Hej alle på HN 
Det er sådan at jeg flytter til Herning her pr. 1. April og jeg skulle gerne finde mig en rigtig god dressur-underviser. Jeg har prøvet at finde en, men det har ikke lykkeds mig endnu, i ved sikkert selv hvor svært det er at skifte 
Så var det jeg spekuleret over at I herinde på HN burde have nogle erfaringer med diverse dressur-underviser i Herning og i en radius af ca. 60 km udenom Herning.
Min hest og jeg er på LA2-LA4 niveau og er virkelig ved at udvikle os begge to 
Vores mål er at komme til at ride MB sidst på året senest 
Håber i kan hjælpe mig 