Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 flaske udstyr
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 13:18

hej alle kloge ænder


hvis man vælger ikke at amme hvad skal man så bruge til at starte med??


jeg tænker antal flasker, mælkeerstatning, råmælk, børste, andet???


mvh louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:34

Jeg havde købt et begynder sæt fra avent hvor der er 2 små flasker og 2 store flasker 1 børste og en sut. Jeg havde købt NAN1 for det var det ejg var blevet anbefalet at starte med. Jeg ahr så udvidet til 10 flasker og en sterilisator også fra avent og det klare vi os fint med.


Går gennem ild og vand for mine heste


28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 15:51

hejsa

tusind tak for svaret.

hvor hurtigt fik i brug for ekstra flasker, ville du anbefale at købe flere inden fødsel??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Tera brugte jeg AVENT
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 18:42

og var super glad for hele serien på nær de der suttehoveder der kan give 4 forsk. indløb, magen til møg!


Avent er rigtig godt til at modvirke luft i maven.


Microbølgeovn er et must til flaske børn.


Til Lian ammer jeg - og skulle jeg vælge mellem flaske og amning - ville jeg helt klart vælge at amme, det er SÅ meget nemmere :-)


Mvh

Gitte

- mor til Tera 8/2-05 og Lian 28/12-07


Pinto hingsten Jack D. (ikke reg.)

står til afbenyttelse, kun naturlig bedækning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:42

ikke Tupperware freak, men må sige at jeg har været rigtig glad for deres sutteflasker.


Jeg har så aldrig forstået hvad man skal med så mange flasker , jeg har 2 flasker og har aldrig manglet, da jeg laver mælk løbende.


Nogle gange har jeg lavet mælken klar i en kande med låg (som tilfældigvis også er fra Tupperware )..og stillet den i køleskabet.




Mette



Baby udstyr sælges, se præsentation...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:13

Avent, og har været meget glad for det.


Med den store, som var flaskebarn, havde jeg 8 sutteflasker. Så kunne de gøres rent i samme håndevending på een gang. Samt den smarte sterilisator.


Med nr. 2 har jeg brystpumper (2 stk) og opbevaringsbøtter til mælken i fryseren samt en adapter og sutter. Jeg malker jævnligt modermælk ud og Sylvia får så en flaske mens jeg er på job (min mor passer hende). Samt jeg har investeret i en sterilisator til mikrobølgeovnen, den er jeg rigtig meget glad for !


Beagle.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundemorgitte
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 15:22

det ville jeg også vildt gerne men det virker bare ikke for mig.


teq: jeg brugte nok disse 4 flasker 1 måneds tid så købte jeg den elektriske brystpumpe fra avent og der fulgte så 1 stor og 1 lille flaske med så køb da 8 flakser fra starten af så er du klar til kamp.


Går gennem ild og vand for mine heste


28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd
 
 Avent..
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 12:57

Vil klart anbefale Avent. Køb store flasker med det samme, selvom det virker voldsomt, når man i starten kun skal lave små portioner mælk. De skal hurtigt have mere og det er tåbeligt at smide de små flasker ud efter et par måneder, fordi de ikke kan indeholde et helt måltid. Jeg havde 8-10 store flasker, forskellige "sutter" (til forskellig alder) og en sterilisator til microbølgeovn. Jo, så havde jeg sådan en termobeholder til at holde flasken varm/kold, hvis vi skulle noget. Brugte den ikke så meget, men den var praktisk i en nødsituation (og de opstår jo...).


Mht. mælkeerstatning må du prøve dig frem. Jeg blev på barselsgangen anbefalet at starte med blå Allomin men skiftede senere til grøn Allomin. Brugte pulveret og havde brikkerne med, når vi skulle noget eller hvis bebsen var sulten og bare skulle have mad NU og der ikke var flasker klar i køleskabet


Mette, jeg lavede flasker til et døgn ad gangen (cirka 8 stk) og derfor havde jeg så mange Det var mest praktisk i min verden.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider