Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvornår kan jeg mærke baby??
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 08:52

Hejsa alle I dejlige h'ænder


min store uvidenhed slår til igen jeg kan selvfølgelig læse mig til til hvornår jeg burde kunne mærke baby hoppe rundt inde i maven, men jeg tror allerede jeg har mærket noget


jeg er ikke særlig langt henne (uge 16) men her den anden dag lå jeg lige og hvilede mig lidt på sofaen. jeg lå på siden og maven ned mod sofaen der kom lige som en hoppende boble følelse. det var kun et ganske kort øjeblik og jeg fornemmede kun et lille hop eller 2 forneden, men kunne det være baby jeg mærkede??


hvornår mærkede i noget første gang ???


de kærligste hilsner

Mithril


"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

www.magicdjango.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det var garanteret
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 09:06

dit barn du mærkede...


først gang mærkede jeg liv omkring uge 17-18 de andre gange allerede omkring uge 14-15


det du beskriver lyder som de første spæde spark.


mette


Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mærke liv
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 09:15

Som Mette skriver er det helt sikkert baby. Der er stor forskel på hvornår man mærker baby.


Jeg mærkede først baby omkring 21. uge.


Hilsen Tenna



Gallakjole sælges, se præsentation.

Rideudstyr sælges.


Kig her: www.123hjemmeside.dk/ SarahSpiegelhauer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg mærkede
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 10:28

...også liv første gang i uge 16. Det er en dejlig fornemmelse Nyd de første spæde bevægelser, før du ved af det, får du luften sparket ud af dig, og får ikke lov at sidde ned for junior


Lea


Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!


Mor til Tim 24.07.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Liv i massevis
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 10:59

1. gang uge 19

2. gang uge 14


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mærke liv
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 12:54

Jeg var i 14. uge da jeg mærkede Josefine "sparke" første gang...


Dygtig/ansvarsbevidst dressurrytter søges til 5 års vallak på 170cm

Diego er frieser/holstener

Jeg kan ikke selv ride pga af graviditet.

Skriv en mail og fortæl om dig selv!



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg mærkede
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 16:24

... liv første gang i uge 16, og siden har hun sparket som om hun håber på en karriere som kickbokser. Jeg tror jeg har blå mærker på indersiden af maven efterhånden

0
0
Svar på denne tråd
 
 babyliv i mavsen
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 23:25

tror sagtens det kan være den lille du har mærket.

Selv var jeg i uge 14-15 første gang jeg mærkelig liv, er nu 24 uger henne, kan kun sige du har meget og glæde dig til :D



Staldskab sælges.


Sådan indsætter du billeder.


Termin 15. Marts 2008


I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd
 
 ihhh altså
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 08:48

jamen hvor fedt


har godt hørt de små biver mere voldsomme jo mindre pladsen derinde bliver, men lige nu bliver det nydt i fulde drag.


baby har ikke sparet siden, men mon ikke den også tager revenge en dag


endnu en gang tusind mange tak for jeres kommentar og hjælp


de kærligste hilsner

Mithril


"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

www.magicdjango.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider