Så kom dagen, d. 1 juli, og jeg skulle ha foretaget planlagt kejsersnit. Operationen gik helt som den skulle. Klokkel 14.10 kom en flot dreng på 4084g og 54cm ud. Han hedder Tjalfe.
Vi blev kørt på opvågningen og Tjalfe fik sin første tår mælk.
Han knirkede desværre lidt så de tog ham over på neonatal og gav ham noget luft.
Jeg blev kørt over forbi ham i ca en time inden jeg kom på barselsgangen for at få noget mad og komme på benene. Senere om aftenen gik vi over til Tjalfe, men han skulle desværre blive der minimun natten over.
Onsdag d 2 gik med at gå frem og tilbage mellem de to afdelinger. Lidt over 19 måtte han dog komme med over på barselsgangen, det var skønt.
Vi blev udskrevet fredag formiddag.
Det er skønt at være hjemme, alt går godt. Han sover, spiser og vokser. Storebror Valdemar på 15mdr syntes han er sød og deler endda gerne sine sutter med ham 
Et par billeder skal I da også se:

Valdemar og Tjalfe (2dage gammel)

Tjalfe 3dage gammel