Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Det ultimative indlæg
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:43
Det er ikke let at begå sig på HN - det er lidt lissom den onedste svigerfamilie kombineret med en hadefuld nabo og en modbydelig chef - man ER et udueligt undermenenske, en slapsvans, en ringe person - og det handler bare om at køre en lav profil, så alle de guddommelige, dygtige mennesker der færdes herinde ikke får øje på en.
Dette er det ultimative Hn indlæg - så er man sikret mod alt - skriv selv videre.

En dag skulle jeg ud at køre - i bil, den er blyfri og HAR fået checket bremser - med min datter - som frivilligt ville med, jeg tvang hende ikke - hun ville sidde på forsædet - hun er gammel nok, jeg har fir-dobbelt airbags og de nyeste seler - og så kører vi, men jeg kommer til at tænke på HN, så jeg standser igen - efter at have vist af og holdt tilbage for en rytter, en kat, en handicappet og et pindsvin - og tvinger hende til at sidde på bagsædet - for ellers kan jeg aldrig fortælle historien på HN hvis mit barn har siddet på forsædet, uanset hendes alder - og så blir vi lidt uvenner - hvorefter jeg ringer til psykologen så vi kan få afklaret hvad dette egentlig handler om og han kommer og gir os en gang kriseterapi efeter bedste holistiske metoder - og så kan vi køre videre og jeg drejer ud og holder tilbage for en rytter og en kanin og en gammel kone og et pindsvin, og så kører vi ud af landevejen - og overholder alle hastighedsbegrænsninger og tager farten af hvergang vi møder en rytter og en rotte og en neger og et pindsvin.
På vejen kommer vi forbi en fold med nogle heste og jeg synes de ser lidt uplejede ud med lang pels - så jeg tænker på HN og beslutter at de nok også er sultne og tørstige og har lus og får tæv og mon ikke også der ligger en spand på folden de kan komme galt afsted med - så jeg skriger til datteren at hun skal filme, mens jeg ringer til Hestens Værn og politiet og Dyrenes beskyttelse, så vi ikke skal gribes i ikke at have dokumentation, samtidig med at jeg ræser op ad indkørslen - mens jeg overholder hastighedsbegrænsningerne og holder tilbage for en rytter og en akvariefisk og et barn og et pindsvin - Oppe ved huset kaster jeg mig ud og møder hunden som jeg ser på med at fast blik og kaster godbidder og virker ikke-truende - Den bider mig i låret og jeg tilgir den og ringer til Roger Abrantes så han kan fortælle mig hvorfor den gjorde det og hvordan jeg kan ændre min adfærd, så jeg aldrig mere bliver bidt og jeg ryster hunden af mig - som kaster sig over datteren og det er min egen skyld for jeg har glemt at sige til barnet, at hun ikke må klappe fremmede hunde - og så møder jeg hesteejeren og jeg henvender mig høfligt, mens jeg skriger til ham og konfronterer ham med hestenes tilstand, mens jeg melder ham til politiet og ringer efter dyrlægen og beslagsmeden og vifter ham om næsen med en indmelding til DB - og forlanger action nu - hestejeren vidste godt jeg kom, for da jeg løber ud på folden kan jeg se at de lige er blevet striglet og har fået hø og jeg kan se røgen efter smeden, men mig kan han ikke narre så jeg fortæller ham med høj stemme så alle kan høre det, at jeg har set ham slå hestene med en pisk og klappe dem på halsen med flad hånd og nu er det nok - vi er flere der holder øje med ham - og så står politiet der og siger mange uforståelige ting - men jeg laver en join up på strisseren, det fascistsvin som aldrig kommer, når der er der brug for dem - og fortæller barnet at politiet er hendes bedste ven og manden har ikke givet sine heste Regulator og roepiller og frisk hø - og så kører jeg og glemmer barnet, som sidder på forsædet og kun ser Tv en time om dagen og ikke har og har mobil, fordi hun klæder sig som hun vil og kører ud på vejen og holder tilbage for en rytter og en gorilla og Pia Kjærsgård og et pindsvin og er hjemme og rider min hest, som får hø 117 gange om dagen og indgræsses henover 4 måneder startende med et minut om dagen og ringer til chefen og melder at jeg ikke kan komme mere, for hesten er nu nået til at græsse i grøftekanten i 22,5 timer og jeg skal osse lave hjemmelavede boller og shoppe og være romantisk med manden og købe en sadel til 27.000 og have massør og sende hesten til Monty og beskære hesten barefoot og føle dens tanker og aktivere hunden og og og ...holde tilbage for en blind rytter der rider et handicappet pindsvin...


Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
25
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHAHA!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:47
Lige præcis hvor mange kaffebønner kom du i kanden i morges :-D :-D :-D
6
0
Svar på denne tråd
 
 Helt ærligt Lone
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:49

Så syntes jeg altså, at du burde have skældt den blinde rytter ud, der red på et handicappet pindsvin.

Jeg TÆNKTE nok, at jeg skulle blive nødt til at irettesætte dig. ;-D

Tak for grinet! (y)

Venlig hilsen
Nina
2
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor sjovt!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:51
Og et eller andet sted ganske sandt og sigende.

Tårene triller stadig og jeg griner så jeg knap kan blive siddende på stolen.

Tak!


Mvh Жеан Слаикжаер

Formand for GKB - Græsk Katolsk Blindesamfund - Vi ser det klart!

Medlem af PMS og NADA!


Naja Rasmussen, Ring til mig igen ang. pasning af min datter.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det er jo det
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:51
Jeg drikker kun økologisk, bæredygtigt produceret kaffe i lysegrøne poser af 100% nedbrydeligt materiale - og det var udsolgt i min sædvanlige gårdbutik, så jeg har måttet indtage et vammelt bryg, som ikke var økologisk og bæredygtigt produceret, fra en mørkegrøn aluminiumspose lavet af børnearbejdere - så nu er jeg så keeeed af det - og nogen skal det jo gå ud over.



Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
2
0
Svar på denne tråd
 
 He he...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:51
Jeg må grine højt :-D
Sikke en sjov historie, og må sige, man kan nikke genkendede til din illustration om at man altid skal have "helgarderingerne" på plads, hvis man vil undgå smæk ;-D

Men heldigvis er det jo langt fra udelukkende sure opstød og anklager der modtager én på HN, jeg har skam modtaget mange gode råd og er med tiden blevet klogere på flere områder.

Sorry, hvis dette var et sidespor...

Jeg vil lade andre digte videre på historien :-)
Mange hilsner
:-) Anne Sofie :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 For satan Lone
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:52
GO morgen griner :-D med en masse sandheder.....

Lige hvad jeg havde brug for, efter at ha siddet oppe for 3. nat i træk og STADIG ikke har set noget til mit kommende føl :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:52
Du er da for sjov. Sidder næsten og får ondt i maven af grin. Man må da sige du har fået det hele med. Mon du har kigget i samtlige indlæg for at "få hjælp"?

Griner stadig.... ;-D


Mvh. Sasser
:-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og du skrev...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:52
...NEGER!

FY!!!!

*Tørrer øjnene...*


:-) 99E :-)

Talent is what you are born with.
Skills can be developed.
Try is intestinal fortitude or guts, that never-give-up-factor.
Luck I spell W-O-R-K, and is defined as when preparation meets opportunity.
Natur Heste.dk - Naturligt Hestehold, Naturlig Hovpleje mm.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Nina for pokker
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:55
Hun elsker jo dyret og selvom det kun har tre ben kan det jo altid få et føl og hvorfor må de blinde ikke ride?
Hvor vil du egentlig hen med det - antyder du at blinde ingen rettigheder har til at avle hvad de vil med hvem de vil på deres elskede dyr? Handyret vil være af god race: stålorm på alligator, dog p.t. uden papirer.
Hvad er du egentlig for en?!!!!!



Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:56
Var jo lige ved at kløjes i den varme cacao :-@ :D

Vildt godt/sjovt indlæg - griner endnu ;-D

De, der siger, at det ikke kan lade sig gøre, skal lade være med at afbryde dem, der allerede er i gang med det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha Lone
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 09:57
Er du sikker på, at du har fået det hele ud ??

Du mangler at skrive, at du selvfølgelig rider din hest med bumløse sadler og bidløse trenser og at der skal muges ud i boksen hver gang den lægger en klat.



Bitches
have more fun


0
0
Svar på denne tråd
 
 negernegerneger
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:00
WhipWhipWhipWhip


DET SKULLE vel ikke være noget hvide mennesker behøver at gå i sort over?

negernegerneger


Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 er vild med..
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:01
din humor!!!!!!!

Og selvom jeg er ny her på HN kan jeg allerede nu nikke genkendende til hvad du skriver - men igen - den humor!!!! du er en kvinde efter min smag*GGG*

Lærke
0
0
Svar på denne tråd
 
 sidder
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:03
bare om more mig temlig meget GRINER HØJT

Mange Hilsner Henriette {>


;-D ;-) B-) ;-D


medlem af AHNA<

Den, der ler sidst, tænker langsomst
PONYTRÆFHOPPEFØL SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd
 
 HA HA HA
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:05
Sidder og griner her foran skærmen - godt der ikke er nogen andre hjemme!

Du har så evigt ret i det hele :-D

Men jeg bed altså også mærke i den med negeren - absolut no no; du burde vide bedre..!

Mange hilsner fra Sine
Hestepige by nature
Haflinger-ejer by choise :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 sjovt,sjovt,sjovt
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:08
sikke du dog kan skrive.Kan næsten ikke holde op med at grine,men du rammer jo ikke helt galt,for det er næsten sådan hvis man vil lave et indslag her på Hn.

M.v.h Dorte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak skal du havehus
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:09
GODT man ikke drikker kaffe ;-D

Lone - hvis du en dag mangler et sted at bo - så ringer du bare....Du vil nok passe godt ind i klientellet her :-)

Som min kæreste siger - man kan jo ikke sælge sin hest uden at have fået den vurderet på HN - send ham en mail på:

hvad-pokker-skal-jeg-tage-for-min-hest-den-kan-ikke-så-meget-men-har-et-kæmpe-potentiale-for-at-vinde-ol-bare-med-en-anden-rytter@hestevurderingsnævnetrådsforsamlingsmarskallatet.dk :-P

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha Cruella
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:15
Tænk hvis jeg tog dig på ordet....hahaha! Så kan jeg lære dig, hvordan man er en ulidelig, dum forældre ligesom alle de andre - haha det har jeg meget lang erfaring i!!!!!


Jeg vidste I ville få ram på mig - men det havde jeg forberedt - her er svaret på den grumme brug af ordet neger - i mit sidste indlæg (artiklen der henvises til er iøvrigt god):

Lone bruger rascistiske ord fordi hendes børn er mulatter!!!!!!!
(sikke en undskyldning!!!- den kan Zippeline ikke slå....undskyld Zippeline)






Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
1
0
Svar på denne tråd
 
 SÅDAN!!!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:16
Hi hi! Altså Lone! ;-D

Så sandt som det er sagt!

Jeg må sige at dit indlæg bare passer SÅ godt ind. Mand, jeg lå flad af grin! :-D

Kirsten

Stald Birkehøj

Individer der residerer i transparante domiciler af ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geologisk oprindelse som projektiler!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Kirsten!!!!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:17
Rart at høre fra dig!!

Smukke Schannon har det stadig supergodt!!!!





Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 øijfdohijeta
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:17
:-D Lone det er så rigtigt så rigtigt, kanon godt indlæg :-Dsidder stadig og hulker af grin!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 JA! Lone...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:23
... KANON KANIN - og et pindsvin *ggg*

Tja.. alvoren lyser ud af dit indlæg - dog synes jeg det rammer bredt fint og sjovt..

(y)

Hilsen
Gitte, mor til Tera

Jack tager gerne imod din hoppe til bedækning og sommergræs fra ca. 25/6

Akademisk Ridekunst i Jylland

KÆLEDYRSKOMPAGNIET (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo jo, Lone...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:23
jeg er her skam endnu. :-D

Det bliver nok bare til for lidt HN ind imellem da jeg har en del at se til.

Hvordan går det med den smukke?? Er hun stadig lige så ung og dejlig??

Jeg savner hende ENORMT! Men så kan jeg glæde mig over mine to jeg har nu men der er stadig ingen som Schann´... LOV MIG at hvis du skal sælge at du så giver besked!

Kirsten

Stald Birkehøj

Individer der residerer i transparante domiciler af ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geologisk oprindelse som projektiler!

0
0
Svar på denne tråd
 
 genialt!!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:24
Haha, det er det sjoveste indlæg jeg nogensinde har læst! ;-D :-D

Genial humor du har :-) B-)

Hilsen Jette - Nu med Jonker!! Pssst, billeder af kæmpen på min præs!
0
0
Svar på denne tråd
 
 kanon godt
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:29
Tak for et super godt indlæg, tårene triller stadig ned af kinderne...:-) Det var lige hvad jeg manglede ovenpå en elendig pinse med skadet ben tilfølge og en unghest der ikke længere vil have rytter på.

Keep up the good work,

Miriam
0
0
Svar på denne tråd
 
 ej Kirsten
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:37
Hun skal ALDRIG sælges!!!
Jeg synes min gamle hest var hesten i mit liv ( hende havde jeg til hun blev for gammel til denne verden), men jeg må sige at Schannon er hesten i mit liv!!!!
Hun er simpelthen alt jeg kunne ønske mig!
Hun er dejlig og ung - der er fuld knald på hende - og så er hun så vidunerligt arbejdsglad - der skal bare rides hver dag!!!Hun er så absolut en ener ( og jeg må stadig grine de få gange mine store døtre har fået lov at ride hende - hun blir så muggen og drøner rundt - så de blir helt bange - hun gider ikke andre, det er sjovt med hende)

Men tak for roserne fra alle.

Nu skal jeg arbejde - og må tilstå, at jeg faktisk har løjet OM AT RINGE TIL CHEFEN: jeg er min egen chef - og jeg er ond!!!!




Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 kaffeposer?
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:48
Hej navnesøster.

du bruger vel ikke engangskaffeposer? fy dog. Man skal da huske at bruge nogle, der kan genbruges, så man ikke er skyld i skovens forsvinden?

Og hvorfor drikker du i det hele taget kaffe, når grøn the, urtethe og postevand er det, der er in? Selvfølgelig lavet uden brug af theposer, men med et the-æg, din datter selv har lavet i den kreative, økologiske skovbørne-SFO

altså, miljøsvin...HVOR KAN DU?

Mange hilsner med tårer i øjnene (af grin) Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej da!!!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:55
Selvfølgelig skal hun ikke det!

Men hvis uheldet skulle være ude så må du ikke glemme mig.

Du har ret, hun er helt klart en ener! Og sikke en personlighed! Jeg er glad for at du får ligeså meget ud af hende som jeg gjorde.

Kirsten

Stald Birkehøj

Individer der residerer i transparante domiciler af ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geologisk oprindelse som projektiler!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 11:03
HUMOR i topklasse (y)

Dagens griner er redet. Tak for det ;-D

Louise

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
0
0
Svar på denne tråd
 
 OG BARE SÅ DU VED DET
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 11:39
LONE - det hedder heller ikke en negerbolle......men en bolle med anden etnisk baggrund - ka´ du så få de begreber på plads
;-D
Annette



Hus til salg i Birkerød. Se : Robinhus villa id. : 25090 eller klik på linket - http://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=25090

Dejlige værelser udlejes i naturskønt område, med mulighed for opstaldning af hest. Evt. samlet til et par veninder - i alt 135m2. Se mere under ejendom udlejes.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Åh tak for det
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 12:05
Genialt indlæg. TAK. Det bliver bare nødt til at komme i arkivet, please?

Det viser jo, hvorfor man af og til bliver nødt til at holde en lang og GOD pause fra HN.

Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sidder og klukker
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 12:09
Hold op hvor er det bare morsomt. ;-D Jeg er helt færdig af grin.Too Funny
Mange hilsener fra Anja :-) Sandberg
gør det lettere ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone -
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 12:20
dit indlæg tilfører begrebet "genialt" en helt ny dimension....

Dorte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hæ, ja jeg griner også...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 12:25
Hej Lone

Hvor er det et kanon godt indlæg, godt skrevet, og med en god point... ;-D ;-D

Tja, man må sige du har ret..... ;-D

Kram Heidi

Clairvoyant Rådgivning tilbydes til mennesker og dyr!


;-)Se hjemmeside ;-)

;-)heidi-bundgaard.dk ;-) ;-) ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 muahaha
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 12:47
den sidder bare lige i øjet (y) (y) (y)

Jeg lige også flad af grin ;-D

kom så med det hoppeføl, Viddi


:) Lone :)
0
0
Svar på denne tråd
 
  og et pindsvin.
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 12:53
Og fra nu af kan man bare tilføje: "... og et pindsvin", til enhver tråd på HN for at få folk til at klukke af grin ;-)

;-D

-Mikkel-
"Savvy means you know how to relate to horses, how to handle them, how to solve and prevent problems both on the ground and on the horse's back, in any situation, at any time."-Pat Parelli
Natur-heste.dk -Naturligt hestehold, Naturlig hovpleje m.m.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:22
...kanon skrevet!

Hvor rammer du dog rigtigt, og hvor har du dog ret!

Jeg tror mange har prøvet på at skrive et sådan indlæg, bare uden at få det udtrykt rigtigt, og derved er hele pointen gået af!

Men det var super-duber kanon!

Adian: Den med bollen med anden etnisk baggrund vil jeg huske:)

Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes

Besøg Labs' hjemmeside med billeder, stævneresultater og andet godt, så bliver han rigtig glad

Prinsesse_Bianca

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone---
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:33
Vo to er sjældent enige, vi er ofte oppe og toppes, men jeg kan ikke komme på et ondt ord om dette her. Hvor er det dog sandt. Det er bare så genialt skrevet og trods store grin og en hund der undrende kigger på mig, må jeg sige at dit indlæg jo altså er FYLDT med alvor under alle omstændigheder.

Det er så rammende at det næsten er skræmmende! :-@

Men Lone; Kun (y) (y) (y) Herfra mig (og nyd det mens det varer - muhahahaha! :-*)

Mange hilsner Vickie


Jeg leder efter en pony/hest på mellem 145-155 cm, tilredet og nogenlunde trafiksikker. 5-10 år - med overtagelse fra august/september. Kan du hjælpe, så skriv!
0
1
Svar på denne tråd
 
 *fnis* *grynt*
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:39
hahahahahahahaaaa den var sjov - og egentligt også sandfærdig...

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

Formidler salg af Haflingere

Nemo er til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Genialt
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:42
Det er jo genialt :D

Jeg tør ikke fortsætte, det er jeg vist ikke genial nok til!

- Heidi&Lea
De gyldne heste: Flika, Lisa, Lea, Tea, Luna, Mette, Susi, Rikke, Helene, Heidi - nu også med Fenja, og endnu 2 føl ventes!
♥Hvil i fred du smukke dyr♥
0
0
Svar på denne tråd
 
 :-) thihithuhu
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:45
hahaha :-D
SUPER DUPER godt skrevet... det er jo helt uhyggeligt som det passer

- og et pindsvin :-P
hilsen NATALIE

team Donse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så blev det en dejlig dag.........
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:56
Nu er jeg så klar til at tage på arbejde - smågrinende hele vejen ;-D

Uha et fedt indlæg (y) ;-D (y)

MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg MÅTTE...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 14:04
...læse dit indlæg op for min kæreste, og sammen sad vi og fnisede og det var dejligt! :-)
Den fede ironi og sarkasme falder lige i min smag, og alle og enhver ved jo, at humor er den bedste metode, når man skal gøre opmærksom på noget. Og du har VIRKELIG gjort opmærksom på noget. ;-D Og jeg er helt enig...men det er jeg jo som regel... ;-)

Tak for et godt grin! ;-D

Camilla




NB!!! FORFATTEREN AF DETTE INDLÆG ER ERKLÆRET RABLENDE VANVITTIG OG KAN DERFOR PÅ INGEN MÅDE HOLDES ANSVARLIG FOR SINE UDBASUNERINGER AF AKAVEDE HOLDNINGER OG MENINGER!!! :-D




Store ånder er ofte nedgjort af middelmådige tåber...
0
0
Svar på denne tråd
 
 takker så ydmygt
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 14:12
for alle roserne!
Efter en hård arbejdsdag ( !)vil jeg nu bevæge mig ud i samfundet - og stemme! For her på Lolland skal vi stemme om kommunesammenlægningen ( stem nu på én kommune, Lolliker!!!)- men før jeg ganske forlader jer vil jeg, som tak for læsningen, berige jer med denne lille søde sang om et pindsvin.
der er ganske mange vers - er et par stykker.
Klik på linket, så kan du synge sangen til akompagnement.

Pindsvinesang

1.
You can bugger the bear, if you do it with care,
in the winter, when he is asleep in his lair,
Though I would not advise it in spring or in fall--
but the hedgehog can never be buggered at all.

2.
If you're feeling quite coarse, you can bugger the horse,
or the palfrey, the jennet, the stallion (with force),
You can bugger the donkey, the mare, or the mule,
Though to bugger the pony is needlessly cruel.

3.
You can bugger the ox (if you stand on a box)
And vulpologists say you can bugger the fox,
You can bugger the shrew, though it's awfully small--
but the hedgehog cvan never be buggered at all.

4.
Herptologists gasp you can bugger the asp,
Entymologists claim you can bugger the wasp.
If an insects your thing, man, then just have a ball--
But the hedgehog can never be buggered at all.

5.
And the elephant too, that you meet in the zoo,
Can be buggered if you are sure just what to do,
You will need a large mattress upon which to fall--
but the hedgehog cvan never be buggered at all.

6.
You can bugger the bees if your down on your knees,
You can bugger the termites with terminal ease
you can bugger the beetle, the ladybug (bird!) too,
there's no end to the buggering that you can do.

7.
You can bugger the cat if it isn't to fat
You can bugger the rabbit you draw from your hat
You can bugger the shark that you've chased in your yawl--
but the hedgehog can never be buggered at all.

Syng med - i kor!!!!!
Præcis k. 14:17!!! Lad verden høre Hn-folket!!!!!!



Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej nej nej...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 14:14
Min dag er reddet.


Den beskriver stort dagene herinde (hehe :-* )


Hehe men jeg må godt nok indrømme at i starten tænkte jeg WHAT og læste det første stykke igennem 6 gange men tæntke så: Nå det kan være det giver mening senere hen. Men næ nej det blev værre og værre, men man fatter dog det hele til sidst.

Hvis hesten sparker, så spark igen.
Men hvis du sparker, må hesten så sparke igen?






Citat: Monty Roberts.

En god hestetræner kan få en hest til at gøre, hvad han ønsker. En fremragende træner kan få hesten til selv at ønske det at gøre det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 genialt....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 14:33


Hvor er det godt, og hvor er det forfærdeligt at det er HN i en nøddeskal :-D



Mvh. Ida

It's alright to be down
your rollercoster will soon be upward bound
It's OK you should now
Tomorrow will be there for you even though

Citat: TimC


Se billeder af dressurhesten her
0
0
Svar på denne tråd
 
 ååååhhharghh
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 15:28
Jeg har lige læst det igen OG læst det højt for vores ikke-hesteinteresserede jourhavende, der også godt kunne se det sjove i historien ;-D

Læs den igen, venner - den er endnu sjovere anden gang :-D

...og så lavede jeg join up på strisseren, det fascistsvin ;-D :{-( :-P

For dælen da - jeg tror ikke jeg overlever. Men jeg glæder mig allerede til i aften, for da vil jeg læse den for tredje gang >o<

Hvordan foreslår man et indlæg til museet? For det her SKAL da bevares for eftertiden...
kom så med det hoppeføl, Viddi


:) Lone :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone altså.....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 15:46

Kære Lone, du har lige reddet min dag! Tak for det! {>

Med venlig hilsen
Birgit
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det sker....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 16:54
... en sjælden gang imellem at jeg ser et indlæg og får helt ondt i maven over at det ikke var mig der skrev det.

(y)

Mvh Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHA!!!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 17:39
Lige, hvad jeg havde brug efter at have læst mig fuldstændig rundtosset i diverse regler om overbygningsfag og kombinationer (bla bla bla)! :-D

Sådanne indlæg ville jeg gerne læse rigtig mange flere af her på HN (så ville jeg måske også kunne finde mere tid til at færdes herinde... 8-))!

Nu vil jeg lige om lidt, rullende af grin, gå ned og fodre hestene og fortælle dem, at de ikke skal prøve på at spille uplejede og triste, for jeg skal da i hvert fald ikke have dig, Lone, på nakken! :-@
Rigtig god humor - og tusind tak for den!! (y)

Stort grin fra

Camilla.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er vildt men sandt.
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 19:31



Du beskriver Hn præcis som det er. Hver gang man laver et indlæg er der altid en som skal sige "Hvad fanden laver du?". Og det er så irriterende.


>o<Alle heste dur til noget >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 HOOOOLD KÆÆÆÆÆFT
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 19:51
Jeg skreg af grin... DET ER JO SÅDAN HN ER!!!!!

..
0
0
Svar på denne tråd
 
 ghhgfggh
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 21:04
Det var en god griner :D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone, æhhhh,
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 22:10

nu er alle andre HN-indlæg jo overflødige...
Hvem lukker, slukker og trækker stikket ud?

1
0
Svar på denne tråd
 
 Totalt grineren
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 22:18
Ligger flad af grin *ROFL* Bedre beskrivelse af indlæggene herinde findes ikke, he he...

...og et pindsvin.

Linda.
Krone og bølge - en selvfølge!

Jeg har ikke altid ret - men jeg tager aldrig fejl ;-D

:-) Medlem af Pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere :-)
Medlem af FHK
0
0
Svar på denne tråd
 
 Griner....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 22:29
;-D og så er det ikke engang løgn....hahaha ;-D

Hilsner fra Monica


Tænk dig om to gange, inden du taler. Så vil du opdage, at de andre taler om noget helt andet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 en del af intropakken
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 22:37
For fremtiden når man opretter sig som ny bruger bør man få en velkomstmail med alle regler og regulativer samt dette indlæg, så kan man ikke sige man ikke var advaret..

;-D ;-D

Det sjoveste indlæg længe (y)

Ane
Ta'r du en ting med det onde. så støder du snart på grund;
ta'r du en ting med det gode, med hjerte og barnemund, så følger dig hele verden, selv den arrigste lille hund.
H.C.A.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kom resultatet
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 22:39
Lone: Hvis du ikke lige har hørt det....Et snævert flertal for 1 kommune...

Hilsner fra Monica


Tænk dig om to gange, inden du taler. Så vil du opdage, at de andre taler om noget helt andet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 22:49
1-0 til Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 vel hjemkommet
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 23:00
(hjemkommen?)
- fra hegnsopsætning på min sommerfold osv. blir jeg da helt overrasket over de mange positive reaktioner.

Herefter er alt fra min hånd jo kun et antiklimaks, så jeg kan vælge mellem at nedlægge min præsentation - eller bare være strengt seriøs....
... jeg kunne også bare vælge at være mig selv, så det gør jeg så.



Ja, jeg har hørt resultatet. Det er jeg godt tilfreds med. Det var et frygtindgydende scenarie, at de taburetklæbende politikere i Maribo skulle være en majoritet i en lille Midtlollands kommune. For der er ikke meget de kan finde ud af - nu må vi så håbe på at de dygtige kommer i byrådet -


Nå, men ellers kan jeg kun sige:

but the hedgehog can never be buggered at all



Hav en fortsat god aften.



Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Lone
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 23:23
Hvor får du det fra????

Du er jo genial :-D :-D
>kærlig hilsen Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 23:27
Virkelig godt indlæg, det rammer så godt! :-)
Fedt :-D
Synes du også det kunne være hyggeligt at have én at ride med en gang i mellem? Så skriv mig en besked!
Område: Kongelunden/Tømmerup/Ullerup
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 01:39
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaa ha ha haha ha haha ha ha ha hahahah haha ha ha ha ha ha ha ha haha Ha ha ha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaa ha ha haha ha haha ha ha ha hahahah haha ha ha ha ha ha ha ha hahaHa ha ha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaa ha ha haha ha haha ha ha ha hahahah haha ha ha ha ha ha ha ha hahaHa ha ha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaa ha ha haha ha haha ha ha ha hahahah haha ha ha ha ha ha ha ha hahaHa ha ha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaa ha ha haha ha haha ha ha ha hahahah haha ha ha ha ha ha ha ha haha !!!!!!!!!!!!!!!!!

Der er ALDRIG skrevet noget mere sandt på HN.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh Lone....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 12:37
Det er altså bare for godt (y)
Hvor er det lang tid siden jeg har grinet af noget her på HN - din historie er klart til HN-museet :-)

MVH
KarinP
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahha....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 19:36
du må være tilflytter! eneste ting jeg kan sige til det.. er født og opvokset på Lolland (og pokkers med de kommuner!!!) og bor her stadig, men har dog aldrig mødt så god humor hernede - endnu!

morsomt morsom morsomt.
og et pindsvin.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ah, nu ved jeg det!
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 19:49
Du må være Cecilies mor!
Så velbegavet og humoristisk en datter kommer da sikkert fra en velbegavet og humoristisk mor...
Det forklarer mulatbørnene som jeg i sin tid kaldte negerfarmen fordi jeg ikke kunne huske hvad de hed alle sammen.... Fyy skam dig Louise, det er jo racistisk. Ja, jeg ringede selvfølgelig STRAKS til et invalidt pindsvin for at indmelde mig i gruppen for racistiske blinde ryttere der kører for stærkt.
Jeg blev helbredt, så nu ved jeg bedre. Men jeg kan stadig ikke huske hvad de hedder....

Håber du får god glæde af Susie, hun er god, men helt sin egen kvinde! Det vil du nok opdage :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor morsomt
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 21:43
Endnu en gang må mine forældre erkende at de bare ikke ser det sjove i HN når jeg sidder og tuder af grin, og de ville alligevel ikke forstå det hvis de læste det her indlæg.

Aldrig har det været mere sandt
Hilsen Nanna/Artinirte og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Ubrugte springpiske sælges

Stævnetøj købes
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm Louise
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 22:26
Det kunne du ikke have regnet ud selv - det med Cecilie, som ganske rigtigt er min datter - det må være mellemnavnet?

Er ikke så glad for dit kaldenavn til os - gir mig en grim smag i munden..........men nu er du "helbredt" - ja, ja.....godt for dig.

Man kan ikke rokke med mange ører her på Lolland hva´ - uden hel øen ved det....men jow tak, da dér, vi skal nok få glæde af Sussie -
Iøvrigt er jeg ganske rigtigt tilflytter, det er derfor jeg stadig ikke fatter hvordan alle ved alt, selvom jeg har boet her i 20 år - På den anden side ved jeg jo også godt ved du er - og din far og så videre - så jeg er nok blevet smittet med den lollandske syge...........







Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og et pindsvin.....
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 12:21
Hæ, igen i går, grinte jeg af denne tråd, da jeg på vejen hjemad, kører forbi en af genboerne (logisk nok :-P )kommer der i gårdspladsen, ved højlys dag et pindsvin spankulerende... ;-D Sendte dig lige en tanke Lone.... :-)

Og et Pindsvin... ;-D ;-D ;-D

Kram Heidi

Clairvoyant Rådgivning tilbydes til mennesker og dyr!


;-)Se hjemmeside ;-)

;-)heidi-bundgaard.dk ;-) ;-) ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 22:10
Hvorfor har jeg først læst dit indlæg nu, Lone. Det var da vildt morsomt! :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan slet, slet ikke forstå...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 12:27
... at jeg ikke har læst dette indlæg noget før!

Det er godt nok 1. klasses humor det her!!!

... og et pindsvin :)

// Amanda & Ramses - "Le smuksak"

US-ejer by choise!

Medlem af: Tozzi-Tøsernes Klub

Alle 8 udgaver af "The Sims" sælges!!
Alle spil er originale og intakte, intet mangler!
Se min præs. for mere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 here we go again
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 12:53
Som det måtte være den opmærksomme læser bekendt, så var Schannon nået til 22,5 timer som grøftekantsgræsser og mig som den tålmodige linefører - helt efter HN forskifter.
men så gik det galt!
Jeg måtte jo meddele min chef ( som iøvrigt er mig selv) at jeg ikke længere kunne komme på arbejde, for jeg skulle jo både passe heste, hundene, familien og Hn - men så krævede hun at jeg i det mindste arbejdede for det daglige brød, så jeg SNØD og sendte hestene på sommegræs INDEN de 24 timer var nået.
Og her starter begivenhederne -
Manden, som tror at heste er store hunde - og derfor er blevet bidt både her og der - af ponyhingstehesten, som ikke forstår at manden er mennesket og derfor lederen - i en svag stund sagde jeg at han bare skulle klappe den en - men han sagde at jegt siger at man ikke må slå heste, og det må man så absolut heller ikke, medmindre der er fare for liv og førlighed og en sønderbidt skulder kan en akademiker da godt undvære, så jeg bad ham bare joine up, når den bed - og så bed den ham igen, men hvad kan man gøre - tror at hesten har været udsat for en ond mand, der har set med onde haleafklippende øjne på dem eller talt med meget høj stemme - anyway - han fik æren af at gå med "den lille" ned til græsset - 6 km. med en pony der ikke er i form. Det kan jo ikke gå, så jeg bad ham slynge krikken over skulderen og bære ham - mens min veninde kørte ved siden af og punkede ham: "videre, videre" - Hun sagde godt nok at jeg var hysterisk - men det hører jeg så tit, så det lukkede jeg ørerne for, og bad ham ufortrødent gå videre.Den lille har vist sig IKKE at være 1,5 år, men mere 2,5 - så inden i den lille, uskyldige krop, med de søde hundeøjne bor der en voksen hingst, som kun tænker på ET, og det skal være nu - så han hylede hele vjen til græsset - som han er blevet behørigt indgræsset til, henover 4 måneder startende med et minut om dagen og nu var vi nået til 22,5 timer/dag og så måtte vi alle ... - og så var vi der.
Næste dag var Schannon svulmet op til dobbelt størrelse - jeg sagde til hende at hun bare skulle æde 5 kg. roepiller, så ville den være fjong, for på Hn klarer roepiller alt, men det vil hun ikke - så jeg gav hende dem intravenøst og stoppede dem i gabet på hende med en stok - for hvordan kan jeg tage billeder af hende til HN når hun ligner en spærreballon og er et levende bevis for at jeg ikke har kontrol over min hest ? Schannon er ikke vant til roepiller og hø gider hun da ikke når der er græs - så nu er jeg på den, for roepiller og hø skal de jo have på Hn, når de er på græs - men den vil ikke og hvad gør man så? - man græder og tigger og beder - og gir den en på frakken og lader den føle man er førerhesten, så jeg gav mig til at æde roepiller selv, mens Schannon lo og lagde sig til at sove og så kunne jeg jo se at den ar gal: hun respekterer mig ikke, for gør en hest ikke al det som føreren gør - og jeg åd og åd, så nu ligner jeg Schannon......

Så skulle vi ride og det var jo ikke liige det hun havde tænkt sig, så vi gik to skridt frem og tre tilbage og mine sporer, som jeg ikke bruger men bare har på støvlene - for - hvad er det nu? - sank dybere og dybere i flankerne, mens jeg red hende frem og lod hende stå og kigge og var fører fra ryggen og lavede 7 games og fik sadelmagerne ud og købte en ny sadel og den clairvoyante sagde at Schanse engang i sin føldom havde set et uhyre, men så ville hun ikke fortælle mere, men jeg var glad for så vidste jeg jo at der var en forklaring og jeg gav dem en million i gebyr og red videre. Vi var nu på kun 45 minutter nået ca 55 m. hen ad vejen, sammen med datteren hvis mobil ringede højt, men i virkeligheden var den slukket og på lydløs for man smser ikke når man rider, men har mobilen med hvis man falder af og blir bevidstløs, så hesten kan ringe hjem - og så snakkede hun mens hun ikke tog den, og Pina gik baglæns i åen og datteren er aldrig på Hn så hun gav den en med sporen så jeg måtte flå hende af hesten og råbe at hun var et svin og en dyremishandler og forstå hende, fordi hun ikke har en ordentlig forældremodel og aldrig har læst Hempfling og Roberts og magtesløs som alle forældre på stævnepladserne med teenagere og det starter jo i hjemmet, måtte jeg se hende ride videre ud af vejen, mens hesten tyggede på et græsstrå - hvad ved børn om livet ? Og skælvende red jeg videre med Schannon som stadig gik to skridt frem og 7 tilbage og så gik jeg i panik og rev en gren af en busk, som jeg holdt op i vejret som en lanse og skreg: BRANDERUP - og så blev hesten vred og gik baglæns mod åen - men jeg slog ikke, jeg slog ikke, JEG SLOG IKKE , med grenen, jeg brugte den bare som en vejviser, en hjælper, en guide så hun kunne, på den fede måde, forstå at vejen frem ikke var i åen eller kanalen eller - og så gik vi hen ad vejen, vi kom ikke i afvandingskanalen og Schannon åd resten af den knækkede gren - som knækkede fordi den følte at den i sin kvistedom havde set et uhyre, men så ville den ikke fortælle mere - Jeg var træt nu - det er hårdt og alle håndbøgene tyngede gevaldigt i lommerne - så jeg slap hesten ud på folden igen og afsadlede hende ikke på folden hvor de andre heste er for det er farligt og ridehjelmen klæber, men jeg kysser ikke min hest uden hjelm - og det regnede , men stalden er 6 km. væk - så jeg, jeg, jeg - tror jeg har knækket en pig på et pindsvin..........





Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
1
0
Svar på denne tråd
 
 Meget morsom
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 13:32
læsning.

Men hvorfor alverden ejer du ikke en bomløs sadel til det stakkels dyr.

Og i burde virkelig også arbejde mere med nogle Pat Parelli øvelser, men før du gør det må du indvestere i sådan en Parelli stick til en halv milliard kroner -ellers er det jo ikke rigtigt.

:-)

Skovgården
0
0
Svar på denne tråd
 
 en bomløs sadel!!!!!
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 13:37
Åh gud - det er det der skal til?!
Kan jeg så undvære roepillerne?
Og hvis jeg maler grenen orange får den det så bedre?

Jeg har læst om noget der hedder en BAREFOOT SADEL - og det begreb er jeg helt pas på? En barfodet sadel? Måske er det derfor det hele går ad h. til - jeg har givet min sadel sko på - uden at vide det - hvor sidder skoene på en sadel?

Måske er det sandaler? Måske er det endda sundhedssandaler på sadlen - men af skal de - men hvor?!!!




Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
1
0
Svar på denne tråd
 
 se selv
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 13:40

barfodede sadler

men fryser de om tæerne om vinteren?



Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Man burde
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 14:01
jo nok udvikle en ulden sok skal du se. Meget slidstærk og evt. med ståltå?

Det går nok ikke uden roepiller, hø og græs, og husk nu alverdens vitaminer og elektrolyt etc.

Lige et spørgsmål, har hesten fluemaske og gå-væk-myg på?????

:-)

Skovgården
0
0
Svar på denne tråd
 
 fluemaske
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 14:03
og gå væg myg?
Hvor vil du hen?
Næh nej - jeg træner skam med myggene - DE BLIR JOINED UP - så respekterer de hestene som de sande ledere og flyver hen til næste fold og generer nogle andres heste.

Tror du ikke jeg har magt over det - måske?!



Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 14:05
jeg ville gerne se den monty-rotunde du har til myg, må være et yderst fascinerende design.

Når nu myggende generer naboens heste burde du jo egentlig melde vedkommende.

:-)

Skovgården
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke Monty
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 14:11
Det er ikke Monty Roberts vi har fat i her, men Hempfling: Danser med myg!

Det virker dog kun på dansemyg. :-D

Med venlig hilsen
Birgit
1
0
Svar på denne tråd
 
 det er da fordi....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 09:01
...du ikke bruger din klikker...med den ville din hest kunne græsse 22,55 minutter helt af sig selv og kun gå fremad, indtil du beder den om at gå tilbage.

altså Lone dog.

tsk tsk tsk

mange hilsner Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone M J
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 09:28
Jamen husk nu at klikkeren kun virker hvis du husker at give din hest 12,5 liter Aloe Vera Drikkegel hver dag, samtidig med at du gnider dens hove med Aloe Vera smøreolie og dens pande med Aloe Vera Specialpandecreme....

MVH
KarinP
0
0
Svar på denne tråd
 
 Genialt indlæg
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 10:39
Historien er printet ud.
Læste op for manden der forlangte et udprint.

Bliv ved med den slags humor.

Det er bare for fedt, vi var flade af grin.... - og et pindsvin.


Linda


Døm ikke din "Nabo" udelukkende med bagrund i "Dine egne" erfaringer

Spørg ind til problemet hvis du ikke forstår det, måske misforstår vi hinanden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er ganske...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 11:30
...overbevist om, at stakkels Schannon bare holdt tilbage for et pindsvin, da I var ude at ride ;-D

I øvrigt kan I vel hapse et pindsvin og bruge det til at prikke hul på jeres græs- og roepillevomme? :-P

kom så med det hoppeføl, Viddi


:) Lone :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha - sikkert!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 12:43
Sikke dog et ondt billede, der danner sig i min fatansi: Schannon punkteret af et pindsvin!!!
Hvem mon det ville være mest synd for......



Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan kun sige...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 14:01
Rigtig fed humor Lone! Og hvor har du fået den formuleringsevne fra? Det er bestemt en gave!!!
Mvh Jane
0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 14:06
Det er så sandt som det er sagt.
Og straks er de der med rettelserne.
Hvorfor ikke bare lade indlæg være indlæg og HN være HN, for denne ene gangs skyld. Kan I se det?



//Malle

Nothing less, nothing more



0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHAHA
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 14:15
sjov historie :)

Hmm holde tilbage for en guldfisk??? kom den hoppene med sit 1m2 store akvarie mellen finnerne :D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Malle dog
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 14:21

Sikke en absurd tanke - at lade indlæg være indlæg og HN være HN - det er jo helt mod vores natur.

Hvor skal vi så gå hen med vores frustrationer, belærende løftede pege-, tommel- og til tider langfingre ?

Tænk hvis det bredte sig til andre indlæg - og de bare skulle hænge der, uden vores visdom.

Tænk dog på den overbelastning sygehuse, praktiserende læger, læserbrevkasser og andre ville blive udsat for, hvis vi bare skulle lade indlæg være indlæg. ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hø hø hø....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 16:07
... jeg er fortsat most af grin, og har samtidig fået et kæmpe mindreværdskompleks... sikken gudsbenådet gave! Jeg er dybt misundelig
(y)

Mvh

Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pip09...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 18:19
Det er jo også rigtig.
Sikke nogle tanker jeg kom på..
HN aflaster jo samfundet.
Indtil regeringen finder ud af alt det gratis hjælp der er her ;)


//Malle

Nothing less, nothing more



0
0
Svar på denne tråd
 
 hæhæ tak for det
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 20:06
men Julie - du skriver jo også godt, så kan du ikke lige fortsætte her med en MORSOM fortælling om de 4 vabler jeg har reddet mig idag, fordi jeg absolut skulle ryge efter undervisning, og derfor trak hesten i ca 5 min.- og altså GIK i mine ellers gode ridestøvler - Man skal ikke gå i læderstøvler......ikke hvis man har en hest, der gerne vil hjem til folden!
Jeg er ikke istand til at fremhæve det morsomme - det gør ondt!! Men jeg er bare pivet, sir min datter! Næh, hun ved hvad ondt er, efter at Pina strøg ned ad en bakke mens hun førsøgte at bukke - da det ikke gik så godt, så gik hun SIDELÆNS ned ad bakken - for så kunne hun bedre bukke - og dattereren havde ingen sadel på...... se det var noget at pive over......!!

Piv, piv - og et pindsvin med vabler.





Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 det ultimative
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 08:38
.. du skrev "neger", du væmmelige! Dert hedder afro-amerikaner (tror jeg!!!!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 DET ER HUMOR
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 12:45
Tak for et godt grin. Det indlæg er museumsværdigt
0
0
Svar på denne tråd
 
 enig enig
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 19:16
-Lone på museum nu!!!
Stem I, alle mand!
0
0
Svar på denne tråd
 
 enig enig
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 19:17
-Lone på museum nu!!!
Stem i, alle mand!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå altså -
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 19:53
Nu har det taget overhånd med den letsindige omgang med landets vilde dyr, så I får lige det her link at studere.

Så er det slut med alle de alternative anvendelsesmuligheder for landets små uskyldige piggede væsner, der helt uden egen skyld er kommet ind i denne debat, hvor de den ene gang efter den anden bliver placeret i "hov-højde", en oplevelse der kan være meget traumatisk, og nu får det endda vabler af det !

Det er ikke bare gjort med at holde tilbage, når det vil krydse en sti, der skal meget mere omtanke til. Efter grundige studier - og nogle kurser i PMS - signaturen måske prydes med denne her :



0
0
Svar på denne tråd
 
 Noget at holde
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 20:06

tilbage for :

0
0
Svar på denne tråd
 
 Når det først går galt
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 21:59
- så går det ofte rigtig galt:







Stakkels Amocca - hun bærer byrden for Schannons og mine synder......





(- og jo: jeg ved det godt - man må ikke sige neger, og det HEDDER en CARROTstick! - så skulle det være i orden)


Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sidder her
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 22:09
og griner vist temmelig højt!
Hilsen Nanna/Artinirte og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Ubrugte springpiske sælges

Stævnetøj købes
0
0
Svar på denne tråd
 
 By the way
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 22:11
Hvis man ikke må sige NEGER hvordan kom vi så så langt med det her indlæg?
Hilsen Nanna/Artinirte og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Ubrugte springpiske sælges

Stævnetøj købes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Parrotstick
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 22:18

Hvad er der nu i vejen med sådan en parrotstick ?



om man må spørge ? :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 man må GERNE
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 22:20
hedde NEGER - der er bare ingen der må sige det.....

Ifølge navnegeneratoren skulle jeg så hedde Nnirne - blandt andre åndsforladte forslag .... ja ja

Hilsen Nnirne


Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Karin P...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 08:05
Det havde jeg glemt. Hvad gør man så hvis hesten ikke vil drikke aloe-vera'en?

mange hilsner Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad det kræver at have heste...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 08:43
...er indtil videre:

- roepiller (5 kg. om dagen)
- bomløs sadel
- bidløs trense
- 879 grøftekanter til at græsse sin hest ind
- 12,5 L Aloe Vera / dag
- en klikker
- en carrotstick
- en rebgrime
- en mobiltelefon man ikke bruger
- et par sporer, som man har på uden at bruge dem
- et pindsvin at holde tilbage for
- dansemyg
- en neger
- Monty Roberts
- Klaus Ferdinand Hempfling
- Bent Brenderup
- en monty-Roberts Rotunde

glemte jeg noget?

mange hilsner Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 OM du glemte noget???
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 09:00
1.
En gigantisk stald, hvor hesten selv kan vælge boks eller løsdrift

2
Bokse der er strøet op med forskelligt materiale, så hesten selv kan vælge

3
Store marker tilsået med div. græsser og urter

4
Div. bandager, pads, underlag osv, så den ikke får ondt nogen steder, hvis du virkelig er så nederdrægtig at du vil ride på den
med din bomløse sadel

5
En stor frodig have med kompost og andre gemmesteder mm til pindsvinene

6
Andre repræsentanter af den menneskelige race så du ikke favorisererer negrene og dermed kan risikere at blive kaldt racist


!!!!!!!!!


Christina
0
0
Svar på denne tråd
 
 magneter
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 09:17
...skal der selvfølgelig være i alle bandager og dækkener, som selvfølgelig er lavet af uld.

Man kan måske lave et dobbelt sæt bokse med hver mulig type strøelse, hvor der er magneter i hver anden, hvis den får brug for det?

+ at den skal have tilgang til alle typer saltsten, den med hvidløg, den med æbler, den med kobber og biotin, den traditionelle med kun salt og den der ligner en rosakvarts.

Der er vel ingen der byder deres heste mindre end dette?

mange hilsner Lone


0
0
Svar på denne tråd
 
 HIIIIIIIIIIIIIIII.....
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 11:10
...et fedt indlæg :-)

Jeg håber sørme ikke at en HN-er kommer her forbi, så bliver jeg da meldt til både Dyrenes Beskyttelse, Hestens Værn, Alle Dyrs Ret & Politiet!!!! :-(

Min gamle islænder er svajrygget, og selvom jeg ikke rider hende, har hun sikkert ikke haft kiropraktor tit nok, tandplejeren kommer kun 2 gange årligt, og jeg har ikke haft massør!!!

Jeg sulter mine æsler, men de bliver alligevel for fede, fordi jeg er så ond at have dem i et klima der ikke ligner en ørken og græsset er for godt og grønt, så de kun må stå på en jordfold og glo ud på alt det lækre grønne græs, som de ikke kan tåle at spise, og kun må gå 5 min. på om dagen.

Ydermere har jeg 2 sommereksem-dyr, som jeg ikke har købt ökozon, for 2000 kr. til, fordi jeg synes at det er åger-pris, og de får heller ikke drikkealoe, fordi jeg ikke tror at det virker på sommereksem. Jeg køber heller ikke de utallige andre midler + specialfoder, da det heller ikke ser ud til at virke mod sommereksem.

I det hele taget har jeg en meget kedelig vane med at være sparsommelig, også når det gælder mine dyr, og det burde jeg vist næsten komme i fængsel for 8-)

Men jeg holder ALTID tilbage for pindsvin.... :-D




"Æsler er bare dejlige"
0
0
Svar på denne tråd
 
 ÅÅHH Lone
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 20:57
Måtte lige give mit lidt forsinkede bidrag.

Kan ikke huske hvornår jeg har moret mig så meget, tårene er sprøjtet ud af øjnene - og jeg har måtte stoppe på grund af mavekramper.

Hold #¤%¤ hvor er du skarp!!!

Kom til at "køre" en stang toblerone (200gr) ind imedens jeg læste, blev så forskrækket da jeg var færdig med at læse, at jeg prøvede at slette alle spor ved at æde staniolen også.

Nu er det jeg gerne vil vide, om jeg skal gå ind i stuen og ringe til Dr.Dyr, fra min hvide trykknap telefon, for at høre om jeg bliver forfangen???

Kan roepiller eller pindsvin hjælpe??

Du er for genial, flere indlæg - flere indlæg!!!

Selvbestaltet "forquinde" i klubben "KRK"
(Kyllinge-Rytter-Klubben)
0
0
Svar på denne tråd
 
 en hel stang
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 00:22
toblerone!
Fy dog!
Du bør som straf ride en tur på en græsfed hest, der hellere vil æde!


Mange hilsener Lone


se flere billedredigerimger på Fotokritik.dk under fotograf Rugård
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 20:11
simpelthen skøn !!! Dig kan vi lide ;-D Hvilken humor!! Lad os bare håbe de alle fatter den Hehe

MVH Pernille og hingsten.....
Se Årets Pinto 2004 på www.samondo.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor pokker
Forfatter: 
Dato:  12-06-2005 22:04
er der ikke gelé i bandagerne og underlagENE (!) og sadlen og trensen og hesteskoene og tøjlerne og gamacherne og... fyyyha Lone! Din dyremishandler...!
Hilsen Nanna/Artinirte og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Ubrugte springpiske sælges

Stævnetøj købes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nanna, der
Forfatter: 
Dato:  12-06-2005 22:10

er gelé (royal endda) i aloe-vera'en, så når hesten
har drukket et par kilo, kan den selv fordele detefter lyst, evne og behov (alt andet er mishandling, sådan
at tro at man ved bedre end hesten hvor skoen trykker).

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe.. lone
Forfatter: 
Dato:  12-06-2005 22:28
hehe lone dog.. så sandt som det er skrevet! Dette indlæg burde opdateres en gang om måneden så alle nytilkomne kunne forberede sig på hvad de gik ind til , hehe.. SMUKT SKREVET!! :)

;-D :D :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone dog!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 09:54
Nu har jeg ikke holdt øje med tråden i nogle dage - og HVAD SKER DER SÅ LIGE?????

Du skriver her:
>>>Jeg er ikke istand til at fremhæve det morsomme - det gør ondt!! Men jeg er bare pivet, sir min datter! Næh, hun ved hvad ondt er, efter at Pina strøg ned ad en bakke mens hun førsøgte at bukke - da det ikke gik så godt, så gik hun SIDELÆNS ned ad bakken - for så kunne hun bedre bukke - og dattereren havde ingen sadel på... se det var noget at pive over...!!<<<

Du fortjener alle dine vabler - gør du ...
TÆNK at lade din datter ride ud UDEN en sadel på ... (Havde hesten heller ikke? ;-) )

Tænk nu, hvis hun faldt af og landede på ryggen ... på et pindsvin?
:-@

Hej fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 her i det
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 10:17
ultimative dyrehold er vi jo ikke så ondsindede at vi giver HESTENE sadler på.
Nej, nej - dem bærer vi selv, så vi er helt sikre på, at sadlen ikke trykker som en fod med en balsko og 40 skisokker.
Vi rider ejheller med bid eller bidløst, ikke med trenser eller rebgrimer vi går foran hestene, der følger os som de sande ledere - altså hestene er de sande ledere, de har nemlig forstået at sandt lederskab går ud på, at få de andre til at slæbe, knokle, arbejde, slave - mens man selv anskuer tilværelsen sådan her:


:-*Hilsen Lone
0
0
Svar på denne tråd
 
 Man burde lave et spil
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 14:19
Ala matador/monopoly..

Lone har jo masser gode ideer til tossede kort der betyder man spriner en runde over.. og roepiller og et møde med branderup eller monty kan jo passende være spring frem til mæste øvelse(x antal felter fremme)..


Tror det kunne være skide skægt at spille et sådan spil til et HN træf *G*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Totalt
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 14:32
;-D kæmpe grin, fed humor og gode formuleringer!

mvh Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 nu vil JEG lige blande mig!
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 15:00
OK, først vil jeg lige sige (y) (y) (y)
Vidunderligt indlæg!

MEN når det er sagt, må jeg lige pointere, at du, Lone, er et dybt uforsvarligt menneske! Sådan at lade vilde, utilregnelige heste, der forresten er bløde som smør og HMS'et i en uendelighed og følger dig som den sande leder uden tvang, gå frit omkring uden udstyr, som i øvrigt er ondt og dyreplageri og totalt unødvændigt, når bare hestene har en rotunde og lidt roepiller. Den slags fy-fy er jo helt unødvændigt, men husk alligevel udstyret, ellers er du jo uansvarlig!


Rose
- Nu med samboende kæreste og internet!
(En 1½m høj giraf, er en FED ting at have i sit soveværelse!)


0
0
Svar på denne tråd
 
 griner ...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 16:10
denne tråd er bare for fed (y)

Det der er godt er enten ulovligt, umoralsk eller også feder det bare. >o< :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Når jeg læser
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 18:07
dette indlæg kan ikke lade være med at tænke på Dennis Leary med sangen "A s s h o l e"

Spoken) About me, about you, about the way our American hearts beat way down Folks, I'd like to sing a song about the American dream. in the bottom of our chests. About that special feeling we get in the cockles of our hearts, maybe below the cockles, maybe in the subcockle area. Maybe in the liver. Maybe in the kidneys. Maybe even in the colon, we don't know. (Sung) I'm just a regular Joe with a regular job. I'm your average white suburbanite slob. I like football and porno and books about war. I got an average house with a nice hardwood floor. My wife and my job, my kids and my car. My feet on my table...and a cuban cigar. But sometimes that just ain't enough to keep a man like me interested no way No, I've gotta go out and have fun at someone else's expense Yeah yeah yeah yeah yeah I drive really slow in the ultra-fast lane, While people behind me are going insane. I'm an @!#$ I'm an @!#$ I walk around in the summertime saying "How about this heat?" I use public toilets and I piss on the seat, I'm an @!#$ I'm an @!#$ Sometimes I park in handicapped spaces, While handicapped people make handicapped faces. I'm an @!#$ I'm an @!#$ Maybe I shouldn't be singing this song Ranting and raving and carrying on Maybe they're right when they tell me I'm wrong... NAAAAH! I'm an @!#$ I'm an @!#$ Know what I'm gonna do? I'm gonna get myself a 1967 Cadillac El Dorado (Spoken) Convertible, hot pink, with whaleskin hubcaps and all-leather cow interior and big brown baby seal eyes for headlights... yeah! And I'm gonna drive around in that baby at 115 miles per hour, getting 1 mile per gallon, suckin' down quarter pound cheeseburgers from McDonald's in the old-fashioned non-biodegradable styrofoam containers and when on the American Flag and then I'm gonna toss the styrofoam containers I'm done suckin' down those greaseball burgers I'm gonna wipe my mouth right out the side, and there ain't a goddamn thing anybody can do about it. You know why? Because we got the bombs, that's why Two words: Nuclear fuckin' weapons, OK? Russia, Germany, Romania, they can have all the democracy they want...they can have a big democracy dead, he's frozen! And as soon as we find a cure for cancer, we're cakewalk right through the middle of Tienamen Square and it won't make a lick of difference, because we got the bombs, OK? John Wayne's not gonna thaw out the Duke and he's gonna be pretty pissed off. You know million times, that's how pissed off the Duke's gonna be. why? Have you ever taken a cold shower? Well, multiply that by 15 I'm gonna get the Duke and John Casavetti and Lee Marvin and Sam Peckinpaw and a case of whisky and drive to Texas...(HEY, HEY HEY!> Why don't you shut up and sing the song, pal? (Sung) I'm an @!#$ I'm an @!#$ A S-S H-O L-E Arf, Arf Arf, Arf Arf, Arf Arf Everybody, A S-S H-O L-E Oooooooo Thoomph A-thoom-thoom A-thoom-thoom A-thoom-thoom (Spoken) I'm an @!#$ and I'm proud of it

Link: http://www.metrolyrics.com/lyrics/2147412968/Dennis_Leary/@!#$

Med vrinskende fra Kristina

Medlem af FSSH
Folk med Selektivt Syn og Hørelse - sammen er vi uimodtagelige!!


Mangler du en part??
0
1
Svar på denne tråd
 
 Er helt pjattet med
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 18:31
.. mennesker der er kritisk tænkende og endda kan formidle det med en sådan humoristisk tilgang som både Lone og Dennis Leary!!
Skønt med nogle alvorligheder på den fede måde, som får ens hjerne til at arbejde på højtryk og se lidt nærmere på mennesket/samfundet, som det er i dag! ;-D




"Der findes ikke problemheste, kun problemejere" (Hartley Edwards)
0
0
Svar på denne tråd
 
 griner stadig
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 14:51
...

Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
And I wonder...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, jeg sidder
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 15:18

altså også og trækker på smilebåndet


Bimboe




Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

Har du overvejet en Homøopat?
www.homeotreat.dk

.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er godt nok den
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 16:43

sjoveste tråd jeg endnu har mødt, hold KÆFT ups, det er god underholdning og hvor har du ret.


Skriv snart en ny hæ hæ

0
0
Svar på denne tråd
 
 lige nøjagtigt
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 17:02
sådan er HN


I'm gonna live my life
Like everyday's the last
Without a simple goodbye
It all goes by so fast

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg griner
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 17:17

også igen. Dejligt lige at få den frem igen




Bitches
have more fun
media.putfile.com/Dont...-your-eyes
Stof til eftertanke.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Yep...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 17:23

...vi mangler LoneShannon...jeg kan kun give hende evigt ret...det er dæleme ikke let at være perfekt...og menneske


Og er flertallet herinde ikke lige nøjagtig som Lone beskriver dem? Når de skal bedømme sig selv altså






Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 21:43
hahahaha den skal lige rykkes op :D

Ricky Piccard

Medlem af LSK, gangsta hingsten over Lyngby,
YO, nu med guldkæde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hi Hi Hi...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 21:45

Altså lone.. i din liste skriver du 876 grøftekanter..


Jeg går jo naturligvis udfra at du selv har lavet dem. afskærmet dem fra alt hvad der hedder veje. og naturligvis plantet dem med specielt heste græs hvorefter du nøje har gødet dem de gange det foreskriver..


Hestene kan jo ikke spise det græs i en alm. grøfte kant. det er jo både forurenet og med mulighed for at træde på en sten..


Super godt indlæg.. .


Fra en der klart holder på danser med myg og pindsvin.. *S*


Stald Rohan.
PRE.
Nu også forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 09:53

HA HA HA



0
0
Svar på denne tråd
 
 Super indlæg
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 05:52

Jeg blev simpelthen nødt til at bringe dette fantastiske indlæg op igen!

Der kunne jo være nye brugere herinde, der kunne have glæde af det?!? Eller vi andre kunne reflektere lidt over det igen!


Morsomt er det i hvertfald!



Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhxhfhhjdjggjjgfjfdh
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 13:05
har lige læst hele indlægget og tuder af grin er det kommet på museum men lone du har glemt en ting dyrlæge en gang om måneden

Dalia med Mon Cheri Mon Ami den sorte perle


Er der nogen der kender ismulen Kolfaxi Fra Granlygård?

Så må du meget gerne kontakte mig på daliamusen@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt nok...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 13:23

...så kom jeg også til at tænke på HN i går da jeg lige havde besøgt min store datter og hendes nyfødte dreng på sygehuset...da jeg kørte hjem var det begyndt at regne, OG alle frøer måtte lige planlagt at skulle krydse de asfalterede veje i går imellem kl 20 og 21 i tiltagende mørke og øs-@!#$-regnvejr ...hvad gør man så? Kører man sik-sak så godt man kan for ikke at splatte mere frøer end der i forvejen er og undgår at ramme andre bilister, cyklister, katte og pindsvin...og grøften...og vejtræer ...eller stille man bilen fra sig på den første rasteplads, tager sin lille datter i hånden og går hjem , alle 35 km...forsigtigt, uden at træde på FRØERNE?

Eller kører man bare derudad, bevidst om at der kommer til at ligge endnu flere udsplattede frøer, hel- og halvlevende...


Hvad gør de frelste, dem der aldrig gør noget forkert, dem der har helt styr på dyrs følelser , og gerne vil redde alt levende?




Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV






0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 14:00

op et sjovt indlæg .

Nej hvor kan man kende det ..Lå flad af grin



Hilsen jeanett*monique :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHAHAHAHAHA
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 14:13

HAHA!! det var sq et fedt indlæg!!

Lone du er da gået lidt i selvsving.. På den fede måde!


Men man må give dig så evig ret! man skulle bare lige have kigget til venstre eller taget hånden på maven så have alt i hele verden været fint..


Kram Irco Miro/Kat
Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE
www.gustavii.com

Mangler du et heste-job i England så kontakt mig!!

Du kan ikke have din egen hest med, og du skal være over 18

0
0
Svar på denne tråd
 
 SUPER!
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 15:51

KANON fedt indlæg..

Mange af de tanker jeg har tænkt rigtig mange gange..

HN er skam ikke kun dårligt, nejnej, men hvor er det dog irriterende, at så mange mennesjer tror, at netop DE er bestemt til at forklare folk hvordan heste skal behandles.. Nu er det jo bare sådan, at det at have med dyr og gøre, ikke kan sammenlignes med en matematikopgave hvor 2+2 bare skal give 4. Nej der er MANGE løsninger på de problemer der opstår omkring dyr, og de er alle rigtig på hver deres måde! Og hvor ville jeg ønske, at HELE HN læser dette indlæg, og tænker sig om næste gang de skal skrive et svar..

Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 wowowow!!!
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 18:25
Tak LoneSchannon!

Sikke'n quinde Hæhæ..
Hvor hun dog har ret.. Har læst dem alle monstor fed humor !!!
Det gav mig en god smag i munden, og en nøøøøj fornemmelse over at der osse findes den slags herinde..

Kom lige til at se nyheden på forsiden: Pas på at hesten ikke tørre ind - manner jeg ville glo hvis jeg kom ud til Dancer og der lå en lille dun farvet rosin under hendes grime er du gal det godt det regner... Hun skulle nødig blive krøllet hehe..

HA' en go dag



MB CHALLENGE 2009

DM I JUNIOR REINING FOR PAINT HORSES FØDT I 2006
TØR DU?

Kontakt Mia eller Birgitte herinde!



VI SØGER SPONSORERE!!!!!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor genialt
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 10:51

Godt skrevet. Jeg er flad af grin, men oh den ironi, og det er så sandt så sandt.


Tak for grineren.


Pletter på mine heste, det er bare det bedste
Se Little Meadows hjemmeside her

Se min westernrytterprofil

0
0
Svar på denne tråd
 
 Genial humor
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 11:53



:-) En gang hestefreak-altid hestefreak :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nårh ja...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 12:27

Jamen tak da for de smukke ord!

Selv er jeg rimeligt træt af indlægget - det eneste der kunne hjælpe på det er vel at skrive et andet?!


Det kommer nok en dag...







Besøg www.strigler.dk - Debatforum for voksne hestemennesker

0
0
Svar på denne tråd
 
 træt af?
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 12:31

Hvorfor søren er du træt af det???




Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske fordi
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 12:46

Man efter nogen tid ikke selv kan se det er værd at læse...når man selv er forfatteren?


Det er jo rimeligt gammelt og har været fremme nogle gange.








Besøg www.strigler.dk - Debatforum for voksne hestemennesker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandt nok
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 13:07

Men det er jo evig aktuelt!

Det er så sundt, at se lidt kritisk på sig selv. Og når du så samtidig får det skrevet så godt, at der ikke er nogen, der kan føle sig stødt.


Der er vist ingen herinde, der kan læse det uden et smil?


Beklager at jeg trak det frem, men det er og bliver et af mine yndlingsindlæg herinde!



Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter!

Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg hiver...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 13:52
...det lige frem igen...for den gode Lone har jo bare SÅ ret...alle andre er simpelthen ikke gode nok ...og alle andre end "mig" er dyremsihandlere

Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV






0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyreplagere :D
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 15:28

Hahaha. Triller lige en omgang på gulvet af grin.


Det sjovt og virkelig godt "beskrevet" af hvad dér egentlig sker herinde ;)



Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Jeg Er Ikke Selvcentreret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist.


^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy<

0
0
Svar på denne tråd
 
 ROTFLMAO
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 15:44

"holde tilbage for en blind rytter der rider et handicappet pindsvin..."


Det må da gøre nas på den blinde rytter ;)




Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Lone
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 15:49

Og så trækker vi lige vejret.


Jeg vil nu godt lige vide om det er politisk korrekt at skrive neger ?


Kan du have en god jul Lone. Du er altid god, for en god tråd med bid i; tak for det...


OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er det sikkert
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 16:03

det havde været noget andet hvis hun skrev nigger ;)


Jeg ahr gået i klasse med en neger, og han havde ikek noget i mod hverken dem han kendte elelr fremmede kaldte ham neger, for det var jo hvaf han var..


Det spanske ord for sort er Negro og så vidt jeg husker er det derfra (altså negro) at neger stammer... (men det vil jeg så ikke hænges op p, for det er ikke sikert det er rigtigt :))




Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 23:47

- Fantastisk indlæg, skønt med en god portion selvironi!

Og ih hvor er det sandt - vi har nok alle stået, enten på hovedet eller på "stikkerne" i hestens smukke navn


God jul derude

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 00:11
neger eller ej, det er fandme humor!!

Sarah

***

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

***



Omplacerings hunde søger nyt hjem:

Schæfer 5 år (ægte), ren i HD.

Puddel 2 år.(DRU-papire.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 indlæg...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 00:15

Hvor er det bare godt skrevet


Og det er så sandt som det er sagt.


Ja, man skal sgi passe på, hvis man ikke vil have nogen på pukkelen herinde. Det har da afholdt mig mange gange fra at skrive og spørger helst til råd andre steder, da ordene herinde hurtigt kan få en forkert drejning - bl.a. fordi folk ikke altid læser hvad man har skrevet, men hvad de TROR man har skrevet.


Så kan 100% sætte mig ind i dit indlæg :-D



Mvh Maria

Heste... Hvis Gud har skabt nogen smukkere skabning, så har han holdt skabningen skjult for os her på Jorden... Amerikansk ordsprog


Mor til Denniz på 21 mdr. og sponsor for katten Chanell

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 17:38
Denne herlige tråd fortjener at blive hevet frem igen



It is easy to be brave from a safe distance
- Aesop -




0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2007 17:55
Ja i den grad

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 01:38

Humor :D


Mvh Sophie M.M.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt enig
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 01:48
hold op hvor jeg skreg af grin. Aftenen reddet herfra

Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Knabstrupperhoppe sælges til kærligt BLIVENDE hjem

0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 09:32

Griner endnu...

Det ultimative indlæg...

-Det tør siges..

Skal lige have vandpytten af tårer tørret væk..

Hvor sjovt!


Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Mor til:


Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Termin 20 07 07 -En dreng igen igen..

Nu med hest igen

søger part til ham.. 7870 omr

Tak for gaven til min dejlige forlovede

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pyha...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 19:58

Det var godt


Nu har jeg tænkt og tænkt og tænkt på denne tråd her de sidste par dage - og savnet den som ind i hel...


Og så var den jo lige her


Åh det lettede at få læst den igen



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hey...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 20:45

...er dén tråd nu kommet frem igen...jeg tænker også tit på den når man bliver dunket fordi man bare ikke er så god som alle andre


Men hvor har Lone Schannon dog bare ret ...igen igen


Håber at nogle af de evigt perfekte og fejlfri læser den






Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?







0
0
Svar på denne tråd
 
 Total i orden humor.
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 21:08

Men har en ide om at dem der burde føle sig ramt i dette indlæg ikke har kapacitet til at forstå det. Kan ellers se nogle rimelig kraftige vink med et vognstang et par steder

Men total i orden indlæg, den største griner jeg længe har fået.

ps. Husk at du også kørte forbi den døde hest, ikke blev handlingslamet, ringede til samtlige politstationer i nærheden, mens du gav den kunstig åndedræt, hvor ved du fik den genoplivet, imens du havde fundet ejeren, som du fik dømt for mishandlig, og uopmærksomhed.



Hornum Ulstrup Rideklub, Kig Forbi

www.Hurk.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 kære lone
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 21:58
har du fået anskaffet dig den der barefoot sadel
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan det siges bedre
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 22:43
DET DER... DET er HN

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*



Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan den næsten uden ad
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 07:50
Super altfavende opsummering af HN...

Illum ,pastasalat dansker de LUXE :-)

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.


Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...


0
0
Svar på denne tråd
 
 kanon fedt
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 08:30
Det er kanon skrevet, som alle andre... jeg skreg af grin
bare så godt skrevet. jeg har ikke været på heste nettet så længe og må sige er til tider chokeret så hårde nogen er ved hinanden. Lone, du rammer bare plet... det må være heste nettet på god og ondt .

En rigtig rytter rider oldenborg :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hi hi hi...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 10:36

Har først lige fået æren af at læse den nu,men mange tak for det...




Perle



Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007



Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt... Livs forlængende og sundheds fremmende...


0
0
Svar på denne tråd
 
 hestenet
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 11:03

LOOOL





BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 Kors...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 12:01
Hvor er det bare HN!! Lige i skabet, du! ;D ELSKER det indlæg her. Var nødt til at vise min veninde det -som slet ikke har forstand/interesse for heste... Hun grinte også højt :D



Tine & Tulle
Det klinger! :D



Det er så svært, for den der elsker at gå ved siden af den, som kun holder af...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg startede
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 12:21

med og læse, tænkte jeg, det her har jeg læst før, så jeg tjekkede datoen, og ja, den har vidst været oppe før.


Men alligevel, for faen hvor jeg skræld griner, det er bare såå fedt skrevet, så sjovt så sandt som det er sagt!


Tine




*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*


-En rigtig hest er en oldenborg-


-Rigtige kvinder har horn på sadlen-


-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vidste i så at ...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 17:26

... der til ære for de kære pindsvin, er lavet et spil ?? >>>> www.donutgames.com/play/sunday_lawn/


Mvh. Lisbeth




Tag solbriller på når du skal "nyde" HN´s nye "fantastiske" farver, det føles temmelig tosset, men det hjælper ...... måske.

0
0
Svar på denne tråd
 
 så sandt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 18:28

så sandt så sandt. måtte dog indrømme at jeg var helt færdig over den gode historie .

Men på den anden siden kan jeg kun nikke anerkende til det hehe.


Kærlighed er først ægte når den er ubetinget
0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 17:01

Godt indlæg, og hvor er det bare sandt... Blev henvist til det fra en tråd jeg har lavet om 3 løse heste i nykøbing f, hvor jeg simpelthen ikke fik hjælp til og finde ejeren, men i starten blev haglet ned af en masse hoveder, så jeg dårligt kunne sove da jeg gik i seng, "for hvad havde jeg gjort galt??"

Tak for dit indlæg... SUPER!!!

Mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wo0p W0op
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 17:08

Bliver aldrig træt af det her indlæg.


Kan læse det 1000 gange .


At sige alle er specielle,

er det samme som at sige

ingen er.

Forever being memoriesed.

www.youtube.com/watch?v=6G5WyorUzAQ

Rest in Peace.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedste indlæg...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 23:27

Det er det sjoveste indlæg og bedst beskrivende af "livet" her på HN nogensinde.

Pyt med at du er træt af det, Lone, det er vi ikke.


Det ULTIMATIVE indlæg.









Hilsen Kanoagaard

med

Madelaine af Nord-Als

& Kanoa.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 00:05

har nu sat og grint i en halv time, og er stadigvæk ikke færdig...hold det var da det sjoveste jeg længe har oplevet

haha


sandie

0
0
Svar på denne tråd
 
 where...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 00:17

Jeg får lyst til at sige: Where have you been my entire life?!

Nøj, hvor var den historie bare sjov, har først fået æren af at læse den nu, aner ikke hvorfor..

Er der udsigt til en opdatering / ny tråd, i fremtiden??

Hvis Lone mangler lidt inspiration kan vi jo hjælpe hende lidt igang, og så håbe hun gir os endnu et grin.. Et nøgleord kunne være numerologi, det er jo ihh så populært idag..

Takker for nattens grin!

Stella


At ride er at leve
.
**Lækker 1'er pintovallak til salg, super springpony! ** **Se præsentation**
.
.
Undervisning tilbydes i Midtjylland! Se præsentation!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hulk hulk hulk
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 13:14

for søren den var bare god! tænk hvad der kan komme ud af at trykke i et link i en signatur!!


jeg tuder nærmest af grin!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja den er
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 13:42

Bare HN i en nøddeskal :-)






Illum


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha.........
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 12:13

HA HA HA HA

0
0
Svar på denne tråd
 
 HA ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 12:31

Nøj et sjovt indlæg.... men det er jo så sandt som det er skrevet... vi skal jo bare hele tiden være på vagt, feje sporerne væk efter os.. puha, man bliver jo helt svedt at hele tiden at være på og til udstilling.


Maja



Picó 28. Maj 2006 R.I.P

Basse 5. Dec. 2007 R.I.P

I vil altid være i mine tanker


Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt


Stop op - Lev livet

Du ved ikke hvor længe du har det!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er bare for sjovt!
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 23:23
Jeg fandt det lidt tilfældigt men hold op hvor jeg grinede... selvom der er gået ÅR siden det blev skrevet, så er det stadig bare totalt rammende og virkelig godt skrevet.

Hvor er Lone????

Lene
0
0
Svar på denne tråd
 
 det må da bestemt
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 23:39

være et af dem der skal på hn musseum ikke??


for gud hvor den rammer plet- kan lige se det for mig.


og den er bare den der med helgarderingerne herinde- det mindste og folk skal nok finde det!


kommer der snart et mere fra dig lone??

knuz anne



god allround hoppe sælges eller byttes med hvid araber hingst/hoppe


dejlig tilredet fjordblanding sælges meget billigt,135 i stg, 5 år , hingst


skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 00:23

Fedt at den bliver taget frem igen




Whetever you think you can - or think you can't.

You're right!

(Henry Ford)

Og et pinsvin...

Det er her I skal trække lidt på smiebåndet - Eller få læst tråden

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 00:52

trængte lige til en genopfrisker x'D


Hilsen Tea

Nu med part på

Funi -rød islænder

&

Hansi -Gotlandsruss

0
0
Svar på denne tråd
 
 den havde jeg ikek set før
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 00:58

men det var en god natte-griner...


Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 06:49

God morgen historie



Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes


Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.


Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha!
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 12:12

Har du overvejet at skrive en bog?

Jeg ville købe den, slå mig selv på lårene af grin, tude og snøfte mig selv i laser

Men du har jo ret! Måske en kende overdrevet, men du har vidst fået det meste af det guddommeligt HN til at grine :D

Tak for grinet!


Mvh. Anne Marie


Military er farligt !

- Du kan blive bidt af det ! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lone...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 11:44

Vi havde et pindsvin i aftes på vores gårdsplads, som vores ikke-bidske men gøende hund absolut måtte stikke snuden i...

(Faktisk så tror jeg det er vores faste Pindsvin - har taget den i at nasse af staldmissernes mad).


Da tænkte jeg på DIN tråd


De bedste hilsener

Tina


Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.kloevested.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fedeste indlæg
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 19:31

Fedest


Venlig hilsen


M

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 08:57

Indlægget er gammelt, og de første kommentare indeholder ting der vidst ikke findes på HN mere. Men HOLD da op hvor jeg grinte.

Genialt skrevet - Den er LIGE til HN's museum.


- Sagde DitteLouise


"There are 2 kind of evil people. People who DO evil stuff, and people who SEE evil stuff being done, and not trying to stop it"

0
0
Svar på denne tråd
 
 HN i en nøddeskal
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 21:59

Denne tråd fortjener da næsten at komme frem i lyset igen. Den har lige reddet min aften. Jeg er helt flad af grin....



Hilsen Anja

med de 4 drømmemuler:

Romina, Cæsar, Zariba og Krumme


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 22:20

Et startindlæg der bestemt lever op til sin titel.. Skønt at denne fantastiske tråd blev hevet op igen. ;D GODNAT


Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did


Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke undlade at tage selen på??

GRATIS TING


www.bjphoto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 23:07

neger, nigger og sorte nej den politiske korekte betegelse er anden etnisk pigmentering


sjovt nok havde jeg lige samme tanke to min før jeg læste din tråd. den handlede om at hvis man hørte til de mennesker der kunne finde på at smage på en vindrue inden den var betalt burdes hænges, skydes og derefter have en uren straffeattest.

havde et indslag for ikke så længe siden om hvor træt af jeg var at kommunen beholdte mine feriepenge da jeg havde plejebørn og derfor ikke kunne holde ferie. der kom svar at jeg aldrig burde have plejebørn med den instilling og endte næsten med at jeg havde fortjent at mine egne børn skulle fjernes osv osv.

nej her på heste-nettet eksistere ufuldkommenheden ikke og er der et lille ufuldkommen væsen der kommer til at melde sig, ja så er det vil også på sin plads at skyde vedkommen for det kan ikke toleres. men heldigvis elsker vi jo hestenettet alligevel, på trods af den velpoleret glorie. men fedt skrevet




all you need is love

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hæhæhæhæ
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 06:21

Det er da godt nok et af de bedste indlæg her inde nogensinde


Mega godt skrevet...


Det tog godt nok sin tid at læse alle de indlæg igennem (nu har tråden jo også været lang tid under vejs efterhånden) men det var hele værd!!!


Hold da op en griner.... Og et pindsvin.


Mvh Anja


Den stolte ejer af den stolte ganger

KRISTINES ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er det
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 14:52

Sjovt


Venlig hilsen


M

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grineren!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 15:06

Dog kom du til at skrive NEGER - så du har virkelig dummet dig!


Hahahahaha


TinaR


Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 14:06


LOL


ROTLLMAOPIMP


VH Pernille


Livet er for kort til at undgå Pernille:-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 HN i en nøddeskal
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 15:28

Det er bare SÅ rammende og for fa'en hvor er det sjovt (og nej, der er ingen børn til stede her - så må gerne bande)


Muhahaha





.~* Charlie *~.




Ja, min hest er "bare" en blanding - det er din DV også.

Du har bare papir på at din hest er gadekryds!


(Og nej - har intet imod DV'ere)

0
0
Svar på denne tråd
 
 syntes
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 22:19

lige denne sjove tråd skal hives frem igen...


Fjordhest er bedst.


Mor til Naia født d 4-1-06




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 10:53

Ja... det ER det ultimative indlæg :D


Michelle


HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud


17" sort Kieffer Donau springsadel sælges. Se billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihi....
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 11:02

Godt initiv Kate


Tråden skal delagtiggøres!



Bedste ønsker
Fra
Lone og Rødtop :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hæhæhæhæ...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 04:23

Jamen kender det da Lone....


Jeg er jo en heste Mishandler af format, der ikke rider mine muler, som kun har ca. 4-5 tdl. græs pr. hest, og som jeg holder ude så meget som muligt fra deres luxus bokse m. guldkubler, halm/wrap ad libitum og 24 timers videoovervågning og top pasning mv.

Mine stakkels heste er ikke udsultede,(læs i god stand) da de har så meget fold/græs og ikke skal lave noget for føden andet end et føl med års mellemrum...og JA jeg er blevet meldt for dyremishandling (seriøst!!!)


Meen super tråd !!


Mvh.


OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 13:47

Lige sådan har jeg tit tænkt - måske ikke direkte oversat til din geniale fortællermåde. Men man skal sørme være helgarderet inden man skriver i debatforrum på HN!!!! Ellers er der høvl fra alle de andre der er meget klogere end en selv, eller ville ha handlet HELT ANDERLEDES, og at man i øvrigt selv er udenom den situation man står i, fordi man ikke huskede at holde tilbage for pindsvinet, negeren, fik anmeldt, fik taget fotoet, fik vejledt sit barn og what ever



Sagde Kristina med Starlight´s Sidney...


´Maddie` du er den klareste stjerne på himlen i mit univers...


3/6-01 - 17/3-09


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er simpelthen...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2009 09:37

Det indlæg jeg aldrig glemmer!!!

Fik lige smilet frem igen igen

Kram Heidi


Mor til Lærke, født d. 30. juni 2008.


Der nu er gift, og ikke længere hedder Bundgaard...



;-)heidi-bundgaard.dk ;-) ;-) ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
  . . .
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 23:46


(") (")
('.' )
(")-(")

0
0
Svar på denne tråd
 
 Absolut
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 03:22

Stadig den fedeste tråd EVER!!!! Selvom Lone er træt af den.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.)

Og Langhoffs Favour (DV)


Smukt DV føl sælges. Se præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahhaa
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 07:10

Dengang tråden bblev lavet var det bare såååå rigtigt, man skulle virkelig passe på med hvad man skrev, og der blev en hetz uanset næsten hvad og hvilket emne man skrev om. Så slemt er det heldigvis ikke mere herinde, nogle af de skrappe tanter har hn jo bannet.


Men sjov det er den haha

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det bedste grin længe
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 13:56

du milde


tijeFylkir - du har ret, savner dem heller ikke.


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Første besøg i tråden
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 12:05

hvordan kan den mega griner tråd været gået min næse forbi...


Dette faktum giver jo straks anledning til at indstille til banning af trådskriveren :-) :-) :-) (y) :-) :-)


Mvh Gitte, nu med tre hingste på matriklen (gående sammen selvfølgelig, (beauty and brains) :-))

Bedækning tilbydes - se Jack D i denne video www.youtube.com/ watch?annotation_id=an...feature=iv

Købes: we ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 uh den gode gamle tråd..
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 13:47

..det er flere år siden jeg har læst den sidst :) -men den er stadig genial :D




mvh. Gitte,

med ponyerne Ýrsa og Bine


*jeg har ikke altid ret, men jeg tager aldrig fejl*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 15:06

Indlæg. Selvom det er gammelt.


Da jeg kom hjem fra skole,havde jeg læst dette indlæg, hvilket jeg ikke gjorde, da jeg jo altid følger med i tmerne, kom jeg til at tænke på hvad jeg havde lavet i går, hvilket jeg ikke havde gjort, da jeg jo er en stor LØGNER, hvilket jeg ikke er, da det er forkert at lyve, så jeg et pindsvin i haven, som var i gang med at gemme sig under en bunke brænde, hvilket jeg synes var synd så jeg lavede et hus til pindsvinet med svimmingpool, 3 etager, lædersofa, kæmpe køkken mm. det var dog synd for pindsvinet, da det på den måde ikke var i sine vante omgivelser, derfor smed jeg det ud af huset og smækkede døren i, men jeg kunne ikke lide at det lå dér rullet sammen så derfor satte jeg det ud i én af de 876 grøftekanter med forskellige græssorter og så håbede jeg aldrig at se det igen, hvilket jeg dog alligevel gjorde, da det ville have været etisk ukorrekt andet, så tog jeg ud til min hest og red den med sadlen på min ryg og biddet i min mund, hesten brød sig ikke om, at der sad et sådan et underligt væsen på ryggen af den, derfor kylede den mig af, så jeg landede overnpå pindsvinet som derefter røg med pindsvine ambulancen sammen med de andre kvæstede pindsvin, så tilkaldte jeg dyrlægen, clairvoianten, smeden, kraniosakral-damen, hypnotisøren, hesteeksperten, berideren og min mor for at finde ud af hvad der var galt med hesten, sammen fandt vi så ud af, at hesten havde haft en tragisk oplevelse i dens ungddom, men den ville ikke fortælle mere, jeg blev glad og betalte 5.000.000 mio kr. for al hjælpen og gik glad hjem, hvilket jeg ikke gjorde, da jeg kun havde muget for 20 min. siden og nu lå der allerede l*** igen, så tog jeg trillebøren og tog l***** ud hvorefter jeg fodrede den med 5 kg. roepiller, elektrolytter, tilskudsfoder, valset havre, levertran, olie, gulerødder, pastinakker og andet godt, så kørte jeg hjem i bil, hvilket jeg ikke gjorde, da det er synd for miljøet, så jeg valgte at cykle med bilen på ryggen og på vejen kørte jeg forbi en gulfisk i et svævende akvarie, en døvstum rytter der sad baglæns på hesten i fuldgalop, en pindsvinefamilie der holdt familiefest midt på vejen og 50 frøer, der var på vej hjem efter "frøkoncerten" i vildtparken lidt udenfor byen, jeg påkørte en trebenet etøjet 20 årig gammel selvmordskat, der kastede sig ud foran cyklen, jeg cyklede videre, som jeg ikke gjorde, fandt en telefonboks og ringede efter falk, dyrlægen, dyrenes værn, dyrekennelen, kattens ejer, en præst, en bedemand og en rendegraver, så holdt vi begravelse i én af de 876 grøftekanter med forskellige græssorter, som ikke blev klippet, da det jo er synd for græsset og dets dyreliv, så før vi holdt begravelsen sad vi alle med en lup og fjernede alle dyrene og fandt en anden af de 876 grøfter som vi satte dem i, så satte vi en masse skilte op hvor der stod "pas på dyrene i grøften" som vi ikke gjorde, da det er synd for jorden at få banket et sådan hul i skallen,


så cyklede jeg hjem med bilen på ryggen og prøvede at efterligne den geniale Lone, uden meget held, men inden jeg nåede hjem nåede jeg at påkøre 15 pindsvin, 12 gamle katte, 17 guldfisk i svævende akvarier, 1 flodhest, 199 frøer og en gammel hanløve, disse blev sendt med de respektive hospitaler som behandler disse, jeg betaler selvfølgelig selv for behandlingen, da det jo ikke skal gå ud over statens tegnebog, og så alligevel betaler jeg jo skat, så hvorfor skulle jeg betale for at påkøre disse dyr, da det jo egentlig er naturens skyld at disse befærder sig på mine veje, så jeg burde sagsøge naturen, dette kan jeg måske nå i morge... :)


Lækkert indlæg Lone :D Jeg blev bare NØDT til at prøve om jeg kunne, men desværre, du er uforlignelig :D


Oldenborg FOREVER!" Elsker dig Flexness!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 22:12

HAHA Lone.. Det er god humor


Og så er det sagt!

(Med forbehold for ændringer)

0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHA
Forfatter: 
Dato:  12-12-2010 22:20

triller rundt og slår mig på maven af grin


så sandt... :P


Janne

0
0
Svar på denne tråd
 
 griner stadig
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 00:34

Fandt lige denne gamle tråd... skulle vise den til en ikke-heste ven... Han er færdig af grin...


Tænk en gan selv efter 6 år holder den stadig


Hvis man ikke lærer en ny ting hver dag, har man ikke gjort det godt nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  24-06-2011 02:25

nu har jeg så brugt over 1 time på at læse alle indlæg - for tænk nu hvis jeg gik klip af flere guldkorn fordi at lone (igen igen igen) havde skrevet i tråden med en ny profil........


Men jeg må altså sige - HVOR ER LONE??



PS: Det sidste hun skrev var at hun KUN kunne blive glad for tråden igen ved at lave et nyt indlæg.

Men HVOR er det?

Man må ikke give falske løfter til grin-krævende ænder OG et pindsvin...................


Så vi må konkludere at Lone hader tråden og ALDRIG bliver glad igen - FIND LONE........og et pindsvin......


.

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider