Hej igen,
Tusind tak for svarene.
Jeg skal helt bestemt se efter muligheder begge steder baade Hvidovre og Parcel gaarden.
Hvis der er flere forslag f.eks i Roskilde omegn ville det ogsaa vaere godt.
Her er det jo sommer og ved at vaere varmt allerede ca 25-30. Vi har ikke problemer med sne slud osv men ofte bliver det for varmt til at ride. Jeg rider som regel tidligt om morgenen eller sent om aftenen.
Hvodan klare i det med jeres traening i det kolde vejr ? jeg formoder at der maa vaere en del opvarming indvolveret. Saetter i jeres heste ud om dagen ?
Mine heste er ude hver dag og bliver sat i stald om natten. Naar det regner monsun regn/ storm er de ogsaa i stald. De er totalt spoilt.
Cheers joan