Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

sutter på tommelfinger
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 15:11

Hejsa

min søn på knap 4 mrd. er begyndt at putte sin tommelfinger i munden f.eks. om natten når han har tabt sutten.

jeg er ikke helt pjattet med han sutter på sin finger, så hver gang jeg opdager det, tager jeg hans finger ud og giver ham sutten i stedet.

er der nogle der har en ide til at få ham til at stoppe.

Mvh Nina

0
0
Svar på denne tråd

mon ikke
Forfatter: 
Dato:  29-04-2008 20:34

Mon ikke det stopper af sig selv.

Casper har også gjort det meget (han er 3½ mdr.), men vi har nu fundet ud af at det var pga. tænder (han fik den første i søndags og nr. 2 er næsten igennem).

Bliv ved med at bytte tommelfingeren ud med sutten, så skal han nok finde ud af det efterhånden

Helena

Mor til Nicolai 221004

Mor til Mikkel 090806

Mor til Casper 190108

0
0
Svar på denne tråd

tommeltot..
Forfatter: 
Dato:  30-04-2008 00:08

Bliv endelig ved med at erstatte fingeren med sutten.

Vores den ældste har altid suttet finger, og hun kan stadig finde på det!! Hun er altså lige blevet 11

Alt er prøvet.. trusler, sutter, præmier etc... intet har hjulpet - gode råd modtages gerne.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

tommeltot...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2008 14:51

Jeg brugte også min tommeltot, da jeg var lille. Det gik væk af sig selv, har min mor fortalt.

Hvis han godt vil bruge sut, ville jeg også erstatte fingeren med den. Men det er nok et holdningsspørgsmål

Tina

Blev mor til Emma den 4. oktober 2007

4120 gram og 55 cm. lang

Bernstein/Schwadroneur hoppe i fol med B.H. Don Romantic - termin den 8. juli 2008.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  01-05-2008 21:59

hvad med det der negle bidning stop. Det var meget fremme i 90'erne for dem som bed negle konstant.

Bliver smurt på neglen som lak, men mener ikke det er lak. Måske de forhandler det i matas.

Med venlig hilsen

Lena

GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

ind med sutten
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 08:35

min datter ville i starten slet ikke bruge sut, men da hun begyndte at sutte på fingrene prøvede vi ihærdigt med sutten igen, og denne gang med succes...

Hun bruger stadig ikke sutten ret meget, men når hun bliver træt så er det med at finde sutten for ellers ryger fingrene ind igen, men hun er ikke nået til at det kun er tommelfinger medmindre der går for lang tid inden vi finder sutten...

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Sælges:
Ufødt føl e. Michellino/Romancier

Hoppeføl ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx

Aron

Arthur

0
0
Svar på denne tråd

go´negl
Forfatter: 
Dato:  02-05-2008 12:00

Ville jeg absolut ikke bruge til et spædbarn. Små børn tåler ikke det samme som voksne, ellers var der jo ingen grund til at vente med diverse madvarer, parfumeret creme osv. til barnet har en vis alder.

En anden ting er, at et barn på 4 måneder har behov for at kunne trøste sig og finde tryghed. Det gøres bl.a. ved at sutte. Enten på mors bryst, på en sut eller på en finger.

Jeg ville prøve at se om det kunne lykkes at udskifte fingeren med en sut, og hvis det ikke lykkes, så vil jeg vente med at gøre det til et problem, til barnet er i den alder, hvor man ellers ville vænne fra sutten.

Held og lykke med det.

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 08:59

tak for jeres svar, jeg tror bare jeg fortsætter med at skifte fingeren ud med sutten når jeg opdager det.

Nina

0
0
Svar på denne tråd

til de store
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 10:41

børn kan man anvende go negl. det gjorde vi da Frederik på 5 år skulle vendes af med at sutte på tommelfinger. Til de små villle jeg bare bytte fingeren ud med sutten.

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider