Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 stævner..
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 15:05
Hey alle!
Jeg har lige et spørgsmål, her den adnden dag sad jeg og kiggede på infosport.dk
og jeg kunne ikk rigtig finde nogle udv. stævner i distrikt 14.? Men så kiggede jeg på www.noerk.dk og der var en stævnekaldener, men det var i område 1, og jeg skal bruge en i område 4? ved i hvad den hjemmeside hedder?
0
0
Svar på denne tråd
 
 distrikt 4
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 23:18

hejsa,


som regel kan man finde distriktets hjemmeside ved bare at ændre tallet, men her er den for vores - vestsjælland distrikt4.rideklub.dk/.


Ellers er der infosport også god synes jeg.


hilsen

katarina




Lykkelige ejer af en dejlig unghest :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan ikke finde..
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 09:20

... D-stævner på Infosport - men det kan du på de forskellige distrikters hjemmesider. Dem finder du via www.rideforbund.dk


For nemheds skyld har jeg fundet oversigten over D-stævner i distrikt 14 frem til dig :)


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sif...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 13:08
Du kan altså sagtens finde D-stævner på Infosport...!!

Hilsen Louise & Odessa.
-
Et team, der vil noget!


Hjemmeside om Odessa - tryk her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louise og Odessa
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 17:49

Man kan ikke finde D-stævner på infosport fra alle amter/distrekter. Jeg har lige prøvet dem alle og det gav kun resultater når jeg søgte på amter der lå på sjælland (+bornholm og nordjyllandsamt).


Jeg ved i midlertid at det ikke kan passe at der ikke er D-stævner alle andre steder i landet, da der på fx distrekt 7 hjemmesde er en masse D-stævner her i efteråret/vinteren


Just_me

Alle kan begå fejl - kunsten er at lære af dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Louise..
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 11:56

... så find lige D-stævnerne i distrikt 14 ;)


De ER der altså IKKE.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 07:24

jeps man kan heller ikke finde d-stævner for distrikt 10 der skal man ind på hjemmesiden...




Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd
 
 D-stævner på Infosport:
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 15:15

Jeg ved bare at jeg aldrig nogensinde har haft nogle problemer overhovedet med at finde D-stævner på Infosport (distrikt 3-4-5). Mht. de omtalte distrikter ved jeg det ikke, men man skulle da umiddelbart tro at det var cirka det samme.

Det er dog en mulighed at propositionerne lægges først ud på distrikternes/klubbernes hjemmeside. Det er ihvertfald nogle gange tilfældet for stævner i mine distrikter.






Hilsen Louise & Odessa.
-
Et team, der vil noget!


Hjemmeside om Odessa - tryk her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 man kan godt
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 19:18
finde d-stævner på infosport... det er bare ikke alle klubber som vælger at lægge dem ind og derfor kan der selvfølgelig være nogen distrikter der ikke er repræsenteret..

Dressur undervisning tilbydes af voksen underviser. Brugt rideudstyr sælges.

Se min hjemmeside for mere info: www.123hjemmeside.dk/d...nd-nielsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider