sammen med nogen der kan tumle ham.
Jeg har også en 2 års nykastreret som går sammen med sin mor nu.
Han kunne ikke administrere at gå sammen med en anden hoppe med et lille føl. Han angreb ikke direkte men syntes det var smaddersjovt at jagte føllet op i fuld fart så det stakkels kræ var ved at gå i hegnet flere gange.
For hans vedkommende er det mest kedsomhed.
Prøv at få din hest sammen med andre han-heste af mindst samme størrelse og helst nogen som gider lege "hingstelege".
I naturen går de unge hanheste jo også i ungkarlegrupper hvor de prøver kræfter af og bruger en del tid på at tumle med hinanden.
Han skal simpelthen blandt "ligemænd".
Mvh Tina