går det rimeligt. Afterner er de værste, hvis hun ikke har fået sovet ret meget i løbet af dagen så er hun meget pylret og har svært ved at finde ro til at spise og derefter sove.
Vi sover med åbent vindue om natten og har sat insektnet op for vinduet, så vi er fri for dyr. I vores soveværelse var der 22 grader i morges og nu er den så steget til 25 grader.
Anton døjer noget med varmen og sover ikke meget i løbet af dagen, men han sover fint om natten og er ikke "umulig" på nogen måde om dagen selvom han ikke sover mere end ca 1½ time sammenlagt ( og i småbidder)
Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto