Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hjælp! LE/LD begynder dressur
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 13:28

Program, eller hvad de nu hedder idag dem uden galop - er der nogen der kan hjælpe med det??


Vi har en lille pige i stalden og hun er helt vild med at øve stævne på ridebanan, i går legede undertegnede instruktør og dommer samtidig.. Jeg vil gerne overraske hende med et rigtig program, så hun kan øve sig der hjemme også..


Hun ville blive helt efterfulgt af hvis hun fik det..


Med venlig hilsen


Ditte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ikke officielle programmer...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 16:27

... og jeg kender dem ikke - men hvis de bruges til stævner i dit distrikt, så findes de måske på distriktets hjemmeside?


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihhh altså
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 19:13

først kunne jeg ikke finde dem, og tænkte både i og å og for pokker da.. Men fanme ikke om min tålmodighed ikke bare løb af med mig - for de var der da.. Jubii!!!


Nåh hun bliver glad den bette pige..


Har printet baner ud og tegner nu alle øvelserne ind med henholdsvis prink for trav og gul for skridt - det kan man vist kalde pedagogik af 1.grad..


Jeg takker inderligt for hjælpen og glæder mig til at se den lille piges ansigt (7år)- det er så godt..


Med venlig hilsen


Ditte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider