Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

små børn og sandaler
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:46

ja så er sommeren jo nærmest kommet over os, og de små fødder koger jo nærmest nede i skoene..

men men men hvad gør i???

havde tænkt mig at købe et par sandaler til frederik, men på den anden side kan jeg bare forestille mig hvor hurtigt der vil komme småsten og sand ( frederik går sjældent kun på græs eller fliser) ind i sandalen og måske gnave eller gøre at det genere ham...

men sandaler er jo den eneste måde hvorpå fødderne også får lidt luft.. er min tanke om sand og sten helt væk eller??? hvad gør i????

hilsen mette og frederik 17 mdr

Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd

min datter
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:54

har både sandaler og kondisko med i dp, det har altid fungeret fint. Desværre får de jo også sand i kondiskoene, men vores dp er super til at "tømme skoene" flere gang, så vi har aldrig oplevet gener af det.

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Køb sandaler
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 09:21

Hvis jeg var dig, ville jeg købe et par sandaler. Min datter var 14 måneder da hun fik det første par og min søn 22 måneder og de nød det begge i fulde drag...Dejligt med luft til tæerne. Hvis jeg var dig ville jeg hellere bekymre mig om indelukkede små fødder i lukkede sko end lidt grus i sandalerne :-)

Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Lukkede
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 09:49

På med sandalerne, og så må de tømmes ind i mellem du skal bare sørge for, at sandalerne er lukkede i snuden, så de små tæer ikke bliver ødelagt ved fald o.lign.

Julie

Nu mor til to

Frederik 7.nov.2001

Cirkeline 24.apr. 2008

0
0
Svar på denne tråd

sandaler...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 13:06

Lea har også lige fået sandaler. Hun nyder dem og den fornemmelse det giver at få lidt luft. De er med noget for snuden som en anden også skriver, så de ikke slår tærene under leg og ligende.

Hun har så også fornøjelsen af selv at kunne tage på og af. Så med et blik på hendes fusser kan jeg se, hvornår hun gerne vil ud

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

Sandaler :-)
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 10:22

Carl HADER når han får grus ind i sandalen, så han har faktisk strømper på. Hans fødder får luft alligevel, synes jeg.

Og når vi er på terrassen og på græsset, har han bare tæer.

Jeanette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider