Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvorfor er det at....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 12:17

små babyer er helt vilde med de vaskeanvisningsmærker, som sidder på alt tekstil? Dem, der feks. fortæller om det er 100% bomuld og om det kan tørretumbles osv.


Min datter på 6 mdr. foretrækker ofte disse små mærker fremfor diverse farverige stykker legetøj, der kan sige sjove lyde. Hun kan bruge lang tid på at kramme dem og smage på dem, men jeg fatter ikke helt, hvorfor de er så tiltrækkende?



Mor til Filippa 17.03.06 og Rasmine 28.08.07


Frieserhest købes!

Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 12:38

Der er faktisk en eller anden (tysker?) som har taget konsekvensen og er begyndt at lave babylegetøj der nærmest kun består af disse vaskemærker :P

De koster vist spidsen af en jetjager - underligt...


Gad vide om det er en succes?

Tror måske det er fordi det er blødt, og hvidt og skiller sig ud fra resten af tekstilet?


Derfor tror jeg måske ikke det er en succes hvis man laver en orm eller hvad ved jeg kun af disse, da de jo så er overalt = uinteressante?


Ved det ikke...


Men ved at Emma elsker at sutte/pille/lege med vaskeanvisningerne på de ting jeg ikke har klippet dem af



Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.



Knagerækker udarbejdes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min teori - for jeg tænkte også
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 12:48

lidt over det da Tera var lille bitte er, at det skiller sig ud fra "alt det andet".. og at det er dejligt blødt.




Mvh

Gitte

- mor til Tera 8/2-05 og Lian 28/12-07


Pinto hingsten Jack D. (ikke reg.)

står til afbenyttelse, kun naturlig bedækning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vaskemærker
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:16

se passer bare super godt lige ind i en våd babymund


Silje er 9 mdr og elsker dem stadig.


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008


Sommerdyne til voksi købes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også her
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:34

er vaskeanvisningerne et hit


Victor på 5 år SKAL have dynen i betrækket så vaskeanvisningen stikker ud af enden (altså på betrækket ), for så kan han nemlig nulre.

Han nulrer i ALT..... Da han var lidt mindre og jeg havde en bestemt vest på, så gik han bag mig med den ene hånd oppe på min ryg og nulrede i foret på vesten Han er en nulregøj...


Mille på knap 1½ år elsker også at gå og gnave i de mærker på alle dukker og bamser og hvor hun nu finder dem....




venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

Lillebror 17. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 22:12

... det fænomen kender jeg ikke endnu, og jeg klipper også de vaskeanvisninger af. Måske skulle jeg lade dem sidde på?


Som barn kan jeg huske, at jeg selv altid lå med dynen omvendt, så jeg kunne tygge i/sutte på bendlerne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså......!
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 21:07

Nu er jeg jo kun i uge 18, så min er ikke helt begyndt at sutte på vaskemærker endnu - måske er det derfor min fantasi er lidt udfordret i denne tråd. For de vaskeanvisninger sidder da oftest i nakken eller indeni tøjet i siden - hvordan hulen får jeres børn lejlighed til at sutte på dem...


Griner lidt af billedet....


0
0
Svar på denne tråd
 
 broget ko
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 22:28

Det er nok nærmere varemærker eller hvad de hedder vi tænker på...


Altså dem der sidder på diverset tøjdyr/stoflegetøj :P


Så du kan godt afinstallere dit billede igen ;D:D






Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.



Knagerækker udarbejdes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Amigo Cjn
Forfatter: 
Dato:  02-03-2008 11:42

Æv - jeg havde ellers lige glædet mig til at få sådan en super gymnastisk baby der kunne sutte på mærker i nakken af det tøj han/hun havde på!



Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Broget ko
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 09:38

Hihi, ja det kunne nok være det man kalder hypermobil? :P


Men "desværre" så meget snor min datter sig nu ikke - tror ikke engang hun ved de mærker også sidder i hendes tøj, i hvert fald ikke det hun har på - kun det der ligger ved siden af hende kan hun finde dem på ;D


Ellers meget interessant billede der kommer frem ved dit "bud" :D



Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.



Knagerækker udarbejdes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vaskemærker
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 10:13

Denniz' yndlingsbeskæftigelse når han er træt eller ked af det, er at nusse de der vakseanvisninger rundt i ansigtet. Det har han gjort siden han var lille og gør det stadig selvom han nu snart er 3 år. Han slapper fuldstændigt af når han bare ligger og nusser med dem i øret eller ved øjnene... Han er aldrig interesseret i hvordan hans bamse ser ud, bare den har et godt vaskemærke. Og nogle er absolut bedr end andre :-)



Mvh Maria




Imellem sort og hvid er der en masse farver


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige et link
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 12:01

til hvor man kan købe en lille pude fyldt med vaskemærker


Den er på tilbud så den kan fåes til nette sum af 104 kr ca.


www.kids-world.dk/ index.php?cPath=123&os...22e0fd5dc4


med venlig hilsen Gitte



Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd
 
 købe eller
Forfatter: 
Dato:  03-03-2008 13:16

Hvorfor købe? Man kan da bare selv klippe en masse mærker af hjemkøbt tøj/legetøj og så igang med nål og tråd...


Selvom jeg nu personligt tror barnet (stadig) er mest interesseret i de mærker der sidder på legetøjet, istedet for legetøj fyldt med dem...


Igen, de skiller sig jo ikke specielt meget ud fra det øvrige når/hvis det er desideret lavet af mærkerne...?


Interessen ligger vel netop i "det skiller sig ud fra resten" - er blødt og oftest hvidt?

Emma er i hvert faldt LANGT mere interesseret i den fine, bløde hvide - end de små lyserøde/lilla/andet som også oftest er mindre bløde og sværere at fat i...?


Som Thildepuden jo er (knitrende og farveglad) er den jo bare "endnu et stykke legetøj på gulvet"...?








Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.



Knagerækker udarbejdes


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider