Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Trespand
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 13:11


Jeg har brug for at se billeder af forspændingen på et trespand, nogle der kan hjælpe?

 

Jeg har tre små shettere der alle tre på x og tværs kan gå i tospand, derfor jeg nu kaste mig ud i kunsten trspand, ikke to med fører, men trespand...

 

JEg skal dog lige vide hvordan vi ændrer vognens stænger og hvordan den midterste hest skal spændes for i forhold til de to andre... eller den 3. pony om I vil...

 

Vi har stor erfaring i kørsel med tospand, og derfor mener jeg ikek der burde være de store krummelurer i et pony mere på rækken...

 

Er der nogle der har link til billeder af forspændingen... gerne forfra, og oppefra, så vi kan se hvordan skagler m.v. skal sidde i forhold til vogn og ponyer... (misforstå mig nu ikke)

 

Der er garanteret en masse kloge hoveder derude der kan hjælpe, så kom frisk... :)

Tidligere tråd om samme emne:
Kørsel med optømme?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er du på Facebook?
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 19:12

Så prøv at finde Niels Jørn Munkholm. Han er vestjyde, en flink mand, og kører trespand med sine Fjordheste. Han har en del billeder på sin profil, og du kan sikkert lokke ham til at tage nogle flere og give dig en "opskrift".

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 TAK for det
Forfatter: 
Dato:  05-10-2013 07:27

Jeg vil prøve at kontakte ham... tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 russ-park.dk
Forfatter: 
Dato:  05-10-2013 20:46
Du kan også prøve Bjarne som lige har bygget en vogn om til tre shettere. Han har hjemmesiden russ-park.dk

Venlig hilsen

Ditte

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 trespand
Forfatter: 
Dato:  06-10-2013 23:01

Det jeg har set af tre-spand har haft to stænger der er magen til en to-spands-stang, og hestene er spændt for som til 2-spand bortset fra at midter-hesten har to bringe-kobler, et til hver side.


Anna og de små sorte med hvide strømper. :-)

Hjælper til hestevogns-kørsel søges. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider