Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Holtegaard på søndag
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 18:11

Jeg er for nylig faldet i snak med vores nabo (1600 m væk - vi er lige flyttet hertil) og han kører tospand.

Han skal deltage i klubstævne på Holtegaard (Dronninglund) på søndag - og jeg regner med at tage derop og se.

Køresporten har altid ligget lidt i baghovedet på mig som noget, jeg gerne ville stifte bekendtskab med på et tidspunkt - og sørme om ikke det byder sig nu :-)

Samtidig har jeg lidt en anden interesse i det.. Jeg har nemlig en Irish Cop på 3, som jeg gerne vil have tilkørt og på sigt starte marathonkørsel med.. Tilkørslen vil min nabo meget gerne hjælpe med - men det bliver ikke i år, da jeg har termin 25. juli :-)

Er der nogen herinde fra, der skal til stævne på Holtegaard?

Min nabo skal starte DM på Dorthealyst til sommer, så hvis det er rigtig fedt på søndag (og det ikke ramler for meget sammen med termin) skal jeg bestemt derover og kigge :-)

De bedste hilsner
Katarina med

La Fayette, Leif og Theo

http://www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer......
Forfatter: 
Dato:  06-04-2010 19:16

Hejsa.

Jeg er kasserer i VK, som afholder stævnet, så selvfølgelig skal vi derud :-). Jeg skal tage imod betaling kl. 7.30 (gab - det er tidligt for en højgravid....) og min mand skal stå i marathon forhindring.

Vi har desuden vores datter på 16 mdr med, så bare kom til os med den blå barnevogn....:-)

Vi plejer selv at deltage i kørestævner og blev ved sidste DM nr. 4 i 1-spand klassen for pony I. Sidste år vandt vi Nordisk mesterskab for Fjordheste i kørsel. Men i år holder vi vist lidt pause......

Pia

Team Østerled

Fjordheste i Sport

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pia
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 07:18

Jamen, jeg vil da bestemt holde øje med en blå barnevogn og en højgravid mor :-)

Hyggeligt at møde andre HN'er.

Jeg er noget spændt på at se netop 1-spand klasserne - da det jo er dét jeg selv vil komme til at starte til sin tid. - Ærgeligt I ikke skal starte i år.. Men det er nok lige at tage munden lidt for fuld :-)

Glæder mig til at hilse på dig, hvis jeg finder dig.

De bedste hilsner
Katarina med

La Fayette, Leif og Theo

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 09:11

Hejsa

Det var meningen at vi skulle havde været afsted, hvor vi skulle havde startet i den klasse for tunge heste..

Men jeg er lige blevet opereret så ingen stævne for os desværrer.

Håber de oppe i VK laver et nyt stæve hvor os med tungheste kan være med , for så kommer vi fra FYN også..

Hilsen Bitten

R.I.P Egelund KaiFas *5/9-09

ALT i Hestevogns kørsel udføres

se mere på www.hestevognene.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vi kommer...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 10:23

Min mand kører enspænder i den rutinerede klasse, og jeg skal stå bagpå en enspænder i begynderklassen :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Stævne
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 16:14

Ja jeg skal da også til stævne på Holtegaard søndag men det er jo ikke så meget der er blevet trænet her i vinter med al den sne ..

jeg køre 1 spand fjordhest i rutineret klasse og skal også med til DM til sommer hvis ellers hesten vil opføre sig ordentligt

glæder mig til årets første stævne ..

vi ses

Kørsel med hest er det bedste

Nu med en dejlig fjordhest igen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  07-04-2010 21:08

holde øje med Jer i programmet, så jeg kan se Jer køre :-)

- Det er altid lidt sjovere, når man kender (i det mindste navnene på) nogen.

Så håber jeg bare på godt vejr på søndag!

Vi ses :-)

De bedste hilsner
Katarina med

La Fayette, Leif og Theo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider