Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Westernryttere, hvor er i ?????
Forfatter: 
Dato:  20-11-2000 19:04
Hvor er alle westernrytterne???????????? Jeg rider selv western så jeg vil gerne i kontakt med andre der rider/ synes om westernridning!! Skriv.....
0
0
Svar på denne tråd

RE: Westernryttere, hvor er i ?????
Forfatter: 
Dato:  20-11-2000 19:54
Jeg rider det kun på hobbyplan, men er også ret bidt af ridning helt uden seletøj.

Du kan jo skrive til: dan-mikkelsen@mail.tele.dk

M.v.h.
Lene M.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-11-2000 10:56
hej

Lige her!!!!!!!!!!!

Vi har været med i western ridning siden 94, det er min mand/datter der rider
+ at han også giver lidt undervisning på begynder/skovtursplan vi bor i nord. sj.

Hej skriv igen!!!!

Hej anne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-11-2000 15:05
Hej

Jeg har interesseret mig for western siden 86 og redet det siden 90.
Jeg har startet lidt stævner, deltaget i clinics, speaket til stævner og opvisninger, avlet Quarter Horses og skrevet en del artikler i Western Riders Express med gode råd til især begyndere om køb af westernhest, brug og valg af udstyr, valg af hingst til bedækning, westerntrænere osv.

Du er velkommen til at maile hvis du har lyst.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-11-2000 20:25
Hejsa

Jeg har reden western i ca 5 år. Jeg rider på en araber/new forest vallak der hedder Ricko, han er 7 år. Vi har også startet en del stævner.

Jeg har en hjemmeside om western http://nigge.homepage.dk

:-) Annette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-11-2000 02:41
Jeg er også lige her. Jeg har også interesseret mig for western siden engang midt i 80èrne og har redet det for en del år tilbage. Har så haft en længere pause, og er for ca. 3 år siden startet op igen. Lige nu er jeg igang med min nye (fra maj) hest, en arabervallak på 4 1/2 år. Vil gerne trail og kvægklasser og elsker at ride i naturen. Jeg har været med til at stifte AWR amager western riders for snart 1 år siden, men har siden trukket mig fra klubarbejdet. Klubben finder du på http://home13.inet.tele.dk/awr
De fleste i AWR holder til på Amager hvor der trænes i 2 forskellige rideklubber.
Du er altid velkommen til at skrive
Mange hilsner Lone

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-12-2000 11:55
Yo...
Vansmægter i Østersøen - NEJ! Østersøen er IKKE en ø, der er berømt for sine østers... - men hygger lidt med min araber...
Red engelsk fra jeg var.... Kunne gå og til i april, hvor jeg så een ride sin hest i rebgrime - og blev temmelig opsat på at lære det samme... Og da jeg ikke nænnede at sælge min gamle dressur/spring/jagtaraberpony, som jeg er for gammel til at starte stævner på, kunne jeg ikke se grunden til IKKE at starte på western....
Savner du westernrytterselskab her på siden???
May The Horse Be with You,
99E
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-12-2000 13:44
hAR REDET WESTERN SIDEN 1956,.......... ALVORLIGT OG HER I DANMARK SIDEN 1982, TRÆNER WESTERN HESTE, OG ELEVER I HORSEMANSHIP OG RIDNING. GLÆDELIGT JUL ARIEL
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider