ja så er sommeren jo nærmest kommet over os, og de små fødder koger jo nærmest nede i skoene..
men men men hvad gør i???
havde tænkt mig at købe et par sandaler til frederik, men på den anden side kan jeg bare forestille mig hvor hurtigt der vil komme småsten og sand ( frederik går sjældent kun på græs eller fliser) ind i sandalen og måske gnave eller gøre at det genere ham...
men sandaler er jo den eneste måde hvorpå fødderne også får lidt luft.. er min tanke om sand og sten helt væk eller??? hvad gør i????
hilsen mette og frederik 17 mdr