Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 sko størrelse på 2 1/2 årig?
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 19:28

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke størrelse sko jeres unger på denne alder bruger..


Sidste sommer brugte min datter nemlig str 22, og i år skal hun- efter målene- KNAP have en str 23.. Er det normalt der går så langsomt i den alder???


Højde og vægt er helt normalt, se det er ren nysgeerrighed


Fjordhest er bedst!


Mor til Naia født d 4-1-06


Bøger til ssa udd købes!

skriv pb/mail.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Liva er
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 20:39

2 år og 3 måneder, hun bruger str 23, sidste år brugte hun 21.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mads......
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 20:57

mads er 21 måneder nu og han bruger str 24

ja han lever på en stor fod


hilsen søs


med termin engang i august





nu med 2 tinker i baghaven....

Hingste-føl sælges er født D. 3-6-2008

og et hoppe-føl født D.25-5-2008

lejlighedsvis mops og mops-blandinger tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 skostørrelse
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 22:49

Cille er 2,5 år og bruger 24/25 alt efter mærket... For ca et halvt år siden voksede hun 2 numre på en måned



Blev mor til den dejligste lille prinsesse d. 1.1.06.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skostørrelse
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 22:55

Freja er 2 år og næsten 3 måneder, og hun bruger str 24. Sidste år brugte hun str 22.


Linda.



At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab!
***

Freja - verdens smukkeste pige

***

Mosegaards El Diablo


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tera er 3½ år og bruger
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 23:01

str. 26.


Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07


Hingste føl fra i år tilbydes privat opstaldning

med andet hingsteføl medio november 08.

Pris/arb. indsats.


En IKEA pose med drengetøj i små str. bortgives Viby Sj

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 09:55

Anna er meget snart 2 år, og bruger str. 23. Men tror at hun skal have str. 24 i vinterstøvlerne. Sidste år brugte hun str. 20...så hendes fusser er vokset godt det sidste år . Der er vist bare stor forskel på deres fødder...


Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21.7.06 og Kasper født d. 22.10.07


0
0
Svar på denne tråd
 
 også Lea
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 10:42

Min Leas fødder vokser heller ikke meget for tiden. Hun har brugt 22/23 i en evighed. Hun er fra maj 2006. Det er bestemt ikke fordi hun går i for små sko. Vores børn har nok bare valgt andre indsatsområder .


Kilden.

mor til Lea 02.05.06 og med termin 03.12.08

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min pige..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 11:55

Er 2 år og 2 måneder - Og har en stor fod ;-)


Hun brugte str 24 sidste vinter og stadig her i maj. Voksede dog sidste måned 2 numre og har lige købt sko i str 26 - I mærket viking skulle hun dog op i 27 !!


Damen i skobutikken havde ellers lige målt hende til en str 25 - Men der er jo en verden til forskel på mærkerne.


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 stor variation
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 13:49

Sidste sommer brugte Patrick str 19

Denne sommer er vi oppe i str. 25 (han bliver 3 i næste måned)



Mvh

Charlotte


Se tegninger og malerier på min præstation - bestillinger modtages

Hestemassage tilbydes (nordvest sjælland)

T-shirts med seje motiver bla. af heste


0
0
Svar på denne tråd
 
 skostørrelse
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 10:11

Mads fyldte 2 år i maj måned, og han bruger str. 24 i sandaler.... og har egentlig gjort det længe.


mvh Trine - mor til Mads 200506

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you



:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider