Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hjælp mystisk diarre og over termin
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 16:47

hej nu skal jeg altså lige høre om nogen har prøvet dette (ved godt det ikke lige er det mest lækre spørgsmål) men altså jeg er gået over termin og de sidste 3 dage har jeg hver gang jeg har været på toilletet for at tisse så haft meget tynd mave samtidig med, jeg har også meget kraftige mestretions smerter over lænden og i maven jeg har ingen feber og føler mig ikke syg og kan spise hvad jeg har lyst til!! da jeg så ringede ind på føde afdelingen og fik fat i norsk jordemoder som gav mig den bedsked at vis jeg var syg ville hun ikke under søge mig??? og jeg blev lidt fortørnet over den bedsked og ringede så til vagtlægen som jo heller ikke mente jeg var syg, men at det nok var baby der er begyndt at skubbe på og jeg skulle ringe på føde afdelingen igen vis det blev værre.... andre som har haft diarre op til fødsel??

nu er jeg jo første gangs fødene så er jo gået glip af en masse pga af straken, så håber der er nogen der kan hjælpe mig med ven lig hilsen en meget forvirret malene

0
0
Svar på denne tråd

Fødsel
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 17:23

Hej Malene

Det kunne godt lyde som om, at du er i begyndende fødsel, Jeg havde det nøjagtig på samme måde som dig første gang. Er det hele tiden ud har ondt eller kommer smerterne med mellemrum? Tynd mave er kroppens egen måde at lave et lavement på. Jeg havde det på den måde fra lørdag aften og min søn er først født tirsdag morgen. Det jeg gjorde forkert var at jeg sad oppe hele den første nat og tog tid på "veerne" - jeg blev klogere... det var kun begyndelsen i stedet for at få hvilet imens jeg kunne så det hele endte med at jeg var total udmattet, da jeg nåede til selve fødselen. Så mit råd til dig er at få hvilet alt det du kan, sæt en god film på - gå tidligt i seng og tag gerne et par panodiler til at tage toppen af smerten. Sådan som du har det nu kan du godt have det et par dage især når det er første gang, men husk bliver du utryk, så ring til fødegangen igen - bed evt. om en anden jordemor, hvis det er den samme... Det har man ret til, men ellers bliver der heldigvis vagtskifte på et tidspunkt.

Held og lykke med din forstående fødsel!

Glæder mig til at høre mere, når du har født:-)

Knus Lene

- Mor til Noah 170106 og nu også Thea 26.06.08

"Det er altid godt at vide hvor man har sin familie -

uanset om man behøver dem eller ej".

Peter Plys

0
0
Svar på denne tråd

mange mange tak
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 20:18

hej igen mange tak for svar håber på det går som du siger´... har ikke konstant smerter men det kommer og går jeg har haft det siden fredag aften så håber ... men mange mange tak for dine gode råd som jeg vil følge!!! jeg vender tilbage når jeg har født endnu en gang tak!!

0
0
Svar på denne tråd

Lyder som
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 20:44

begyndende fødsel.

Rigtig meget held og lykke .

Mvh.

AnjaR

Don't ask what te world needs-

ask instead: What makes your heart sing?-

For what the world needs-

is people with hearts that sing!

0
0
Svar på denne tråd

fødsel...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:09

Jamen du går da snart i fødsel. Jeg fik også voldsom diarre inden jeg fik rigtige veer og min krop var således udrenset inden selve fødslen.

Hvil dig alt hvad du nu kan. Snart er du mor, hvis detgår som hos mig er det dit første tegn på snarlig fødsel.

Husk at drikke massere af vand. Du mister meget væske ved diarre, så få lige holdt væskebalancen så er der ikke noget at bekymre sig for.

Kilden.

mor til Lea 02.05.06 og med termin 03.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Mit gæt er...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 21:36

at din krop gør sig klar til fødslen - tømmer ud, så der er plads til baby på vej ud ;-)

Jeg har fået diarre de 2 gange jeg er gået i fødsel af naturens vej i dagene op til de første veer.

TinaR

***Nu FRU Rasmussen***

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

tak til alle
Forfatter: 
Dato:  13-07-2008 22:24

hej alle tusind tak jeres hjælp det sidder jeg meget stor pris på. jeg lover at vende tilbage vis jeg skulle være så heldig at gå i fødsel men i skal have mange tak jeg jeg vil følge jeres gode råd!!! men en stor tak her fra!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider