bækkenløsning (BL) her 9 mdr. efter fødslen.
Med den første fik jeg det omkring 20. uge og det forsvandt ca. 12 mdr. efter fødslen.
Med nr. 2 fik jeg det allerede i 8. graviditetsuge. Fluks kom jeg til fysioterapeut, trochanterbælte og skulle have haft sygemelding. Men jeg formåede at arbejde deltids på jobbet da de havde brug for mig. De tog meget store hensyn til mig, så jeg kunne fortsætte på trods.
Idag 9 mdr. efter nr. 2´s fødsel døjer jeg fortsat meget med det. Rigtig øv. Desuden er det dobbelt op fordi jeg har et alvorligt traume lige præcist samme sted efter et voldsomt fald med hesten i 2005. Egentlig burde jeg sidde i kørestol, men nægter. Jeg klarer mig med krykker, træning, varmtvandssvømning og fysioterapi. Jeg er pt. igang med at indstille mig at det formentlig bliver en kronisk lidelse hos mig.
Jeg kender en indenfor mit fag. Hun røg i kørestol pga BL. Efter den sidstes fødsel tog hun sig sammen, tabte sig en masse kilo og idag har hun gennemført flere ironmans. Hatten af for hende og hende har jeg som rollemodel. Jeg VIL ikke ende som et skrog men mit mål er at komme igang med en sport ! Selvom min BL bliver kronisk.
Beagle.