Det er vist meget forskelligt, hvornår de får tænder. Man skulle kunne se det på gummerne, der bliver helt hvide/gennemsigtige.
Laura fik sin første tand, da hun var 8 måneder.
Vi kunne ikke mærke noget på hende (nogle i mødregruppen har virkelig haft søvnløse nætter). Det eneste vi bemærkede var, at hun savlede ekstremt meget, hun gnavede i sin hånd, og så løb snotten bare (lidt underligt).
Tror hun er ved at få flere tænder nu, da snotten løber igen.
Lige et godt råd, hvis du ikke allerede gør det, er at lade hende lege med tandbørsten, når du fx. skifter hende, så hun er vant til at få den i munden, så er det ikke noget problem at børste tænderne, når de er kommet frem.
Mvh. Sofie