Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Pessoa longeringssystem
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 19:29

Hvad er jeres erfaringer med dette?

mvh melanie


Ejer af Nøddebo´s Charly Brown
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pessoa
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 21:53

Jeg syntes at det er et fantastisk system som giver en god hjælp også til den daglige ridning. Men det mener dog at det kræver en vis erfaring med longering for at få det til at fungere korrekt. Mener også at for den mere uøvede kan man risikere at det gør mere skade end gavn.

For mig har den hjulpet meget i arbejdet med at få hesten til at gå på bagparten og op igennem ryggen


Anette


Se www.katrinelund.dk


Stald Kalhave - 1 opstaldninger søges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der har lige været et indlæg
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 21:56

Så du kan også læse lidt her:


heste-nettet.dk/forum/...97/256597/


Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej, hej!
Forfatter: 
Dato:  04-05-2006 08:44

Tak for jeres svar! Har bestilt en ved tika- fik pakken igår, men desværre havde de sendt mig en dobbeltlonge istedet, men de lovede at sende det rigtige, da jeg snakkede med dem:-) Benyttede lejligheden til at prøve at longere ham med en bandage rundt om bagparten- for at se hvordan han ville tage det og han var fuldstændig ligeglad!

Min ridelærer har lovet at hjælpe mig de første mange gange han skal longeres med den, så jeg ikke komme til at gøre noget forkert!

mvh melanie




Ejer af Nøddebo´s Charly Brown
0
0
Svar på denne tråd
 
 god ide
Forfatter: 
Dato:  04-05-2006 22:02
har det selv og det er vildt godt...
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider