Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Natdragt str 70 og op. Hvor?
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 16:24

Lille David er jo efterhånden krøbet op i str 68cm, og nu synes jeg det er svært at finde en natdragt med fødder i.


De har en i HogM med Pluto på. Den har vi så 2 af nu. Men de skal jo ikke være ens alle sammen.


Har du set et sted på nettet feks hvor de har et udvalg af sådan nogle?

Jeg synes dem jeg kan finde er uden fødder i alle sammen nemlig..


/Mia


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bilka..
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 17:15

Hvad med Bilka? De har i hvert fald haft.



Julie


Termin 17.april 2008 med barn nr.2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvickley
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 18:05

Har købt natdragter i str. 74 i Kvickley lige efter jul - så mon ikke de stadig har dragter med fødder


Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har ved en fejl....
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 18:23

fået købt en i Exit i str. 74 (eller er det nu 80?) med fødder - så der har de dem i hvert fald.


Jeg bryder mig ikke om dem med fødder - så jeg har en helt ny dragt liggende, stadig med mærke


TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108


0
0
Svar på denne tråd
 
 Name It m.fl.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 21:05

Vi har natdragter i str. 86 fra Pippi, Name It og JOHA. Vi har også købt nogle natdragter med fødder fra Steffens i Bilka, som vi er rigtigt glade for.


Jeg vil helst have dem med fødder, da han ellers skiller og for tiden ligger han det meste af tiden uden dyne, så er hans fødder da i det mindste pakket ind


Dragten fra JOHA kan bruges både med og uden fødder, så den er rigtig smart - og har endda kostet en hel 20'er




Trine

www.paarupgaard.dk


Til salg:

Ærespræmie, reg. 3 i 2007 - efter Don Romantic - nu med videoklip: Rimini

9 årig Solos Carex hoppe - se mere info her: Magalu

0
0
Svar på denne tråd
 
 me and you 0-16år
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 06:05

me and you i næstved kan man ihvertfald, de har en masse smart tøj..


*** MOR TIL DEN SKØNNESTE DATTER FØDT 22-09-07***


PART SØGES I NÆSTVED


http://hifispeed.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 babysam
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 13:17

Du kan også få den i babysam, der køber jeg mine, og hun bruger str 68, og der er også større størrelser. Fast pris, 3 stk for 99 kr.


Mor til Julie 13.10.2007

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider