hey ville høre om der var nogle der havde nogle dressur programmer man evt kunne øve llidt.. . ! har brug for noget mere inspirering. . .!
gerne klasserne lc/lb
Programmerne kan findes under kritikker på DRF's hjemmeside.
Mette
... at man har Acrobat reader på sin PC. Du kan ganske gratis downloade programmet hos www.adobe.com
Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet