Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Klikker kursus
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 22:14

Hej...


Som flere ved har vi her til aften afholdt et klikker kursus, hvor Ditte (www.klikhesten.dk) kom og underviste os...


Det var et super kursus, vi ved nu hvor simpelt det er.. smil.. og vi ved AT SELV VI KAN.. Så nu klør vi på.. 10 min. dagligt.. og indenfor 1 uge regner vi med at Ingeborg kan løfte sine hove!!


Hun er hidtil beskåret stående, så det bliver en kæmpe stor dag, når hun for første gang bliver beskåret RIGTIGT.. Tusinde tak til Ditte, for en god og meget lærerrig aften!


-Og tusinde tak til de øvrigt deltagere som tog det våde vejr i stiv arm!




Knus Ulla Nielsen


se vores hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/p...densevej80


Nu også Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder godt...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 22:18

Hvor lyder det godt, at det var et godt kursus. Både fordi I fik noget ud af det men også fordi jeg også skal på kursus hos Ditte.

Glæder mig til at høre om, hvor dygtige I er blevet.

Maria


Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvornår kursus?
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 22:25

Hej Maria...


Smil.. hvornår skal du på kursus?.. GLÆD DIG!!.. tænke på vi kunne "udveksle erfaringer"..


Kan absolut bare anbefale Ditte... Hun kan bare DET DER!!




Knus Ulla Nielsen


se vores hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/p...densevej80


Nu også Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Ulla.
Forfatter: 
Dato:  02-08-2006 21:50

Nu kan jeg ikke lige huske den eksakte dato men mener, at det er d. 26. 8. Det er hjemme hos Ditte.

Jeg glæder mig også rigtig meget!!

God ide med at udveksle erfaringer for jeg er totalt ny indenfor klikker-træning og er glad for al den "omgang" med emnet, som jeg kan få.

Dejligt at høre at det bare "klikkede"...!!

Maria


Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 det virker!!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2006 22:05

Hej.. det bliver spændende!!

Vi er gået igang med at arbejde videre med vores heste.. og "det giver virkelig bare pote".. Allerede i dag (startede i går) kunne vi få Ingeborg til at løfte sin hov i flere sekunder.. hvor hun stod helt stille med den!!..


Ingeborg er en stor tung og stærk belgier på 11 år, som altid er beskåret stående, da andre ikk har kæmpet med hendes hov løft.. Vi har ARBEJDET med det det år vi har faft hende.. men det har ikk lykkes før nu!!



Knus Ulla Nielsen


se vores hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/p...densevej80


Nu også Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-08-2006 22:20
Hej Ulla

Hvor er jeg glad for at høre at i var glade for det. alle var rigtige dygtig til at klikke med deres heste.

Og hvor er det bare super i kunne idag bare rigtig fedt!!!

Lige lidt ops til andre der er 4 pladser tilbage til d. 26

Kursus i klikkertræning d 26 august.
Se mere på min hjemmeside

www.klikhesten.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 klikkertræning
Forfatter: 
Dato:  02-08-2006 22:48

Hej Ditte!!


Smil.. ja det går i hastige skridt her på fyn.. Pigerne arbejder på Beauty kan ligge på komando..


-Bagefter kan de lære mine store hopper det.. Så jeg slipper for stigen


Det er en vildt sjov og simpel måde... Når vi er nået lidt længere er vi klar til opfølgnings kursus!!




Knus Ulla Nielsen


se vores hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/p...densevej80


Nu også Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 16:01
Jamen i siger bare til vil meget gerne se jer igen og hvor meget i får nået.

Kursus i klikkertræning d 26 august.
Se mere på min hjemmeside

www.klikhesten.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Opfølgnings samt begynderkursus på Fyn?
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 22:46

Det kan måske være, at kurset kan holdes på Fyn? Jeg har set Ditte til Fyns Dyrskue og var meget imponeret.


Hvis handelsundersøgelsen går som jeg håber i morgen, vil mig og min nye hoppe gerne lære lidt omkring klikkertræning!



Med venlig hilsen
Mette Cassøe Christiansen

Hoppe fundet - venter på dyrlægecheck!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Muh...!
Forfatter: 
Dato:  04-08-2006 23:07

Hvor bliver det kursus afholdt henne?!




Hilsen Jette
med sin elskede drømme hesten

Tjek lige:
Jernløse Rideklub...!

Stolt medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 00:15
Jeg holder et den 26 i lynge der er 4 pladser tilbage.

Jeg kommer evt til fyn igen det står ulla for. Men ellers kan man altid samle lidt folk for at det ikke bliver så dyrt!

Kursus i klikkertræning d 26 august.
Se mere på min hjemmeside

www.klikhesten.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider