Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Bedre forhold til sin pony?
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 18:13

Haii alle derude

Ville bare lige høre om der er nogle der ved hvordan man kan få et bedre forhold til sin hest/pony

Det vil jeg nemlig gerne så håber på at der er nogle der ved det?

-Nadja

0
0
Svar på denne tråd
 
 forhold...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 19:04

Et bedre forhold?? Mener du hvordan man bedre kan knytte sig til sin pony/hest??


Selv har jeg haft det problem hvor min hest simpelthen ikke gider mig, men så var der ikke så meget andet og gøre end at lave en masse med den. Vise man tænker på den. Strile den tit snakke med den osv.


Håber du kunne bruge det til et eller andet ;)


Hilsen

Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 22:13

ja, jeg mener blive mere knyttet til hindanen og tror godt jeg kan bruge det til noget

-Nadja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit bedste råd...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 23:11
...er at spadsere en masse lange ture sammen.

Samværet med heste giver mig mulighed for at lære mig selv at kende på både godt og ondt...

(Har to lækre, lækre 1'er ponyhingste, som står til rådighed for dejlige hopper der ønsker føl.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 horse-manship
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 16:32

Hai-saa...her er lidt hjælp til dig nadja...


Horsemanship er en god ide at bruge til at blive mere knyttet til sin hest/pony...Læs om det på bibloteket eller nettet...

En af de bedste teknikker er knytte bånd...



Det var dejligt at hjælpe

Hilsen miller-3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bedre forhold
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 13:41

jeg synes også det er en god idé at lave horsemanship med sin hest, jeg synes at Gitte Naldal videoer er gode. De kan købes på www.horsemanship.dk. Jeg synes det er lettere hvis man ser det på en video. Der findes mange forskellige bøger om Horsemanship ..

prøv også at kigge på www.naturhest.dk


held og lykke ..




~Louise~

-Lyt til din hest og forstå ;-)

--->Min hjemmeside<---

*Sælges: Økologisk oksekød/dværgkokke*

•Købes: Hvid italiener kok•



0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 17:53
ganske enkelt: brug lang tid sammen med din hest, hvor i bare hygger.. og massage gør helt sikkert underværker! det behøver ikke være præcis og helt korrekt massage, men bare det at du 'nusser' den over hele kroppen i 30-60 min. hjælper helt sikkert


Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2006 09:36
tak for alle jeres forslag tror sagtens jeg kan bruge jeres forslag
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider