Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Det blev en dreng
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 12:11

Så kom dagen, d. 1 juli, og jeg skulle ha foretaget planlagt kejsersnit. Operationen gik helt som den skulle. Klokkel 14.10 kom en flot dreng på 4084g og 54cm ud. Han hedder Tjalfe.

Vi blev kørt på opvågningen og Tjalfe fik sin første tår mælk.

Han knirkede desværre lidt så de tog ham over på neonatal og gav ham noget luft.

Jeg blev kørt over forbi ham i ca en time inden jeg kom på barselsgangen for at få noget mad og komme på benene. Senere om aftenen gik vi over til Tjalfe, men han skulle desværre blive der minimun natten over.

Onsdag d 2 gik med at gå frem og tilbage mellem de to afdelinger. Lidt over 19 måtte han dog komme med over på barselsgangen, det var skønt.

Vi blev udskrevet fredag formiddag.

Det er skønt at være hjemme, alt går godt. Han sover, spiser og vokser. Storebror Valdemar på 15mdr syntes han er sød og deler endda gerne sine sutter med ham

Et par billeder skal I da også se:

Valdemar og Tjalfe (2dage gammel)

Tjalfe 3dage gammel

Mvh. Maya!!

0
0
Svar på denne tråd

tillykke med ham!
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 12:27

han ser da dejlig ud og stor :-) eller også var mine piger små jessica vejede 3357 og var 50 lang. monique vejede 2990 og var 49 lang :-)

Dejligt at storebror kan lide ham!

Skønne navne dine drenge har! stort tillykke

Ma Fila Noir sat tilsalg se hende på markedspladsen.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 13:29

Hej

Tillykke med den lille prins. Han ser bare skøn ud, lige til at kramme.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:48

Hvor er han dejlig.. Stor og sund.

Skal selv have PK d. 19 august og min jordemoder spår at vores søn kommer til at veje godt 4000 g, så det er rart at se en størrelse at sammenligne med..

Tillykke med den smukke dreng.

Mvh Louise Kemp Andersen

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:18

Mange tak for jeres søde kommentare

Ja han er jo stor, men vi syntes jo selv han bare er en lille en. Storebror vejede jo 4384g

Mvh. Maya!!

0
0
Svar på denne tråd

størrelse
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 16:54

Gad bare godt mit næste barn var under 4760g . Han er da for lækker, den lille gut.

Mvh

Fosse.

Oldenborg: hingsteføl efter Nando sælges pr 1dec. Brun m 3 sokker og stjerne. Skriv på pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

fosse..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:42

Tak. Ja 4760g er meget, jeg er faktisk glad for begge mine blev kejsersnit med de størrelser de havde. (den første var dog AK)

Mvh. Maya!!

0
0
Svar på denne tråd

lollol
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 23:27

Er også meget glad for at min fødsel endte i AK. Tror jeg ville være flækket fra a-z hvis hun skulle ud a la natural .

Mvh

Fosse.

Oldenborg: hingsteføl efter Nando sælges pr 1dec. Brun m 3 sokker og stjerne. Skriv på pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Fosse..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 11:49

Præcis min tanke også.

Operationslægen der har taget begge mine drenge ud sagde også til mig denne gang at jeg altså ikke behøvede at bage dem så meget

Mvh. Maya!!

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke herfra
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 12:04

Han er da en dejlig lille fyr... Dejlgit det gik godt, og at han hurtigt kom ovenpå sit knirken.

Kram Heidi

Mor til Lærke, født d. 30. juni 2008.

Min kæreste har friet til mig, og jeg sagde JA!

Miniature/shetland hingsteplag sælges. Se Balder på min præ.

;-)heidi-bundgaard.dk ;-) ;-) ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Heidi B
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 14:25

Tak. Ja det var rart det var hurtigt ovre, man vil jo helst ha de små ved sig hele tiden.

Mvh. Maya!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider