Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvordan klarer jeres små varmen??
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 09:24

Lærke klarer varmen fint bare hun ikke har for meget tøj på.


Mit store problem er at jeg syntes temp. er så høj når hun skal sove både til middag og aften ( nogle gange 30 grader ).


Hvordan holder i varmen nede hvor de små sover??


Ud over selvfølgelig stille dem i skyggen og evt hvor det vinder lidt.


Men hvad så i soveværelset??


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Her....
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 09:38

går det rimeligt. Afterner er de værste, hvis hun ikke har fået sovet ret meget i løbet af dagen så er hun meget pylret og har svært ved at finde ro til at spise og derefter sove.


Vi sover med åbent vindue om natten og har sat insektnet op for vinduet, så vi er fri for dyr. I vores soveværelse var der 22 grader i morges og nu er den så steget til 25 grader.






Med venlig hilsen
Bettina



0
0
Svar på denne tråd
 
 soveri
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 11:31

Anton døjer noget med varmen og sover ikke meget i løbet af dagen, men han sover fint om natten og er ikke "umulig" på nogen måde om dagen selvom han ikke sover mere end ca 1½ time sammenlagt ( og i småbidder)


Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto

sælges på grund af køb af blå barnevogn

billeder kan tilsendes via mail

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider