Program, eller hvad de nu hedder idag dem uden galop - er der nogen der kan hjælpe med det??
Vi har en lille pige i stalden og hun er helt vild med at øve stævne på ridebanan, i går legede undertegnede instruktør og dommer samtidig.. Jeg vil gerne overraske hende med et rigtig program, så hun kan øve sig der hjemme også..
Hun ville blive helt efterfulgt af hvis hun fik det..
først kunne jeg ikke finde dem, og tænkte både i og å og for pokker da.. Men fanme ikke om min tålmodighed ikke bare løb af med mig - for de var der da.. Jubii!!!
Nåh hun bliver glad den bette pige..
Har printet baner ud og tegner nu alle øvelserne ind med henholdsvis prink for trav og gul for skridt - det kan man vist kalde pedagogik af 1.grad..
Jeg takker inderligt for hjælpen og glæder mig til at se den lille piges ansigt (7år)- det er så godt..