Jah det kan godt være det lyder underligt.. Men jeg er næsten bange for at skulle sove om aftenen! Det tager mig 1-1,5 time at falde i søvn og vågner flere gange i løbet af natten. Under min graviditet led jeg af slemme mareridt, det var næsten hver nat jeg vågnede og havde det vildt dårligt. Jeg har det godt i løbet af dagen, og kan sagtens sove men når vi når til nat tid vil jeg bare ikke i seng. Har følelsen af at der er nogen. Det skal lige siges at jeg IKKE tror på spøgelser!
Jeg ved ikke om det måske bare er mit moderintinkt der blusser vildt op og jeg er bange for at der sker Freya noget..