Er det ikke efterhånden ved at være tid til en lille billedtråd af min skønne Emma?
Hun bliver jo 3 måneder imorgen, hvor tiden dog går stærkt!
Jeg er ved at lave en fotobog med hendes første 3 måneder, og hold da op en forandring hun har været igennem! Det er jo ehlt vildt så meget der sker.
Men nyd hende - og det er forbydt ikke at smidde en kommentar! 

Her har vi lige far, mor og datter - foran kirken da hun var blevet døbt. (9. september)

Min kære charmetrold, dagen efter dåben.

Lidt modeopvisning og gymnastik på legetæppet...

Stræk benene og bøj benene, vift med armene og hviiin 

Smil og charme og GRIN...

Jaeh, man skal ikke være meget mere end knap 3 måneder for at vide hvad en sort tingest med hvide glimt betyder!
Smil du er på 

Lidt sportsmand skal der jo være, selvom det blev en pige 

Hvis jeg nu smiler rigtig sødt til dig, mor tager du mig så op?

...Selvfølgelig min dejlige skat...

Nøøøj, her ligger jeg og kigger - mand det er spændende *Ss*

Jaeh, jeg er en lille Prinsesse - siger min mor i hvert fald.
Især med min fine nye kjole 

Damn I'm cute - I'm a princess 