Hej heste mennesker .
Først, undskyld hvis jeg har oprettet indlægget forkert, vidste ikke helt hvor det burde 'postes'. 
Nu til sagen.
Jeg er en udadvendt rolig pige som fylder 16 år til marts, jeg bor ved Dianaund på vestsjælland, og savner et sted at ride.
Jeg har redet det meste af mit liv, og har altid nydt samværet med de dejlige dyr, som jeg tror de fleste af os herinde er facineret af.
Jeg har for det meste altid selv haft hest, men jeg kom i en uheldig situation i vinters og måtte sælge pga pladsmangel. jeg har ikke redet så meget siden, men vil nu gerne igang igen.
Men har samtidig på nuværende tidspunkt ikke råd til egen hest da jeg ikke kan have den herhjemme.
Så defor søger jeg nu en familie/rideskole/salg.../ell.andet at ride hos, jeg mener selv jeg er erfaren rytter, og jeg kan tackle svære hestetyper/situationer, så jeg er frisk på det meste.
Skriv og hør lidt mere om mig evt, hvis du kender et sted, eller måske mangler hjælp i stalden.
Håber at høre fra dig. 