Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 sted at ride, søges !
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 14:44

Hej heste mennesker .


Først, undskyld hvis jeg har oprettet indlægget forkert, vidste ikke helt hvor det burde 'postes'.


Nu til sagen.


Jeg er en udadvendt rolig pige som fylder 16 år til marts, jeg bor ved Dianaund på vestsjælland, og savner et sted at ride.

Jeg har redet det meste af mit liv, og har altid nydt samværet med de dejlige dyr, som jeg tror de fleste af os herinde er facineret af.

Jeg har for det meste altid selv haft hest, men jeg kom i en uheldig situation i vinters og måtte sælge pga pladsmangel. jeg har ikke redet så meget siden, men vil nu gerne igang igen.

Men har samtidig på nuværende tidspunkt ikke råd til egen hest da jeg ikke kan have den herhjemme.


Så defor søger jeg nu en familie/rideskole/salg.../ell.andet at ride hos, jeg mener selv jeg er erfaren rytter, og jeg kan tackle svære hestetyper/situationer, så jeg er frisk på det meste.

Skriv og hør lidt mere om mig evt, hvis du kender et sted, eller måske mangler hjælp i stalden.


Håber at høre fra dig.


Tanja Andersen

sted at ride nær Dianalund søges
privat/slags/rideskole
0
0
Svar på denne tråd
 
 markedspladsen
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 15:38

Prøv at gå ind på markedspladsen og søg. Eller opret en annonce derinde..

Der gik ikke længe før jeg selv fandt noget på den måde..



:-D Mvh Miss E 8-)




0
0
Svar på denne tråd
 
 sted at ride/arbejde, søges !
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 15:47


det er prøvet, så jeg har kun tilbage at vente nu, men tak for rådet :)


Tanja Andersen

sted at ride nær Dianalund søges
privat/slags/rideskole
0
0
Svar på denne tråd
 
 hey...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 21:15

hvis du gider tage et stykke vej er du velkommen til at komme hos os og hjælpe til og ride... vi kunne sagtens bruge en pige som dig i stalden da vi jo har mange heste men ikke så mange heste kyndige piger i området, og dem der er har egen hest. men du velkommen til at kontakte mig hvis det var noget!


mvh julie




Smil - det smitter! (y)

stutteri-holm

Mine heste er lige så skøre som deres ejer!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider