Hejsa.
Jeg skal være mor for første gang til sommer, så der er en del ting der skal købes inden.
Inspireret af tråden om autostole, kom jeg til at tænke på om det kan betale sig at købe diverse udstyr i Tyskland?
Nogle der evt kender til nogle butikker, der ligger forholdsvis tæt på grænsen?
Lene
Vi sparede 1000 kr på vores autostol i forhold til at købe den i baby sam. Du kan købe og bestille her www.mytois.de de sender til dk så kein problem der
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet