Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Kongsdalgården / Hans Ley..?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 19:29

Nogle herinde der har haft deres hest i ridning på kongsdalgården? Eller har andre erfaringer derfra, så vil jeg meget gerne høre.. gode som dårlige?

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm..-
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 20:29

Hvis jeg ikke husker helt galt. Så prøv at søge unde"alle fora" på navn eller gårdens navn efter kl 23.00



PINTOPony hingst(Kåret)tilbyder bedækning


Hoppemave ( 120-150 cm) ønskes til lån

Selskabs/skovturs/dressur hest,sælges- evt. billigt med føl- aftale
0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 21:00
Det prøver jeg - Tak
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan kun...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 21:17

anbefale det. Hans er meget seriøs og dygtig, og har et roligt sind - meget professionel. Og så ved jeg han er meget tålmodig med tvære små hoppe-hopper.


Forresten lækker springer din Belle hest (kiggede lige billederne - god teknik) er det den du skal have derop? Eller den sorte måske.


Jeg søger efter en fotograf til at tage stævnebilleder af mig område: distrikt 12, 11/13 og 10 (midtjylland) - giv mig et godt tilbud...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super dygtig
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 19:42

Hej


Kan kun tilslutte mig JumpingGirl.

Hans Ley er rigtig dygtig og rider på hestens præmisser.

Hvis jeg skulle have min springhest i proffessionel træning, vil jeg helt klart vælge Hans Ley.




MVH Nanna ;-)


Hoppeplag med springafstamning sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 21:14

..at høre

Det er min lille skimle jeg skal have i tilridning (La-Belle´s søn - Som allerede nu har vist mindst lige så god springteknik )

Jeg vil ringe ned og få en snak med hans Ley her en af dagene. Men det er rigtig dejligt, at høre at i har gode erfaringer med ham.. For det er virkelig vigtigt for mig, at min kommende stjerne får en god start på sin ride-karriere

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg må sige
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 19:45

lidt det modsatte. Kender ham fra da han var på Herning Rideskole.

Og jeg har rent faktisk knaldet ham en med min pisk engang. fordi han stod og sparkede min højgravide pony i maven fordi den var bnage og ikke ville gå over til noget plastik.


Og dangen efter flippede han ud på en unghest som var skrækslagen over at skulle ind i solariet.


Og har set flere af den slags små episoder fra hans side...






Knus Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah... =)
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 22:35

jeg kender en del der har fået undervisning af ham, og han er uden tvivl dygtig til både at undervise og til at ride...

Min nuværende ridelærer har redet hos ham i 7 år og var meget tilfreds...



Astrid.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider