Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 hvorfor er det så svært
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 10:40

Vi har prøvet i 3 mdr nu at blive gravide, og det er bare heller ikke lykkedes denne gang.

Jeg har altid fået afvide jeg skal beskytte mig med p-piller for ellers bliver man gravid med det samme, altså at man bliver pænt hurtigt gravid!!!

Jeg troede bare slet ikke det ville være så svært, og hvad er det lige vi gør forkert?

Hvorfor er den ene måned bedre end den anden?

Selvom jeg kender rigtig mange som først er blevet gravide efter halvandet år, og jeg har forsikret dem mange gange om at det nok skal komme, så hjælper det bare ikke på mig selv


Det er godt nok frustrende!


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kroppen kan...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 10:51

være lang tid om at komme sige oven på et p-pille stop - det kan tage helt op til et år, før cyklus og ægløsning er stabilt igen.


Jeg forstår godt, at du er utålmodig - men 3 mdr er mere end normalt at vente på en graviditet.


Hvis du gerne vil øge chancen for at blive gravid, så find ud af hvornår din ægløsning finder sted - det kan gøres ved temperaturmetoden eller ægløsningsteste.


Selv blev jeg gravid de to første gange i første hug efter jeg smed pillerne - lillebror i min mave, var 4-5 mdr undervejs, og der blev jeg også utålmodig.




TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram i maven (termin 280108)

Nybagt moster til Alberte 121207

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt nytår
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 10:55

Det er halvandet år siden jeg smed p-pillerne, så de er ihvertfald ude af kroppen. Jeg kan mærke når jeg har ægløsning hver gang, så jeg tror ikke jeg behøver teste.


Men man kommer til at tænke at der da må være noget galt med os siden det bare ikke lykkes.


vi gør det både før under og efter ægløsning, så skulle man mene vi var dækket ind

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider