Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvordan ser kønnene ud på scanning?
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 11:51

Altså, kan man regne med de de siger, til scanningen? Alm. 2d på Skejby sygehus.

Har i dag fået at vide, at det nok er en pige der er derinde...

Jeg har fået et billede hvor man ser mellem baby's ben, der er ikke noget der stritter ud, men 2 små-bitte hvide streger..

Er det en pige eller har han gemt "den"?

Jeg ønsker ikke det ene fremfor det andet, har en af hver i forvejen, som jeg elsker meget højt! Vil bare gerne være vide det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 13:07

Mener at have fået at vide at, det er mere sikkert ved en dreng da de kan se kønsdelene, og der er jo ikke så meget være i tvivl om.


Hvis du vil være helt sikker i din sag kan jeg varmt anbefale 3D scanning..


Det er alle pengene værd :D


Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum


Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07


Zahrah Hamrah El Azraff OX

Ask den gæve Shetter (Udlånt)

-Men uden Mirco...


Pindsvinetråden 4-ever


Støt kampen mod kræft


0
0
Svar på denne tråd
 
 3 streger
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 13:57

3 hvide streger er som regel = en pige. Drengen der kan man se pungen. Det skal så også siges at en dreng kan gemme pung og tissemand så det ligner en pige. De nogle små labaner er de.


Men 3D scanning kan absolut anbefales uanset om man vil vide køn eller om det bare er for hyggens skyld.


Med venlig hilsen

Lena


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider