Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 PreMaxx babybag kontra slynge?
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 21:50

Så er jeg her lige igen med spørgsmål..


Jeg har i BabySam set sådan en PreMaxx babybag der hos dem gør det ud for en slags slynge. Den ser bare noget mere sporty ud, og egentligt kunne jeg godt se mig selv rende rundt med baby i den


Men, men.. Nogen der kender den? Jeg synes nemlig der er lige lovligt mange nye eller meget lidt brugte til salg, så måske de er ubrugelige. Og så er 400kr jo for mange penge at smide efter den.


Alternativt ser jeg på en ringslynge. Men den er for det første dyrere og for det andet skal den bestilles over nettet så jeg ikke kan få instruktion i at bruge den.


Jeg håber nogen kender lidt til for og imod produkterne.


Indtil videre er det kun til brug for et meget lille barn det er tiltænkt. Anden model kan muligvis komme på tale hvis jeg bliver forfalden til det og vil blive ved med at bære også et større barn i slyngen.


/Mia.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi købte
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 12:59

...en Premaxx Babybag i BabySam. Den blev leveret tilbage igen. Tim kunne overhovedet ikke ligge i den, det var noget juks Jeg tror, en ringslynge er en god idé. Jeg har selv en, men fik den købt for sent, da han var blevet for stor til at ligge ned i den. Til en ny baby tror jeg den er super. Kender du slyngenet.dk? Der kan man finde alverdens ting, også instruktioner i brugen :-)


Lea


Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!


Mor til Tim 24.07.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Premaxx Babybag
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 10:47

Vi har en, og har også brugt den en del, men som alternativ til slyngen ved jeg ikke - josefine skulle være rimelig 'stiv' før jeg syntes hun lå ordentligt i den, men så blev den også brugt indtil jeg ikke kunne proppe hende i den længere - 'slyngen' er jo dejlig let at tage af og på...


Har ikke fået prøvet den som 'stol' da jeg har fået smidt brugsanvisningen væk, og ikke rigtig syntes jeg selv kan få hende til at sidde ordentligt på de måde jeg har prøvet...



www.erfagruppensyd.dk


Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008


Udlånes:

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)


Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd
 
 Premaxx
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 11:21
Jeg har en Premaxx som jeg har været super glad for. Min datter lå i den allerede fra hun var få uger gammel, jeg synes fordelen ved Premaxx vs. en alm slynge er.

1. Den er foret med koldskum inden i, så den er mere "afstivet" og stabiliseret til de helt små.
2. Der er justerings snore i siderne så barnet ikke risikere at skvatte ud. (Dette var et stort plus da jeg brugte den dagligt når jeg skulle ud at lufte hunde og ofte måtte bukke mig ned for at tage dem i snor, eller slippe dem.
3. Så er der jo alle de gode lommer, hvor jeg kunne have nøgler og sutter i:-)

At jeg så nu er gået helt over til en bæresele skyldes at min datter er ved at blive lidt stor og tung, så det er temmelig hårdt for skulderne, uanset slyngemodel, når jeg skal bærer rundt på hende 30-40 min af gangen.

Synes så ikke det er nødvendigt at ofre 400 kr på én, når de kan købes til det halve (som jeg selv gav) i Den blå avis;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 11:33

Hej.


Jeg har en i blå som du må købe...

Måske det har interesse ?


Helt som ny. Jeg blev bare aldrig venner med den.

Pris 250. + forsendelse


Mvh Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift igen
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 11:37

Hej igen


Så lige du bor i Kolding. Min mand arbejder i nærheden, så han kan evt levere.

( Vil rigtig gerne af med den. Den fylder bare i skabet. )


Vh Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 min...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 20:45

min svigerinde købte også en men afleverede den hurtigt tilbage og køte en slynge i stedet da huns ynes den anden ikke fungerede optimalt



rds hoppe til salg se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider