Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 kan du køre til ??
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 11:21

Jeg har en super skøn valak der skal køres til men har ikke tid og mod på selv at gøre det så jeg søger efter en der kan og vil så er det dig kan du skrive eller ringe på 26210498 så snakker vi om resten!


Det skal være på sjælland jeg har selv mulighed for at transpotere


MVH Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 synes du skal..
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 13:36

Hejsa.


Hvis du ikke selv har nogen erfaring synes jeg du skal tage kontakt til en rideklub hvor der er kørsel. Der er steder, også på Sjælland, hvor man kan få hjælp til tilkøring af heste. Det er yderst vigtigt at det er en erfaren person der tilkører da bare en eneste dårlig oplevelse under tilkøringen kan ødelægge alt!!!

Betal lidt ekstra og få fagfolk til at hjælpe så får du en skøn og tillidsfuld kørehest!


Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja da..
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 19:22

Min hest er glimrende for vogn.

Ham kørte jeg da til ved spænde ham for en palle og så håbe på det bedste.


Det skal så lige siges, at det er ti år siden og jeg ved udemærket godt, hvor heldig jeg var med tilfældigvis at have købt sådan en sød hest, der finder sig i en uerfaren piges mærkelige ideer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  02-08-2006 09:30

Prøv at kigge på denne www.ekvipage.dk/dk/koe...til_andre/ find den forening der ligger tættest på. Kørefolket vil hellere end gerne hjælpe...


Anette


Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider