Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Se min lille pige
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 17:47

Her er et billede af lille Lærke som hun kommer til at hedde.



Er hun ikke dejlig, hun er kun et par dage gammel på dette billede.


Hun er fra den 30 nov. vejede 3320 og 50 cm lang. Hun kom til verdene ved planlagt kejsersnit kl 8.38.


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhhh
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 17:56

Man bliver jo helt skruk ved at se sådan en lille nuttet baby. Tillykke med hende!


Den heldige ejer af ismulerne Thor og Björk, og Dv hoppen Cirkeline.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jow...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 17:56

hun er godt nok bare lige sød...


mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 19:42

Tillykke med den lille pige.


Dejligt navn...


-Tanja


Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 09:50

Hvor er hun da bare yndig og fin. Stort tillykke med hende.


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:44

Et stort tillykke med hende´. Hvor er hun bare fin.


Hilsen Lise


Avl af Tinkere


Sortbroget tinkerhoppeføl + Sort tinkerhingsteføl født i 2007.


Nu med et Bay Sabino Roan tinkerhoppeføl.


www.Stutteri-Hauge.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo, hun er godt nok bare
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:50

dejlig at se på på det billede.


Hjerteligt tillykke med hende



Christel

أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 17:12

for alle de fine ord omkring hende.



Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nååårrrh
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 00:10
Ej hvor er hun bare sød!Ja det er da rigtigt...man blir helt skruk!;-)

Tillykke med hende

Mor til Lucia 20-06-06 og stor knabstrupper elsker :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider