Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Jack Lobell kender du hans historie?
Forfatter: 
Dato:  09-10-2013 22:24
Jeg er ejer af den skønne Jack Lobell. Men jeg er ude i en rigtig træls situation. Han har en hævet hase og vi kan ikme komme den til livs. Så nu er der blevet taget røngten og han har forandring er på sin knogle. Men nu ville det være en kæmpe hjælp for min dyrlæge hvis vi kan finde ud af om der tidl i hans liv er taget røngten.
Jeg har købt ham som beset da jeg købte ham i 2007. Så jeg har intet at udsætte på sælger og ænsker det slet heller ikke!!!
jeg købte jack af Mogens Kristensen i smørum. Eller det var hans datter jeg handlede med, og kan ikke huske hvad hun hed.
Jeg ved de havde haft ham i polen i travtræning kort inden jeg købte ham. Og da jeg købte ham som beset fik jeg af vide at dyrløægerne på banen havde sagt at der intet var i vejen for at han kunne fungere som ridehest. Ham blev kasseret pg han ikke kunne gå hurtigt nok.
Ellers ved jeg det der står på travinfo. At tidl ejer er: avler jørgen w Andersen, jette munkebo og stald hot.
Kan se han er udgået halt nogle gange og fandt engang en artikkel hvor der stod han efter han var udgået halt havde gennemgået en opration. Men den kanjeg ik,e finde længere...
Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe mig og min dyrlæge med at hjælpe min hest. Ønsker kun det bedste for ham!!

MVH
Dorthe
Ejer af to skønne Vizsla'er og en vidunderlig Travhest,
og mor til Josefine 29/10-2008


Passir sælges 17" med bom på 27,5 cm. Se præs!


Et dyr er et dyr
Og det skal man ikke lave om på!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fortid
Forfatter: 
Dato:  12-10-2013 00:24

Jeg kender ikke din hest, men et tip er, at kontakte Ken Ecce, der står som daværende træner. Det kunne jo være at han kan huske hesten og hvilke behandlinger den har været igennem. Held og lykke med det


 

Emile

The lovelist horse ever borne

1997 - 2011

You will never be forgotten

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider