Så blev det endelig min tur til at melde mig som gravid herinde 
Jeg har i dag været til nakkefoldsscanning, der gik helt som det skulle, så nu har chefen fået besked, og jeg kan endelig fortælle det her også. Jeg er landbrugsskolelærer og underviser bl.a. i hest, og jeg ved jeg har en del elever og måske et par kollegaer, der huserer på HN, så jeg ville ikke fortælle det herinde før chefen havde fået det at vide, den slags synes jeg er smart ikke kommer snigende som rygter 
Jeg er 13+4 med termin 9. januar, jeg kan se på terminslisten vi er en del lige der omkring, der må have været noget i forårsluften 
Mange glade hilsener
Merete