Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 mad og drikke til barn på 11mdr
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 09:38

hej alle herinde...


hvad giver i jeres dejlige børn at spise og drikke...

min datter bliver snart 1 år.


men synes det er svært for hvis hun får lidt af hvert så får hun så sten hård mave...


så hvad er bedst at give sådan en str. af mad og drikke hvad kan de nøjes med i den alder,da maven jo helst skulle kunne følge med...


håber i har nogen gode råd/ideer...


Godt nytår alle sammen...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mad mad mad mad
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:09

Min ½ års mand håber jeg spiser det samme som os til den tid ;-). Selvfølgelig skåret ud.


Nu spiser han øllebrød eller havregrød til morgenmad

Frokost består af grønsags/kartoffelmos med kød i

Eftermiddagsmad består af A38 med frugtmos

Aftensmad består af grønsags/kartoffelmos med kød i

Til natten får han en flaske vælling.


Eftermiddagsmaden mætter ham PT ikke nok, så måske skifter vi denne ud med noget grød af en art, fuldkorns?


Han er så småt begyndt at tygge lidt, så om en lille måneds tid tror jeg han er parat til de første smagsprøver rugbrød med smørepålæg, samt små stykker kartoffel og lign.


Lidt svesker som grød kan afhjælpe hårde maver, det brugte vi meget da vi havde problemet :-)


Nu er maven efterhånden vænnet til en masse forskelligt: F.eks. Selleri, pastinak, persillerod, gulerod, majs, ærter, bønner, kartoffel, grød (af ris, majs, hirse, boghvede), diverse frugter (danske og eksotiske), advokado, kylling, flæske og oksefars, æg, A38.


Hvad med at holde dig til en madplan og så langsomt indføre nye ting lidt af gangen??? Det gjorde vi med succes. Ny ting indføres her over 3-4 dage og så er den ellers med i madsortimentet til variering :-D


Tak i lige måde :-)



Mange hilsener Ann-Rikka :-) Nu med opdateret mindeside


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Drikke drikke drikke
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:14

Hov, vand til maden her... men også MME. Vi indfører langsomt sødmælk.


Når nu din er 1 år så er det de fedtfattige mælkeprodukter du skal have gang i og ikke længere sødmælk :-)Let- eller minimælk :-)





Mange hilsener Ann-Rikka :-) Nu med opdateret mindeside


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mad og drikke
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:28

Hej


Vores børn har spist det samme som os, med meget få undtagelser som feks. stærk mad, men generelt det samme, bare i små hapser. Vand og mælk at drikke.


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 taaak
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 16:05

taaak for jeres svar...


min datter får os det vi andre spiser men døjer med hård mave og prøver at finde ud af hvad det er der gør hun får denne hård mave...den lille stakkel det gør jo ondt på hende...


glade hilsener herfra

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 22:48

Hej


Har også haft en dreng med hård mavse, kan klart anbefale zoneterapi!! Vores dreng levede næsten af sveskemos og laktulose, ADR . Har været indlagt med nyrebækkenbetændelse 2 gange p.g.a. hård mave, efter 5 gange zoneterapi, så var hans mave super. :D


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider