Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 soeger rideskole
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 02:38

Hej,

Jeg er ny her paa nettet. Jeg bor i Australien, Brisbane og rider/traener dressur. Har egne heste.

Jeg kommer til Danmark i November/December og vil meget gerne ride.

Jeg vil opholde mig i henholdsvis Roedovre og Roskilde omegn, men vil have adgang til en bil.

Jeg red paa Parcel gaarden i Roedovre for mange aar siden, findes de stadigvaek ?

Haaber i kan hjaelpe.


Cheers Joan
0
0
Svar på denne tråd
 
 gdfgjhdjkfg
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 15:07

Hej Joan. :)


Jamen, velkommen til. Mig bekendt eksisterer Parcelgården stadig, men har aldrig personligt været der.


Held og lykke med det.. :)


Venlig hilsen Klapperlappen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvidovre/avedøre
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 19:03

Velkommen til


Der ligger også en rideskole i hvidovre. Det er heller ikke så langt fra Rødovre.


www.hvr-rideklub.dk


Det er et ganske udemærket sted. Jeg har selv redet der.


Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 08:53

Hej igen,

Tusind tak for svarene. Jeg skal helt bestemt se efter muligheder begge steder baade Hvidovre og Parcel gaarden.

Hvis der er flere forslag f.eks i Roskilde omegn ville det ogsaa vaere godt.

Her er det jo sommer og ved at vaere varmt allerede ca 25-30. Vi har ikke problemer med sne slud osv men ofte bliver det for varmt til at ride. Jeg rider som regel tidligt om morgenen eller sent om aftenen.

Hvodan klare i det med jeres traening i det kolde vejr ? jeg formoder at der maa vaere en del opvarming indvolveret. Saetter i jeres heste ud om dagen ?

Mine heste er ude hver dag og bliver sat i stald om natten. Naar det regner monsun regn/ storm er de ogsaa i stald. De er totalt spoilt.

Cheers joan



Cheers Joan

From downunder with the love for horses

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaa
Forfatter: 
Dato:  05-11-2006 15:03
min personlige filosofi er at der ikke findes dårligt vejr, kun dårlig påklædning. Mine heste kommer ud min. 10 timer om dagen, men normalt 12-14 timer. De to jeg rider på er fuldt klippede og har dækkener på. Vores gamle hoppe og vores føl fra i år går i løsdrift uden nogen former for tæpper. Jeg lægger egentlig ikke nogen ekstra opvarmning ind om vinteren og har endnu ikke haft en skadet hest. Held og lyklke med det hele.

Knabstrupperhingsteføl til salg
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider