Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Er det virkelig umuligt?
Forfatter: 
Dato:  26-03-2006 18:30

Hej alle på HN :)


Det er sådan at jeg flytter til Herning her pr. 1. April og jeg skulle gerne finde mig en rigtig god dressur-underviser. Jeg har prøvet at finde en, men det har ikke lykkeds mig endnu, i ved sikkert selv hvor svært det er at skifte ;)


Så var det jeg spekuleret over at I herinde på HN burde have nogle erfaringer med diverse dressur-underviser i Herning og i en radius af ca. 60 km udenom Herning.


Min hest og jeg er på LA2-LA4 niveau og er virkelig ved at udvikle os begge to :)


Vores mål er at komme til at ride MB sidst på året senest :P


Håber i kan hjælpe mig :)






Med Venlig Hilsen
Maria & Monni
- på vej til Herning


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 20:53

Kersti Møller - norsk DM-rytter tror jeg - underviser på Rind Ridecenter, der kun ligger et par km. fra Herning.


Hun siges at være god, men jeg bryder mig personligt ikke om hende. ;) (Har haft hende)



Duke
Behind every good, knowing horseman,
there is a horse that knows them better.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider