Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Barselsdagpenge - er blevet trukket 60 %
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 11:29

Så overgik man til barselsdagpenge og skal være det de næste 5 mdr. Ikke en synderlig nedgang i indtægt i forhold til min elevløn - men når de så pludselig trækker 60% i skat!!! Så er der sgi ikke mange penge tilbage... Og så virkede deres tlf. anlæg ikke, så jeg skal ringe senere og høre hvorfor det er sket. Jeg har arbejdet fuldtid det sidste år og 8 mdr - og har da også et fradrag...


Ihhh - håbede lige på at jeg slap for problemer med dagpengene - hra hørt om en del der har haft problemer af den ene eller anden slags.


Nå, lige et surt opstød fra mig af...




Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen - har kommunen
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 11:32

fået dit skattekort??


Jeg har aldrig haft problemer, tvært imod



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skattekort.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 12:25

Ligesom Cuella tænker jeg også straks skattekort.

Har kommnunen ikke fået dit skatekort, så trækker de helt automatisk 60 % i skat.


Hilsen Anima.

4 super gode ungheste, med gode spring og dressur afstamninger sælges.

-Se præs. for yderligere info.

-Redet af proffesionel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nemlig som
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 12:29

de andre siger så trækker de dig da de ikke har dit skattekort. Få fat I dem og gør opmærksom på problemet.


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fagre nye verden
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:37

Kommunen skal ikke have skattekort mere - det er så smart, at de kan se alle oplysninger elektronisk ;-)


Det er kun de steder, hvor de ikke kan gå ind og hente tingene i systemet at man skal aflevere skattekort, kontonr, mv.


TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram i maven (termin 280108)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skattekort
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:00

Jeg fik samme tanke og ringede derfor til Ydelsesservice. Den søde dame jeg snakkede med fra sygedagpenge afdelingen (kunne jo ikke komme igennem til barselsdagpenge-afdelingen) sagde at de selv hentede oplysningerne fra SKAT, så der måtte være sket en fejl. Ellers har min arbejdsgiver jokket i spinaten, for det er dem der skal sørge for at alle papirer er i orden. (jeg skal selvføgelig også holde øje med det)...


Nå, men jeg fik ikke ringet i deres tlf-tid i dag, så skrev en mail til dem i stedet for.


Æv - så mangler der lige lidt over 3000 kr. på budgettet i DECEMBER måned...




Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd
 
 dagpenge..
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 20:12

det er ikke noget nyt at systemet klokker i det på de mest ubelejlige tidspunkter.. jeg fik f.eks. først penge den 18 i oktober, fordi banken havde klokket i det, så min nemkonto pludselig stod hos en anden bank, med et kontonummer som ikke eksisterede.. (vældig flot) -og kommunen kan ikke selv gå ind og rette længere, så det var pænt irriterende..


jeg vil dælme håbe at det kører som det skal når jeg hopper på forsørgertakst inden længe, for man får jo latterligt lidt i forvejen på kontanthjælp..




mvh. Gitte & Julie & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider