Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Min skønne prinsesse!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 21:00

Er det ikke efterhånden ved at være tid til en lille billedtråd af min skønne Emma?

Hun bliver jo 3 måneder imorgen, hvor tiden dog går stærkt!


Jeg er ved at lave en fotobog med hendes første 3 måneder, og hold da op en forandring hun har været igennem! Det er jo ehlt vildt så meget der sker.


Men nyd hende - og det er forbydt ikke at smidde en kommentar! ;D



Her har vi lige far, mor og datter - foran kirken da hun var blevet døbt. (9. september)



Min kære charmetrold, dagen efter dåben.



Lidt modeopvisning og gymnastik på legetæppet...



Stræk benene og bøj benene, vift med armene og hviiin ;D



Smil og charme og GRIN...



Jaeh, man skal ikke være meget mere end knap 3 måneder for at vide hvad en sort tingest med hvide glimt betyder! ;D Smil du er på :P



Lidt sportsmand skal der jo være, selvom det blev en pige :P



Hvis jeg nu smiler rigtig sødt til dig, mor tager du mig så op?



...Selvfølgelig min dejlige skat...



Nøøøj, her ligger jeg og kigger - mand det er spændende *Ss*



Jaeh, jeg er en lille Prinsesse - siger min mor i hvert fald.

Især med min fine nye kjole :)



Damn I'm cute - I'm a princess







Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhh...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 21:06

hvor er jeres Emma dog bare kær. Sikke en masse gode og dejlige billeder. Hun ligner en pige med masser af krudt i numsen? Og navnet er jeg helt vild med, vores pige på 4 uger hedder også Emma


Tina


Blev mor til Emma den 4. oktober 2007

4120 gram og 55 cm. lang

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønt...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 22:52

Gud hvor er hun skøn, og sikke en "sporty" pige ;o)


Supert billede af jer to, det er virkelig godt...


Føl & Plag Sælges ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 charme :)
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 10:14

charme selvtillid og lækkert hår :)


hvordan gik det hos den slemme doktormand i dag?


...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..


Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
Født 4.6.1997 - R.I.P. 11.7.2007....
0
0
Svar på denne tråd
 
 skuffet
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 12:29

Nøj, er godt nok lidt skuffet over Jer! Der er 143 som har kigget i tråden, men kun 3 som har svaret - skam jer!



Derfor til Jer der har svaret: 1000 tak!


tinasen, ja er det ikke et skønt navn ;D

Og du har helt ret, hun har krudt i måsen! Jeg gruer for når hun begynder at kravle og ikke mindst gå *gys* hun bliver ikke til at styre på 10 tønder land :P


stald Damsbo - taaak ;) Ja, farmands kolleger mente at hun skulle da være sporty! Så hun fik det lækre outfit med matchende sko af dem hehe - det klæder hende da også, men håber ikke farmand er begyndt at lægge skumle tanker, hun skulle jo gerne være rytter, ikk' ;D


(nej, mor her har ingen planer) *S*


vivi - jada, hun er da for lækker ikke? En charmetrold uden lige. Mht. Dr. Slem har jeg lavet opdatering i det andet indlæg - men fyda...




Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-11-2007 20:40

hehe min sille har en body og en blomsterbamse magen til emmas på billede 3+4.. udover det gode billeder :)


¤ nu mor og forlovet ¤

' en rigtig hest er en travhest '

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-11-2007 21:19

Åh hvor er hun bare nuttet!!! Jeg vil også have børn NU!!


Nu må jeg til at tigge min kæreste igen igen.. Hehe..


Elbækgaard

Venter føl i 2008 efter:

Aljano og Aswad Al Walad OX
Sælges:

MINI-WRAP og Valset byg

0
0
Svar på denne tråd
 
 God formiddag
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 10:58

Åhh hvor er hun dog bare skøn og charmerende (det er vist ikke første gang jeg har sagt det om hende) .




Malene


Mor til Mathias fra d. 9/5-01 og med termin d. 28/12

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fiiine pige
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 11:30

Uha, så må jeg jo skynde mig at skrive, ikke jeg også får skæld ud :)

Hende Emma er nu en sød tøs, og kan rigtig godt li det billede der du står med hende, og der hun ligger i sofaen med en enkelt solstråle på seg (Y)


Kan berolige dig med at de kan skam godt både spille fodbold og ride ;) Det gør min den store hvertfald, så bare rolig :)


Mvh. Pia


At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider