Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

syge børn og så læger...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 21:59

har lige været ved lægevagten med oliver, da han har 39,5 i feber på anden dag, og rigtigt meget ondt i maven, specielt i højre side... han skriger hvis jeg røre ham der....

nå nede ved lægen ligger han så på sengen, lægen trykker og trykker, oliver siger ikke en lyd, men man kan dog se i hovedet på ham at det gør ondt.... så kigger han op på mig og siger... "mor det gør jo slet ikke ondt".... øhhhh nå ok... bliver så enig med lægen om at komme igen hvis det bliver værre.... han var nr 7 den dag med feber og ondt i maven, så det var nok en virus der florerede.... nå da vi så kommer ud derfra kigger knægten op på mig og siger "mor det gjorde godt nok ondt" og så græd han.....

den lille stakkel ville bare ikke vise føelser inde ved lægen, nu ligger han på sofaen igen og klynker... det bliver nok en lang nat igen... sidste nat fik jeg sammenlagt 2 timers søvn...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

www.123hjemmeside.dk/stellajakobsen

0
0
Svar på denne tråd

havde en god nat
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 09:48

han havde ikke mavekramper i nat, temp er dog stadig her til morgen 39,6 og han siger at han har ondt i maven, men tilgengæld er han sulten og vil endelig spise noget, så mon ikke det snart går i sig selv igen....

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

www.123hjemmeside.dk/stellajakobsen

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 13:52

godt.... :-) Der er ikke noget værre en syge børn... det er så synd for dem :-/

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider