Hej...
Som flere ved har vi her til aften afholdt et klikker kursus, hvor Ditte (www.klikhesten.dk) kom og underviste os...
Det var et super kursus, vi ved nu hvor simpelt det er.. smil.. og vi ved AT SELV VI KAN.. Så nu klør vi på.. 10 min. dagligt.. og indenfor 1 uge regner vi med at Ingeborg kan løfte sine hove!!
Hun er hidtil beskåret stående, så det bliver en kæmpe stor dag, når hun for første gang bliver beskåret RIGTIGT.. Tusinde tak til Ditte, for en god og meget lærerrig aften!
-Og tusinde tak til de øvrigt deltagere som tog det våde vejr i stiv arm!