Min tidligere fuldbold stor også stille i en lang periode. jeg fin anbefalet af en meget dyrtig rytter, at jeg skulle starte MEGET stille op pga. haltheden ikke skulle bryde op igen. derfor gjorde jeg det;
- første 3 dage 10-15min skridt
- næste 3 dage 20-30 min skridt
- næste 4 dagne varme godt om i skridt for lange tøjler i 10min, derefter trave i 5-10min, hvor jeg langsomt begyndte at tage hende i holdning. derefter skridte af i 10 min. (det er VIGTIGT at skridte den ordentligt af efter skade..!!!
- næste 4 dage tappe stille og roligt op i traven.
derefter kunne jeg stille og roligt komme op på mit plan igen, det er virkrlig vigtigt at starte stille for at undgå et tilbage fald...
håber du kan bruge det til noget!? det hjalp i hvert fald min meget at gøre det på den måde, så hun kunne følge med muskelmæssigt osv.