I fredags kom dagen endelig hvor jeg fik den første tur bag Sylvester 
I sidste uge var der endelig sparet penge nok sammen til en helt ny sulky, og i samme omgang blev der bestilt en undervisningstime hos Kurt Klindt, så vi kunne lære at spænde ordenligt for og ikke fik lavet nogle fejl.
I april måned sidste år, var Sylvester med på et kørekursus, hvor han fik prøvet at trække en vogn, dog uden der sad nogen på den.
Siden da er han kun trænet i liner.
Fredag aften kom lønnen for de mange timers forarbejde så. Jeg var ude og køre med min pony 
Vi startede stille og roligt i ridehuset, hvor jeg gik med ham i liner, så trak Kurt vognen ved siden af ham, derefter vognen bagved ham og til sidst blev den spændt på.
Så gik vi udenfor, for det var jo super lækkert vejr, og Sylvester tog det hele i stiv arm, eller hov eller noget 

I starten var Jeanette støttepædagog og nødbremse^^

Vi er meget glade
^^
Sylvester var så nem og gjorde alt hvad jeg bad ham om, så vi blev snart sluppet løs på egen hånd.

Dyb koncentration
^^

Trave kunne han sørme også. Vind i håret^^

To glade veninder der har ventet læææænge på den tur
^^

Min mand fik også en tur, og det ligner han kunne lide det
^^
Det var bare så skønt endelig at komme ud og køre med dejlige Sylvester. Den 25.juni har jeg haft ham i 2 år og den 7.juli har jeg ejet ham i 1 år.
Kom gerne med en kommentar til billederne, og hvis gerne jeres køredyr frem, store som små.
God pinse til jer alle