Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Første scanning
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 13:04

Jeg har idag været til første scanning.


Efter plannen skulle jeg være 12+1 idag, men det viste sig at jeg kun er 10+5, så skal scannes igen 1/7, for smølfen var for lille til at måle NF på.


Men hvor var det fedt at se baby, og det lille bitte blinkende hjerte


Glæder mig til snart at se smølfen igen



Hvordan har det været med jeres første scanning? Har termin passet, eller er I flyttet frem/tilbage?


Min termin blev flyttet fra 1/1-09 til 11/1-09


Har lige tilføjet mig på terminslisten, stort

0
0
Svar på denne tråd
 
 Første scanning
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 13:13

Da vi fik hjælp til Martin på fertilitetsklinik, blev scannet mere end "almindelige" graviditeter.


Vi fulgte med på skærmen da ægget blev taget ud, og da det blev sat tilbage nogle dage senere. Derudover blev vi scannet i uge 7 også på fertilitetsklinikken.

Derefter fulgte de almindelige scanninger. Jeg fik dog en ekstra i uge 32 (mener jeg det var), da der var risiko for at moderkagen ikke fulgte med op.


Men det er helt fantastisk at se den lille derinde. Glæd til til misdannelsesscanningen. Det er helt fantastisk hvad man kan se der..


Min termnin blev flyttet fra d. 29/5-08 til 25/5-08 efter scanningen i uge 12. Jeg fødte dog d. 29/5, så den første var ret præcis. Det var også den de havde regnet sig frem til på fertilitetsklinikken, de har jo ret meget styr på min cyklus, og hvornår ægget blev befrugtet..


Held og lykke med resten af graviditeten.


Lene



Hestetransporter udlejes i Midtjylland

-også med chauffør

www.rentahorsecar.dk


Opstaldning med ridehal tilbydes nær Viborg, Kjellerup og Bjerringbro.


0
0
Svar på denne tråd
 
 første scanning
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 14:09

er helt fantatisk. Med Sofie fik jeg ikke så meget ud af det, som nu her hvor jeg har prøvet det med barn nr. 2. Kunne meget bedre følge med og sygeplejersken var rigtig god til at forklare. Glæder mig til d. 24/7 hvor jeg skal scannes igen. Har aldrig prøvet at blive scannet mere end den i uge 13, så er lidt spændt på hvor meget man kan se der.


Jeg blev flyttet fra d. 16. dec. til den 18. dec. Så er noget spændt på om det bliver på sofies fødselsdag. Håber på at gå 14 dage over igen, så det bliver i januar.


Held og lykke med det videre forløb.



Hilsen Rikke Buus Pedersen

r.i.p Fru Lotte Jensen d. 4. feb. 2007 (hils amadeus)


0
0
Svar på denne tråd
 
 rykket
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 14:15

Jeg blev rykket fra at have termin den 13/2 til termin den 1/2 da jeg blev scannet 1. gang sidste år.


Det er dejligt at se den lille




Med venlig hilsen
Bettina

Ny Passier grand gilbert sælges, se billeder på præsenstation. Bom 27½ og 17.5".

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes også
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 17:09

at første scanning var den mest fantastiske!

Jeg havde overvejet abort fordi jeg tog noget medicin de første 4 uger som KAN være skadeligt, men man ved det ikke.

Men da jeg så den lille og så den bevæge sig... Jeg kan slet ikke beskrive hvor stor en kærlighed jeg følte. At jeg havde overvejet abort kunne jeg slet ikke forholde mig til!

Så vi besluttede at vente til MD scanningen og se om der var nogle skader at se.


MD scanningen synes jeg var nervepirrende... Vi gennemgik organerne et efter et, og det var som om jeg hele tiden lå og ventede på at næste organ var noget galt med - og egentligt bare tænkte "pyha, det var hjertet... pyha, det var nyrerne...." mere end jeg glædedes over at se babys fingre og tæer osv.


Næste scanning var igen for at tjekke om der er noget at spore efter det medicin der, så den var ikke standard. Igen ingenting - og denne gang nød jeg scanningen lidt mere, men kunne næsten ingenting se, da baby var alt for stor nu (uge 26).

Næste scanning igen var for at tjekke min moderkage, om den lå bedre end i uge 26, og det gjorde den. Så jeg er vistnok blevet scannet for sidste gang - tror jeg? (Uge 33)


Men den første var altså den bedste. Især, fordi man så den bevæge sig - og på det tidspunkt jo ikke har følt spark endnu. Så det hele bliver bare så virkeligt - og rørende!



Mvh Louise og Skjalda
Er lige flyttet til Lolland, hø og venner søges!

Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider