Hej
Så er der nye billeder af Emilie og Jonas på min præsentation.
I bliver nød til at gå ind på min præsentation, da jeg ikke kan finde ud af at ligge dem ind i trådden.
Hilsen Janne
Mor til Emilie fra d. 2006.05.09
og
til Jonas fra d. 2007.06.27
Skønne unger du har de er super cute i deres udklædnings tøj
Venlige hilsener
fra
Maria C`harmeur
&
Vixen
Nu mor til tre Prinser og en lille Prinsesse
Samt Pony mor in spe..
~*~ Nu snart ikke Frk. men Fru skal giftes den 30 August ~*~
Hov kan se der er sket en tastefejl han hedder Jonas og ikke Janos pinligt.
Tak ja de er dejlige, men det syntes deres mor vil jo altid.
Hilsen janne
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet