Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Få spørgsmål?
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 23:08
Hejsa, jeg har nogle få spørgsmål :D

1. Hvad bruges bandager til, hvorfor, og hvornår?
2. Jeg plejer at give hesten mildt kamillete eller pebermyntethe for at få den til at slappe af. Tror i det kan skade den? For han er helt vild med det!
3. Bruger man ikke gamacher til, hvis hestens ben rører hinanden, når den skridter/traver/galopperer?
4. Må man bruge gamacher til ridebanespring? (Konkurrencer?)
5. Må man bruge sporer til ridebanespring? (Konkurrencer?)

PÅ forhånd tak . :'D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  17-06-2006 23:11

3, 4 og 5 Ja..




Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til dine sprg.
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 00:07

1. Hvad bruges bandager til, hvorfor, og hvornår?

SVAR: Uha, dét kan der blive en STOR diskution om herinde, ved jeg allerede nu ;) - Men pt. bruger jeg nogen gange bandager til at støtte hestens ben. Ligesom hvis du bruger en knæbandage støtter det dit knæ, lidt ala det samme sker ved hesten. Men jeg foretrækker dog dressurgemacher faktisk :) - Bandager plejer og blive brugt i dressurtræningen.


2. Jeg plejer at give hesten mildt kamillete eller pebermyntethe for at få den til at slappe af. Tror i det kan skade den? For han er helt vild med det!

SVAR: Tror jeg ikke pt. Kamiliete er bare en "plate" som faktisk også kan købes som "foderting" bla. til kaniner ;) - kan absolut ikke se det kan skade.


3. Bruger man ikke gamacher til, hvis hestens ben rører hinanden, når den skridter/traver/galopperer?

SVAR: Man kan bruge gemacher af mange årsager. Hvis hestens ben ramler sammen under ridning/spring og for at støtte hestens ben under ridning.


4. Må man bruge gamacher til ridebanespring? (Konkurrencer?)

SVAR: Ja det må man gerne.


5. Må man bruge sporer til ridebanespring? (Konkurrencer?)

SVAR: Ja det må man også gerne. Det dog valgfrit - hvor i dressur at man SKAL ride med sporer :)


I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It.
I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It.
I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It.
I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever

0
0
Svar på denne tråd
 
 kamille
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 12:14
2: altså min pony går på en "kamille mark" skulle man da tro, for halvdelen af marken er kamille, og dyrlægen siger at det tager de ikke skade af, de virker på samme måde som på mennesker, altså afslappende. så tror da godt du må give den i det i form af te.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider