Vi har prøvet i 3 mdr nu at blive gravide, og det er bare heller ikke lykkedes denne gang.
Jeg har altid fået afvide jeg skal beskytte mig med p-piller for ellers bliver man gravid med det samme, altså at man bliver pænt hurtigt gravid!!!
Jeg troede bare slet ikke det ville være så svært, og hvad er det lige vi gør forkert?
Hvorfor er den ene måned bedre end den anden?
Selvom jeg kender rigtig mange som først er blevet gravide efter halvandet år, og jeg har forsikret dem mange gange om at det nok skal komme, så hjælper det bare ikke på mig selv 
Det er godt nok frustrende!
Hilsen Anne