Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Kapsun.
Forfatter: 
Dato:  15-11-2001 12:05
Hejsa alle sammen.
Jeg har lige købt en kapsun til min unghest, og det er her at mit spørgsmål er opstået.
Jeg underer mig over at der er to pandebånd på kapsunen, umildbart kan jeg ikke finde nogen funktion ved to, og jeg synes da heller ikke at det ser så smart ud.
Jeg har lagt mærke til at der er to pandebånd på alle kapsuner lavet af nylon og kun et når den er lavet af læder.
Er der nogle herinde der har et bud på mit spørgsmål???
Hilsen Marlene Tandrup..Tja.. Hva' skal jeg sige??(i)

0
0
Svar på denne tråd

Re: Kapsun.
Forfatter: 
Dato:  15-11-2001 13:31
Hej Marlene ;)
Jeg ved ikke hvorfor der er to pandebånd, sådan var den da jeg købte den, men hvis det er kan man vel bare pille det ene af. Tror nu ikke der er nogen forskel ;)
Håber ellers du er glad for den...
Aya
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-11-2001 22:30
Hej Malene
HAr selv en sådan kapsun, og fik forklaringen i butikken.
Der er to størrelser pandebånd med i købet, men er altså kun for at finde det der passer din hest bedst. Du skal altså ikke bruge den begge samtig, men vælge det der passer bedst og gemme eller smide det overskydende ud.
Hilsen
Irene
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-11-2001 13:00
Der er to størrelser pandebånd med i købet, men er altså kun for at finde det der passer din hest bedst. Du skal altså ikke bruge den begge samtig, men vælge det der passer bedst og gemme eller smide det overskydende ud.

Genialt :-) Hvorfor er det ikke også standard, når man køber trenser *SSS* så man som jeg ikke skal have lavet pandebåndet bredere, fordi damen ikke kan passe standarden :-P
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-11-2001 23:51
he he... Så skal vi altså også til at have trenser med to størrelser næsebånd... Hoppemusen er så stor rundt om næsen at det er næsten umuligt at få næsebånd der passer hende.

Hun bruger faktiskt en str. Cob trense med en str. x-full næserem...
Med Venlig Hilsen
Scarface

Den der kun ta'r sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, -Han har fattet begge dele lige dårligt.
-Piet Hein.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-11-2001 12:51
*Hehe* fik lige et yderst komisk billede af din hest for mit indre øje!!

(nu ikke noget med at misforstå!)

Mange hilsner Helle V.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-11-2001 14:03
hi hi... ja overdrivelse fremmer forståelsen. ;-)
Nej hun kan faktiskt godt passe en str. full næserem hvis den er spændt i yderste hul.

Men bortset fra det så ER hun meget bred rundt om næsen i forhold til hovedets størrelse i øvrigt.

jeg må vist hellere få smidt nogle billeder af mit vidunder herind snart så folk ikke tror at det er et næsehorn jeg rider rundt på.... ha ha :-0
Med Venlig Hilsen
Scarface

Den der kun ta'r sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, -Han har fattet begge dele lige dårligt.
-Piet Hein.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider