Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Så kom vores datter til verden !
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 10:11

Tirsdag den 20. November kl. 18.22 kom vores dejlige datter til verden ved et akut kejsersnit (igen, lidt dramaqueen skal man vel være ;-) ) Jeg blev lagt i fuld narkose og 8 minutter var hun ude med apgarscore 10/10, ingen hjælp fra børnelægen.


Vægt 3000 gram og længde 52 cm. Smuk som sin far med tykt mørkebrunt hår og grågrumsede øjne ;-) Hun hedder Sylvia Johanne Elisabeth.


Pga omstændighederne af kejsersnittet var personalet på hospitalet meget forstående for at vi fik mange billeder fra operationsstuen, så der er et med farmand og jordemoder.





Et billede af skønheden i mine arme:



Et billede af lillesøster og den meget stolte storebror:



Jeg havde termin den 03.12.2007, så Sylvia kom til verden 38+1


Knus fra

Beagle.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh Beagle
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 10:21

Så hjerteligt tillykke med den lille prinsesse Hvor ER hun bare fin.


Og så ser det ud som om jeg får den dejlige fornøjelse at være den allerførste på HN der får skrålet TILLYKKE



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 10:28

Tillykke med hende, hun ser godt nok fin ud.





Hilsen Lene
Lillevangs heste er de bedste
Mor til Carl født 22/2-07
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 11:37

STORT tillykke, hvor er hun fin :-) Sikke en paryk :-)


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 God dag
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 12:06

Jeg har godt nok tænkt meget på dig den sidste uges tid og kunne næsten regne ud at der var noget "i gære" siden du ikke var aktiv her inde (jeg er jo vant til at støde på dig nærmest hver dag) .


Rigtig mange gange tillykke med jeres skønne lille datter, hvor er hun dog køn og sikken dog et skønt navn .


Håber alt er vel med dig her efter fødslen?


Knus og kram


Malene


Mor til Mathias fra d. 9/5-01 og med termin d. 28/12

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 12:40

Hjerteligt tillykke - hvor er hun fin !!!


Kh MetteH


Forventet ankomst af lille ny verdensborger 5 januar 2008 !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 12:40

Stort tillykke Beagle. Hun ser vel nok fin ud


Jeg håber at I alle har det godt.





Med venlig hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 12:53

Stort tillykke med jeres fine lille pige. Hun ser rigtig dejlig ud!


Håber at ks gik godt, og at du hurtig er frisk igen.




Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21.7.06 og Kasper født d. 22.10.07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 12:58

Stort tillykke med jeres super skønne pige. Hun er da bare for lækker!


Håber du kommer dig hurtigt ovenpå ks.


-Tanja




Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:09

Kæmpe stort tillykke mede den lille yndige prinsesse. Hun ser rigtig dejlig ud. Sikke med hår hun har


Glæder mig til at se mange flere billeder af skønheden!


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er hun sød...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:10

tillykke med hende, og gid det var mig der skulle have flere børn... suuk.


Mette


Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ih da hvor
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 13:35

Næææ men TILLYKKE!


Sikke et fint navn hun har fået!

Og ja, sikke alt det hår.


Men fin, sød og dejlig DET er hun ;D


TILLYKKE igen






Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 14:09

Nårrrhhh...hvor er hun bare fin, og sikke et fint navn hun har fået.


Stort tilykke med hende.


Mange hilsner Jane


www.sullawasi.dk

opdræt af Araber og Norske Skovkatte.

Vi har lige fået killinger!!(17 maj)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 14:31

Nej og ih og åh hvor er hun sød - og sikke med hår!


Hvorfor endte det med akut kejsnersnit?


Jeg ønsker jer alle 4 alt held og lykke fremover.





TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram i maven (termin 280108)


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 14:57

Nåå hvor er hun godt nok fin, sikke et hår.


Og så har hun jo fødselsdag på min fødselsdag, sikke sjovt :)


Kæmpe tillykke med hende, håber alt kommer til at gå godt med hende fremover.




Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk


Hjælp os med at hjælpe muskelsvindlere - www.justgiving.com/musculardys


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 15:09

..med prinsessen :)


Og hold da op hvor er storebror dog blevet stor!




Mvh Mette
***
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ååå sikke et
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 15:10

Smukt og yndigt barn, tillykke med hende og smukt navn.


Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

Stadig mange farver ;-) og tilbud ;-) Nye på vej !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 16:02

Hej Beagle


Stort tillykke med den fine pige, var det planlagt KS, eller hvorfor kom hun ud nu?


Kærligste hilsner Nanna, der spekulerer på om ovenstående indlæg er ironisk ment eller Illum er ved at være skruk.



Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk


Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nanna står jo
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 16:11

I indlæg fra mor x , "til verden ved et akut kejsersnit"


Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

Stadig mange farver ;-) og tilbud ;-) Nye på vej !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 16:23

med hende.


Hvor ser hun bare lige så skøn ud som sin storebror :)






Jeanne
Mor til Nicholine
født d. 18 maj 2005


Besøg Nicholines hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 16:25

Det gør det også, ikke altid man får læst tingene grundigt nok



Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk


Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 17:44

smuk lille prinsesse i der har fået jer, Beagle.


Og sikke en skøn jordemoder - det er en af mine gode venner :)


Håber alt er vel, og i får nydt hinanden. Skal hun snart med til Holland, og vises frem så?


Kh Eva


Mor Til Verdens Lækreste Mikkel Født 3. April 2006

Piet Hein Super Ellipse bord i hvid med udtræk str. 120*180 cm købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:12

med din smukke datter Håber I alle har det godt.


PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke!
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:13

Det var godt, at du fik det overstået. Og hvor er hun bare dejlig - ja, jeg blev sgu da godt nok lige skruk, da jeg så hende. Der skal meget til, skal jeg hilse og sige




Jeanette


Drengetøj? Jeg har lidt til salg - skriv PB...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:49

alle sammen !


Jo, vist er hun meget dejlig med det hår. Jeg frygter allerede for elastikkerne og div. underlige fancy frisurer vi nok skal sætte hendes hår i hver morgen


Det blev akut kejsersnit da min livmoder revnede (ruptur) så det var bare afsted ! Jeg døjer en del med smerter endnu og en ordentlig omgang lungebetændelse pga narkosen. Har det ikke godt med at hoste så meget når det gør så nas i understellet.


Eva: kender du min jordemoder ?! Hvor skægt, hun var min konsultationsJM da jeg var gravid med Albert. Så da de ringede efter en JM på fødegangen til mit KS var det hende der dukkede op. Jeg stortudede simpelhent og hun var bare en stjerne hele vejen igennem !


Illum: tusind tak for de pæne ord, også fra Jer alle sammen.


Om jeg skal have nr. 3, vil gerne, er allerede mægtig skruk men takker nok nej til et KS nr. 3 synes ikke det er sjovt med al det maveskæreri ;-)


Stort knus,

Beagle.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Beagle..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:53

Jeps, hun er en god ven - og jeg er så øv over at jeg hører til Hillerød - ville gerne føde med hende :)


Så vi må arrangere en hjemmefødsel næste gang


/Eva


Mor Til Verdens Lækreste Mikkel Født 3. April 2006

Piet Hein Super Ellipse bord i hvid med udtræk str. 120*180 cm købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu har
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 20:24

hun lige ringet faktisk, og jeg sagde hvad du havde skrevet om hende, og jeg skulle hilse mange gange. Og så sige at hun var ked af at hun ikke var kommet op til dig efterfølgende, men de havde fået rigtig travlt med en fødsel mere den aften :)


Men hun huskede dig sagtens :)


Så mange hilsner fra jordemoderen til dig og din familie :)


Kh Eva


Mor Til Verdens Lækreste Mikkel Født 3. April 2006

Piet Hein Super Ellipse bord i hvid med udtræk str. 120*180 cm købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange, mange..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 21:28

gange tillykke med lillepigen - hvor er det bare nogle gode billeder af hende, farmand og storebror ;-)




Mvh. Lise D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Eva, du må
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 21:33

endelig hilse hende mange gange fra mig og sige at jeg er så dybt taknemmelig for at hun var der til kejsersnittet. At jeg ikke gik i panik skyldes nok hendes tilstedeværelse og utrolige positive væsen. Og hun er fandme god til at lægge kateter uden man mærker til dette, jeg har altid frygtet dette !


Ja, du må få en hjemmefødsel eller arrangere det med hende at hun bliver din doula/coach til din fødsel. Det kræver så bare hun ikke har vagt lige den aften ;-)


Nu skal lille-pigen have lidt brystmad, kan I nu have det godt så længe ! Jeg vil bare nyde denne barsel 100% da det bliver sidste barn for os.


Knus,

Beagle.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Beagle
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 22:08

Rigtig hjertelig tillykke her fra mig også


Så er der ikke flere fine mavebilleder fra dig, men istedet af den lille yndige pige i har fået jer.

Hun er virkelig sød




venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

termin den 16. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 07:20

Nu sidder jeg så her og er lidt flov...jeg kan ingen steder læse det som Illum henviser til : grunden til kejsersnit.


Nogen der vil skære det ud i pap?


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stine altså
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 08:32

Er hjernen forsvundet ???


LÆS her ...Det blev akut kejsersnit da min livmoder revnede (ruptur)...


Læs lidt langsommer :-)


Illum

Jeg undskylder IKKE for stavefejl

.

manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it!

Stadig mange farver ;-) og tilbud ;-) Nye på vej !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 08:57

Illum : Jep, den må være pist væk Prøver lige at læse én gang til, lidt langsommere


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nææ - hvor
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 13:13

ER hun da bare fin - flot navn og stort tillykke til jer! :-)



Med venlig hilsen

Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D.


- mor til Tera fra feb. 2005

- termin med søn 14. dec. 2007


http://www.26270272.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider