TAK for svarene.
Hun er nok ikke i kondi, efter som jeg kan mærke min datter
er lidt nervøs. så hun rider på en af rideskolens heste,
og så går det bare der ud af.
Det er nok godt at hun får nogle gode oplevelser.
Jeg rider godt nok selv, lidt skovture på min fredelige oldenborg. Måske jeg skulle sætte mig op og øve med ponyen ???
Jeg har bare ikke erfaring i at ride dressur og opdrage.
Men det kunne være jeg kunne sætte den lidt på plads.
For det kan en 7 årig jo ikke, og det har den da fundet ud af.
HÅBER DET BLIVER GODT. LOTTE 