|
|
| Tina MJ |
| Forfatter:  |
Charlotte (Lazer) |
| Dato:  |
13-12-2000 14:57 |
|
hej
Kan du ligesom nogen clairvoyancer se om hesten har det godt ud fra billeder, eller skal du se den i levende live???
Hvad tager du for at "se" på en hest?? Og fortælle om hvorfor den ikke samarbejder, men er overenergisk?
Håber på svar!
Charlotte
PS: kommer du også på Jylland?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Tina MJ |
Joy |
13-12-2000 15:32 |
|
Jeg er da også blevet kanon nysgerrig....
Har kikket lidt på de tidligere indlæg.... og blev ikke mindre nysgerrig....
Så Tina pleaaaase informer også mig *SSSSS*
evt. på leeloo120@hotmail.com...
Har også selv prøvet Tove Nielsen..... kan ikke helt finde ud af om det virker eller ej..... men jeg skulle bla. stryge min ene hest fra kode til albue ca. 8-10 cm fra kroppen for at rette nogle ubalancer.... hun ville ikke lade mig gøre det... jeg kan røre hende over det hele.. med begynder jeg at "pille" i hendes aura eller hvad den nu hedder så flipper hun en ½ bønne... sparker og bliver hys... det er sq underligt...
hilsner en nysgerrig Joy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Bettina Schjøtt |
13-12-2000 16:41 |
|
Hej Tina MJ
Jeg har læst - og desuden lagt et indlæg under dyrepsykologi- men da jeg bagefter så, at andre også havde lagt en "besked" til dig herunder, skriver jeg lige endnu en.
Jeg ville være interesseret i at få dig ud til et besøg hos min ridehest. Jeg er bosat på Sjælland i Holbæk.
Kan det evt. lade sig gøre?
Pris for det?
Håber meget, at vi kan finde ud af noget!
Venlig Hilsen
Bettina (Kan kontaktes på tlf. 20739291 eller email: 990173@holsem.dk)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Jannie |
20-01-2001 22:00 |
|
Jeg kan klart kun anbefale Tina *SSS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet