Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

God undervisning i Østjylland ?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 16:29
Ja, det er altså bevidst at jeg ikke sætter dette indlæg på markedspladsen. Lige nu vil jeg ikke søge efter det - men snuse lidt rundt, og høre andre erfaringer osv.

Kender i nogle undervisere i Østjylland, som kører ud ?
Hvem er god ?

Den type underviser som jeg gerne vil finde frem til, skal være en person som :

- Er knald dygtig.
- Underviser på en pæn og rolig måde - der skal tages hensyn til rytterens begrænsninger - sådan at der kan presses i den rette mængde og tempo.
- SKal være god til ungheste som skal lære tingene fra bunden.
- Skal være retfærdig. Hesten skal have lysten - ikke tvinges !

Kom så.....lad mi ghøre om jeres gode og/ eller ikke så gode erfaringer med undervisere som kommer omkring i Østjylland ! :)
|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd

Re: God undervisning i Østjylland ?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2002 10:34
Desværre er det ofte ikke de bedste undervisere der kører ud, de fleste er tilknyttet et bestemt sted - så der er nok ikke andet for end at spænde traileren for!

Mit bud ville i så fald være,

Dressur
Maria Aarup, Rosenholm
Lone Bang, Tirstrup
Lise Larsen, Randers ( Tebbestrup)

Spring
Lars Uggerby, Lykkeshøj
Jimmi Sørensen, Skåde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-06-2002 10:35
Er der virkelig slet ikke nogen der kender underviserer i østjylland? Jeg vil da også vældig gerne høre om nogle gode/dårlige beridere eller trænere. Og lidt om hvad det koster. Venter spændt, Mange hilsner Hanne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-06-2002 12:36
Her må jeg helt klart anbefale:

Berider Johnny Hansen - Wielhelmsborg

Berider Mads Larsen - Mesing østergård

Men jeg ved ikke om de vil køre ud. Det kommer jo an på hvor i østjylland du bor og om i er flere der skal have undervisning.

De fleste beridere vil ikke køre ud, medmindre i er mange der skal undervisning på et sted og i har tid samme aften.

Ellers skal du søge en dygtigt rytter til at undervise dig, der er chancen for at de vil køre ud til en enkelt større.

Sara sk@besko.dk B-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-06-2002 23:36
Har efterhånden fået undervisning af mange garvede beridere, men ingen slår Lone!
Hun har undervist, eller stadig i stevnstrup rideklub. Hun giver undervisning i Mejlby rideklub og også i mariager et sted. Hun underviser i dressur og kigger både på hesten og rytteren. Hun er MEGET dygtig og grundig.

I spring vil jeg mene man skal til kongsdal ridecenter i hadsund hos hans ley og karen secher eller på lykkeshøj hos lars uggerby.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-07-2002 11:08
En freelance underviser - Marie Louise Castenskjold - OL rytter i 1984 - tager MEGET hensyn til hest og rytter - ja kan klart anbefales!

hilsen Mette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-07-2002 11:20
"En freelance underviser - Marie Louise Castenskjold - OL rytter i 1984 - tager MEGET hensyn til hest og rytter - ja kan klart anbefales!"

Hvor finder man hende ?
Og hvad tager hun i pris ?

|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-07-2002 13:33
Heidi,
Jeg har sendt dig en mail

Mette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider