Hejsa alle I dejlige h'ænder
min store uvidenhed slår til igen
jeg kan selvfølgelig læse mig til til hvornår jeg burde kunne mærke baby hoppe rundt inde i maven,
men jeg tror allerede jeg har mærket noget 
jeg er ikke særlig langt henne (uge 16) men her den anden dag lå jeg lige og hvilede mig lidt på sofaen. jeg lå på siden og maven ned mod sofaen der kom lige som en hoppende boble følelse. det var kun et ganske kort øjeblik og jeg fornemmede kun et lille hop eller 2 forneden, men kunne det være baby jeg mærkede??
hvornår mærkede i noget første gang ???
de kærligste hilsner
Mithril